رد شدن به محتوای اصلی

پاسدار تروریست محمد سرفراز از ایران گریخت

پاسدار تروریست "محمد سرفراز" سرکرده ی پیشین تلوزیون رژیم و فاحشه ی حکومتی "شهرزاد میرقلی خان" دستیار او، هم اکنون در آمریکا به سر می برند.

فرار پاسدار تروریست محمد سرفراز از جمهوری اسلامی و ورود به آمریکا
گفته می شود این دو مزدور جمهوری اسلامی، برای دسترسی به اسناد تازه آزاد شده ی آمریکا، بر اساس قانون گردش آزاد اطلاعات (FOIA) از سوی جمهوری اسلامی راهی این کشور شده اند و این در حالی است که "دانلد ترامپ" پیشتر در دستور ریاست جمهوری که نیازی به تصویب کنگره نداشته و قوت بی درنگ اجرایی دارد، از ورود افرادی که از چند کشور مشخص از جمله ایران می باشند، جلوگیری کرده بود. آشکار نیست که این دو مزدور جمهوری اسلامی با چه زد و بندی توانسته اند پس از تصویب این قانون، وارد آمریکا شوند !!

فاحشه ی حکومتی شهرزاد میرقلی خان که ۱۲ سال پیش به جرم خرید و فرستادن
اقلام نظامی آمریکایی به جمهوری اسلامی، برای مدت ۵ سال در زندان های آمریکا
زندانی بوده است
شهرزاد میرقلی خان که پیشتر به دلیل فرستادن دوربین‌ های دید در شب آمریکا به جمهوری اسلامی، در آمریکا زندانی بوده است، پس از آنچه که معاوضه ی زندانیان خوانده می شود و وزیر امور خارجه ی رژیم اعتراف به فرستادن نامه ی چنین درخواستی در ۶ ماه پیش از این، به دولت آمریکا را داشته است، توانسته از زندان آزاد و به جمهوری اسلامی بازگردد تا مشاور سرفراز در صدا و سیمای رژیم گردد، اما هم اکنون در عین آزادی و برای بار دیگر به آمریکا سفر کرده و این بار به همراه محمد سرفراز که خود جزو تروریست های سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلب اسلامی می باشد، به جمع آوری اطلاعات از این کشور مشغول است.

تاکنون و به هنگام انتشار این خبر، هیچ یک از رسانه های مضحک و پشت هم انداز جریان اصلی، به این موضوع نپرداخته اند تا بلکه در صورت سکوت کنشگران نسبت به این موضوع، بتوانند این موضوع را خفه کرده و به ورته ی فراموشی بسپارند.

مسئله اینست که آیا پاسدار تروریست محمد سرفراز به همراه شهرزاد میرقلی خان، آیا از سوی جمهوری اسلامی ماموریت دارند و آیا برای مذاکرات و یا ماموریت خاصی و برای گردآوری چه مدارک و اسناد راهی آمریکا شده اند ؟ مسئله اینست که آیا این دو از جمهوری اسلامی گریخته اند و به آمریکا رفته و به همراه خود اسنادی داشته که قصد فروش آنها به آمریکا را دارند ؟


این دو مسئله، مسئله ای است که تاکنون هیچ چیز نسبت به آنها دانسته نیست، اما بیشتر نوشته ها پیرامون این ویدیو، بیان می کنند که این دو از جمهوری اسلامی گریخته اند. آنچه که مسلم است، خروج بی سر و صدای یکی از مهره های اصلی رژیم از کشور و ورودش به آمریکاست؛ رویدادی که نه رسانه های حکومتی و نه رسانه های به اصطلاح اپوزوسیون، تاکنون به آن نپرداخته اند !!

باید توجه داشت که سال ها پیش، "مهدی هاشمی رفسنجانی" نرتوله ی آیت الله مردار آخوند "هاشمی رفسنجانی" نیز، در پی اقدام به فرار از جمهوری اسلامی به لندن، اسناد بسیاری را همراه خود به انگل ستان برده بود که از آن جمله، بایگانی کامل صدا و سیمای ایران از زمان پیش از شورش ۵۷ تا به آن هنگام را شامل می شود. فیلم هایی از بایگانی صدا و سیما که سپس سر از تلوزیون "من و تو" درآوردند !!

محمد سرفراز و شهرزاد میرقلی خان در آسانسور
بر روی اسنادی که در دست شهزاد میرقلی خان وجود دارد و محمد سرفراز در آسانسور از
آنها فیلم می گیرد، عبارت قانون نشر آزاد اطلاعات، وزارت دادگستری آمریکا نوشته شده است

شهرزاد میرقلی‌ خان، بازرس ويژه ی پاسدار ترویسن محمد سرافراز سرکرده ی وقت تلوزیون رژیم بود كه به عنوان جاسوس جمهوری اسلامی، در امريكا دستگير شده بود. اکنون این پرسش نیز مطرح است که آیا شهرزاد میرقلی خان، نفوذی در رژیم و جاسوس دو جانبه بوده است ؟ میرقلی خان در نیمه ی دی‌ ماه ۱۳۹۴ فرار خورشیدی از ایران خارج شد و به مسقط پایتخت عمان رفت. پاسدار تروریست محمد سرافراز با اعتراض به فشارها برای خروج او گفت:

"اتهامات و برچسب‌ هایی که در برخی رسانه‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی در مورد وی مطرح شده اند، مانند جاسوسی، اختلاس، نفوذی و داشتن روابط نامشروع، ناشی از بداخلاقی است" !!

پاسدار تروریست محمد سرفراز و شهرزاد میرقلی خان در مسقط پاییتخت عمان
بر اساس گزارش‌ های رسانه‌ های آمریکایی، به هنگام دوران زندان شهرزاد میرقلی‌ خان در آمریکا، "محمود سیف" همسر میرقلی‌ خان، خریدار اصلی تجهیزات نظامی بوده و او نقش هماهنگی این کار را داشته است. سیف، از  بازنشستگان سازمان تروریستی سپاه پاسداران رژیم است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د