رد شدن به محتوای اصلی

دو بال تروریسم اسلامی: القاعده و اخوان المسلمین، بازوهای انگل ایسی فراماسونری جهانی

تروریسم برون مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رویه ای در دشمنی با اسراییل را در پیش گرفته که در مجموعه ی اقدامات آن، کشور و ملت ایران به عنوان گروگانی در دست ولایت فقیه درآمده اند.

جمهوری اسلامی، رژیمی اشغالگر و ایران ستیز است و در این میان تفاوتی میان
سازمان تروریستی سپاه و دولت تروریستی ولایت فقیه وجود ندارد
این گروگانگیری به گونه ای است که مرگ انگل جمهوری اسلامی برابر با مرگ ایران تلقی شود تا مردم از ترس جنگ نشدن و تجزیه ی کشور، به حکم اسلامی توده ای دست نشاندگان فاحشه ی بریتانیا موسوم به ملکه الیزابت چندم در ایران، سر فرود آورند و زنجیرهای خود را بپرستد و به جای رویارویی با مشکل، با آن کنار بیایند. این تروریسم اخوان المسلمین جهانی ساخته و پرداخته ی انگل ستان است که برنامه ی ایران ستیزی خود را از چپ و از راست به پیش می برد.

به یاد دارم که در دوران کودکی، ترک های الله پرستی که در پی تجاوز و اشغالگری ترکان الله پرست در سده های گزشته و در خلال جنگ های اسلامی (صلیبی)، توانسته بودند به اروپا بخزند، در دهه ی ۹۰ میلادی دست به چنان آشوب و تجزیه طلبی ایی زده بودند که خوی توحش و بربری بابای ایسا پرستان نژاد پرست را نیز تحریک کرده و سپس به سلاخی یکدیگر مشغول شدند. ترک های یوگسلاوی که خود را بوسنیایی می خواندند، هم زمان با کروات ها و سرب ها وارد جنگ شدند و سرانجام توانستند یوگسلاوی را تجزیه نمایند و کشور الله زده ی دست نشانده ی ترکیه ی فاشیست را در بالکان بنیانگزاری نمایند.

کمتر از یک روز از تروریستی خوانده شدن سازمان  تروریستی سپاه
پاسداران  انقلاب اسلامی از سوی وزارت خارجه ی آمریکا،
شبکه ی اجتماعی اینستاگرام، حساب های شخصی و حکومتی
رژیم اسلامی ولایت فقیه را بست 
اصطلاح بالکانیزه کردن که از سوی سرکردگان امنیتی و ایران ستیز دستگاه های اطلاعاتی انگل ستان و فاحشه ی بریتانیا، برای تجزیه ی کشورهای خاورمیانه و ایران نیز به کار گرفته می شود، از همین جا سرچشمه می گیرد.

در آن هنگام، جمهوری اسلامی حکم دایه ی مهربان تر از مادر شیعه نسبت به سنیان بالکان را پیدا کرده بود و در حالی که آنها زیر خواب ترکیه بودند، جمهوری اسلامی همچون نخود هر آش و کاسه ی از آش داغ تر، تروریست های اخوی پاسدار خود را به آنجا گسیل کرده بود و فیلم ساخته بودند که یک دلقکی به نام "آتوله پستونک" با یک دختر بوسنیایی روی هم ریخته و طرف را برداشته آورده ایران تا به تماشاگر ساده لوح انقلاب زده ی جنگ زده ی ایرانی القا کرده باشید که ببینید ما چه قدر خوب و مهربانیم !!


اکنون که نزدیک به سه دهه از آن صدور تروریستی انقلاب ناب اسلامی محمدی گزشته است، یکی از سرکردگان سازمان تروریستی سپاه پاسداران موسوم به سردار پاسدار تروریست "سعید قاسمی"، پرده از راز تروریستی رژیم برداشته و همه ی آنچه که آمریکا و اسراییل در همه ی این سال ها مبنی بر صدور تروریسم و بنیادگرایی از جمهوری اسلامی به سرتاسر جهان می گفته اند را تایید کرده است !! اینکه، آمریکا ده ها سال است از همکاری ولایت فقیه با گروهک های تروریستی دیگر خاورمیانه همچون طالبان و القاعده سخن می گوید، نه سخنی گزاف که سخنی سخت درست و پرمایه بوده است.

از این افتضاح و اعتراف به رسوایی بدتر، اینکه پاسدار تروریست سعید قاسمی به خیال خودش داشته از دستاوردهای صدور انقلاب خمینی حرامزاده در امة کزایی اسلامی بوسنی پشتیبانی می کرده و ابروی رژیم را آرایش می کرده، که دست بر قضا چشم جمهوری اسلامی را هم کور می نماید !!

او اعتراف کرده است که سپاه تروریست، در پوشش هلال احمر، با گروهک تروریستی القاعده در بوسنی همکاری کرده و ضمن اقدام به ایجاد ناامنی و جنگ داخلی به منظور تجزیه ی انگل ایسی بالکان، تروریست های خود را در هماهنگی کامل با آن گروهک وارد نبرد با سرب ها و کروات ها کرده است.


استفاده از سپر انسانی در جنگ و ایجاد پوشش امنیتی از نهادها و سازمان هایی همچون صلیب سرخ و هلال احمر، یک جنایت جنگی محسوب می شود و آمریکا می بایست این مورد را به دقت و بدون گزشت، مورد پیگرد قانونی قرار دهد. این همان رویه و همان تداوم جنایت های جنگی جمهوری اسلامی است، که از آستین گروهک تروریستی حماس در غزه نیز بیرون می آید و تروریست های فلستینی با سپر قرار دادن مردم عادی، از اماکن مسکونی و دبیرستان ها و بیمارستان ها و...، اقدام به شلیک موشک به اسراییل می کنند تا یا از گزند انتقام جویی اسراییل در امان بمانند، یا آنکه در صورت انتقام گیری و یورش تلافی جویانه ی اسراییل به همان مناطقی که موشک از آنها شلیک شده است، که در نتیجه مردم عادی نیز کشته خواهند شد، بتواند صورتک همیشه حق به جانب اسلامی خود را به چهره زده و ضمن مطلوم نمایی های مرسوم و ویژه ی عرب های الله پرست، اسراییل را آدمکش و کودک کش قلمداد کند !!

این همان تروریسمی است که به جمهوری اسلامی اجازه می دهد تا دو گروهک تروریستی "حشد الشعبی" عراق و "حزب الله لبنان" را وارد ایران کند تا به بهانه ی کمک به سیل زدگان ایرانی، آنها را در این سازمان دهی کرده و در هنگام ایجاد درگیری رژیم با مردم، از آنها بهره گیری نماید.

وجود پشمکی همچون ارتش که در همه ی این سال ها شاهد و ناظر باقی مانده و همیشه طرف جمهوری اسلامی و نه مردم ایران را گرفته است، وجودی است که دست سپاه برای نابودی کشور و تجزیه ی ایران را باز گزاشته است و اکنون هنگامه ی آنست که افسانه ی ارتش ملی را یک بار و برای همیشه به باد فراموشی بسپاریم و با نگاهی به واقعیت ملموس و دیدنی، پی ببریم که تفاوت ارتش و سپاه جمهوری اسلامی، تنها در تروریستی نبودن و بودن آنها خلاصه می شود و نه در پشتیبانی از مردم و یا در تضاد با رژیم.

گستاخی تروریست های حشد الشعبی به حدی رسیده است که در خیابان های میهن اشغال شده ی مان راه می افتند و برای شوخی و تفریح خرکی عربی اسلامی خود، بر روی مردم ایران تفنگ می کشند و به سوی آنها شلیک می کنند:


در همین هنگام، شاهزاده "رضا پهلوی" ضمن محکوم کردن ورود گروهک های تروریستی حشد الشعبی و حزب الله به ایران، در پیامی به تاریخ ۱۳ اُم آپریل در حساب رسمی خود در ف. بوک نوشت:


تروریست پاسدار"حسین الله کرم" از سرکردگان سازمان تروریستی سپاه پاسداران نیز، وجود ارتباط میان سپاه و القاعده را تایید کرد؛ سخنانی که پس از انتشار سخنان پاسدار تروریست سعید قاسمی مطرح شده است که به همکاری رژیم با گروهک تروریستی القاعده اذعان کرده بود.

حسین الله کرم که فرماندهی گروهی به نام "انصار حزب‌ الله" را هم بر عهده دارد، در گفتگو با رسانه ی حکومتی "نامه نیوز"، به سخنان سعید قاسمی درباره ی سواستفاده از هلال احمر به عنوان پوششی برای اقدامات تروریستی اسلامی در بوسنی اشاره کرد و گفت:

"من نکته ی ایشان را دیدم، او نگفت که ما با رخت هلال احمر یا از راه هلال احمر در بوسنی بودیم. در واقع او با استفاده از این تعبیر، می خواست بگوید «ما آنجا امدادگر بودیم»، چون امداد و کمک رسانی شاخصه و ویژگی هلال احمر است، بنا بر این فعالان این حوزه امدادگر محسوب می شوند" !!

سعید قاسمی در گفتگو با برنامه ی اینترنتی "رودررو"، در پاسخ به پرسش مجری که در جنگ بوسنی، چه وظیفه‌ ای بر عهده داشتند، گفت: "ما هلال احمری‌ هایی بودیم که برای آموزش نظامی نیروهای مجاهدین رفته بودیم".

پس از انتشار ویدیوی این اظهارات، جمعیت هلال احمر رژیم اعلام کرد که از سعید قاسمی به خاطر اظهاراتش درباره ی "سو استفاده از این نهاد" برای مقاصد نظامی در جنگ بوسنی، شکایت می‌ کند.

تروریسم اسلامی جان ۲۰۹ مسیحی را در سری لانکا گرفت
ارتباط با القاعده
درباره ی ارتباط با القاعده نیز، الله کرم به "نامه نیوز" گفت:

"القاعده لایه های مختلفی دارد، لایه ای که شامل نیروهای بوسنی و هرزگوین بود، آنها به گونه ای با ما ارتباط داشتند، هر چند گاهی از اینها وقتی در مقرهای القاعده آموزش می‌ دیدند، وقتی اسلحه ی خود را تحویل می‌ گرفتند، بنا به دلایلی آنجا را ترک می‌ کردند و به سمت ما می آمدند. ارتباط با القاعده عمدتن در این لایه‌ ها بود".

سعید قاسمی در گفتگوی خود، به همکاری سازمان تروریستی سپاه پاسداران با القاعده اشاره کرده و گفته بود:
"در بوسنی قلب اروپا اتفاقاتی افتاد که حضور ما و سپس القاعده بود. یک مدت القاعده‌ ای‌ ها استیل ما را گرفته بودند؛ از سربند و پرچم گرفته تا گردان حمزه سید الشهدا. شاهد آن بودیم که مجاهدین و آزاده‌ ها از سراسر دنیا آمده بودند. آنجا اتفاق جدیدی رقم خورد، یعنی تشکیل یگان‌ های جهادی مسلمان. آن‌ چیزی که در پنج، شش سال اخیر در سوریه اتفاق افتاد، آن موقع در بوسنی اتفاق افتاد. یعنی بچه‌ های حزب‌ الهی‌ هایی که به عمام (خمینی حرامزاده) ارادت داشتند، آمدند. از آلمان آمدند، از فرانسه آمدند و از جاهای دیگر آمدند".

اتهام‌ های بسیاری علیه سازمان تروریستی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در رابطه با همکاری با گروهک تروریستی القاعده مطرح است که همواره جمهوری اسلامی آنها را رد کرده است. اکنون اما سعید قاسمی از سرکردگان سپاه، به این همکاری اعتراف می‌ کند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د