رد شدن به محتوای اصلی

ترور نویسنده ی عراقی مخالف جمهوری اسلامی در کرب و بلا، به ضرب ۱۳ گلوله

"علاء مشذوب"، ادیب و داستان‌ نویس عراقی که رسانه‌ های محلی از او با نام "ادیب جسور" و "تابو شکن" یاد می‌ کنند، شامگاه شنبه ۱۳ اُم بهمن ماه از سوی مزدوران رژیم جمهوری اسلامی، به ضرب ۱۳ گلوله ترور شد.

علاء مشذوب نویسنده و ادیب عراقی که از سوی جمهوری اسلامی و در پی نوشتن
جستارهایی علیه سرکرده ی رژیم خمینی حرامزاده، در کرب و بلا ترور شد
رسانه‌‌ های محلی گزارش داده‌ اند که مشذوب ۵۱ ساله، پس از شرکت در یک نشست ادبی، از سوی دو تروریست مسلح که سوار بر موتور سیکلت بودند، در نزیکی خانه‌ اش در منطقه ی "باب الخان" واقع در مرکز شهر کرب و بلا، مورد یورش قرار گرفت که پس از شلیک ۱۳ گلوله به سوی او، از مکان وقوع جنایت تروریستی خود گریختند. "عمار المسعودی" فرنشین اتحادیه ی ادیبان و نویسندگان شهر کرب و بلا، در یک نشست خبری گفت که علاء مشذوب شامگاه شنبه در نشست ادبی هفتگی که در محل اتحادیه برگزار می‌ شود شرکت کرد، اما به خاطر "مشغولیت"، پیش از پایان برنامه محل اتحادیه را ترک کرد.

او خواستار رسیدگی به پرونده ی ترور مشذوب و مجازات آمران و عاملان این اقدام تروریستی شد.

علاء مشذوب در برخی جستارهای ف. بوکی خود، از رژیم ولایت فقیه و شخص دیکتاتور یکم رژیم "روح‌ الله خمینی حرامزاده" انتقادات تند و گزنده ای کرده بود و از جمله نوشته بود: "خمینی حرامزاده در عراق بود، رفت کویت و سپس پاریس تا از راه نوار توی ایران انقلاب کند، سپس دوباره بره ایران و با کشوری بجنگه که برای پانزده سال میزبانش بوده است".

علا مشذوب از سوی تروریست های جمهوری اسلامی در عراق ترور شد.
با توجه به پیشینه ی بی کفایتی و بی مسئولیتی نهادهای به اصطلاح امنیتی در عراق،
پیش بینی می شود که آمران و عاملان این جنایت تروریستی شناسایی نشده و یا مورد
پیگرد قرار نگیرند. آگاهان شبه نظامیان وابسته به رژیم ولایت فقیه را مسئول انجام
این ترور می دانند
انتقاد از فساد
"قاسم مشذوب" برادر علاء مشذوب، در گفتگو با شماری از رسانه‌ های عراقی از جمله تارنمای "العراق. نت"، گفت: "آیا ترور هر کس که از فساد سخن بگوید، عادلانه است ؟ فسادی که به فاجعه ی بزرگی در کشور منجر شده است ؟!" او با تاکید بر اینکه برادرش در هیچ درگیری عشیره‌ ای وارد نشده یا هموند هیچ حزب سیاسی نبوده است، گفت: "برادرم علاء همچون بسیاری دیگر از نویسندگان و روزنامه‌ نگاران، از فساد انتقاد و آن را فاش می‌ کرد".

علاء مشذوب زاده ی سال ۱۹۶۸ میلادی بود و در سال ۲۰۱۴ از دانشکده ی هنرهای زیبای بغداد، مدرک دکترای خود را گرفت. این نویسنده، هموند اتحادیه ی صنفی هنرمندان عراق، اتحادیه ی صنفی روزنامه‌ نگاران عراق و اتحادیه ی ادیبان و نویسندگان عراق بود.

علا مشذوب از ایران دوستانی بود که با رژیم ولایت فقیه سر دشمنی داشت و پیوسته با قلم خود، مشروعیت و موجودیت خلافت اسلامی حاکم بر ایران را به رسوا و به زیر پرسش می برد. مشذوب هر چند در عراق زاده شده بود، اما رگ و ریشه های ایرانی خود را فراموش نکرده بود و نسبت به اشغال کشورش از سوی آخوندها و الله پرستان، بی تفاوت نبود. او اهل قلم بود و تحمل نشد.

از علاء مشذوب چند کتاب، مجموعه داستان و مقاله بر جای مانده است. او شماری جایزه ی ادبی محلی و منطقه‌ ای هم به دست آورده که رتبه ی دوم جایزه ی "ادبیات گردشگری" به خاطر کتاب "عواصم ایران" (پاییتخت‌ های ایران)‌، از آن جمله است.

علا مشروب نویسنده ی مخالف جمهوری اسلامی و کسی که علیه خمینی حرامزاده قلم زده بود،
از سوی تروریست های رژیم در عراق ترور شد
موج ترورها
ترور علاء مشذوب باعث خشم نویسندگان، هنرمندان و روشنفکران عراقی و ایرانی بسیاری شده است که در گفتگوها و شبکه‌ های اجتماعی، با اعلام انزجار از این جنایت تروریستی، خواستار پیگیری موضوع از سوی نهادهای مسئول شدند.

در این میان، برخی از کنشگران عراقی، گروه‌ های دست نشانده ی مصلح جمهوری اسلامی در عراق را مسئول ترور مشذوب اعلام کردند. پلیس کرب و بلا اعلام کرد که کار بررسی درباره ی قتل علاء مشذوب را آغاز کرده است. پلیس کرب و بلا در بیانیه ی خود تاکید کرده است که "با مشتی آهنین»" با عاملان ترور نویسنده ی عراقی برخورد خواهد کرد و آنها را به پای میز محاکمه خواهد کشاند.

کرار النوشی هنرمند عراقی که از سوی الله پرستان ترور شد 
در دو سال گزشته، شماری از کنشگران مدنی، هنری و ادبی یا صاحبان آرایشگاه‌ ها در عراق، ترور شده‌ اند. از آن جمله، "کرار النوشی" هنرمند عراقی است که دو سال پیش در بغداد ترور شد. سال گزشته نیز، "تاره فارس" مدل عراقی و دو صاحب دیگر یک مرکز زیبایی ترور شدند. عاملان این ترورها و در پی بی انگیزگی و بی مسئولیتی نهادهای به اصطلاح مسئول در این کشور، هنوز شناسایی یا دستگیر نشده‌ اند.

وزارت فرهنگ عراق روز شنبه ۲ اُم فبریه ی ۲۰۱۸، با تایید ترور ناجوانمردانه ی علا مشذوب، داستان نویس سرشناس، مرگ این نویسنده را ضایعه‌ ای بزرگ برای قشر نویسندگان و ادیبان دانست و به خانواده و دوستان او دل آرامی گفت.

دستان ترور و تجاوز جمهوری اسلامی باید از حیثیت و موجودیت افراد کوتاه شوند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د