رد شدن به محتوای اصلی

افشاگری از پروژه ی حکومتی آریاسب باوند: "مهیزاد پشت پناه، دوست دختر آریا اسبه نیست"

نمادنواره ی فاشیستی نازیستی حزب اتحاد شوراهای استانی به سرکردگی آریاسب باوند
که پیشتر نسبت به ماهیت نژاد پرستانه ی آن افشاگری کردم بودم
به تازگی در گفتگویی که فردی زیر نام "شاپرک/مهیزاد پشت پناه" با یکی از تلوزیون های اپوزوسیون جعلی رژیم موسوم به "بیان" و در برابر "بیژن فرهودی" معلوم الحال انجام داده است، ضمن آنکه خود را دوست دختر "آریا اسبه مغان باوند زاده" جا می زند، سیلی از سخنان از پیش طراحی و دستچین شده را به خورد مخاطبان ساده لوح خود می دهد.

سخن این جستار به کوتاهی آنست که مهیزاد یا شاپرک پشت پناه، اسلن دوست دختر آریا اسبه نبوده و در همه ی مدتی که وی در استانبول در خانه ی من بساط آبجو و سیگارش فراهم بود و مادر عجوزه اش و فرزندش پانزده ساله اش "آرمین باوند" بودند، وی فرد دیگری را نیز به همراه خود در خانه ی من داشت که این فرد کسی نیست جز همسر صیغه ای او به نام "سمیرا فولادی" که بساط صیغه خوانی اسلامی آن دو انگل را خود "غلامرضا محمدی" در خانه اش ترتیب داده بود و جالب اینکه نه من و نه هم خانه های من و نه هتا هیچ یک از دیگر دوستانشان را هتا در جریان این عقد این دو نگزاشته بودند، چه رسد به فراخوان برای شرکت در جشن.

در واقع، آنچه که وزارت اطلاعات کوشیده است تا با فرستادن جنده ی بسیار دست پایین خود که از قضا آموزش های ویژه ی سخنوری را نیز به خوبی بلد است، به جلوی دوربین رسانه ی دست ساخته ی خود یعنی بیان بنشاند تا وی ضمن جا زدن خود به عنوان دوست دختر آریا اسبه، افشاگری های انجام گرفته علیه آن کرم کون دیلاق رژیم یعنی آریا اسبه را لوس کرده باشد؛ زهی خیال باطل !!



پیشتر در مجموعه افشاگری های صورت گرفته از سوی من در سال های گزشته، بیان کردم که نه آریا اسبه نه تنها اپوزوسیون نیست، بلکه یک مزدور به معنای واقعی حرامزاده و وقیح رژیم می باشد که به منظور ایجاد فضایی برای به دام انداختن افرادی که توانمندی همکاری با اپوزوسیون برانداز را دارند، به نقشی که برای وی در ترکیه پرداخته اند، بپردازد. سپس نیز که کار وی به پایان رسید، بی هیچ دردسری و به شکلی کاملن قانونی و از مرز قانونی و البته به همراه همین جنده ی سلیته به اصطلاح شاهپرک پشت پناه، وارد ایران اشغالی شد که یعنی از سوی مزدوران رژیم هم دستگیر شده است.

کانال افشاگری در تلگرام
کانال افشاگری در یوتوب
کانال افشاگری در ف. بوک
تارنمای افشاگری در بلاگر

پیشتر نیز گفته بودم که برنامه ی پاک کردن گزشته ی آریا اسبه و رد اقدامات دستوری او پیرامون تجزیه طلبی و همراهی با گروهک های تجزیه طلب پانکرد که دستور وزارت اطلاعات بوده است و نیز اقدام مسلحانه علیه رژیم که هیچ کمتر از تروریسم مجاهدین خلق نبود و این بار به منظور بدنام کردن "شورای ملی ایران" که فرنشنینی وقت آن را شاهزاده "رضا پهلوی" بر عهده داشت، انجام گرفته است و انبوهی از افشاگری های صوتی (پیاماواهای) این ابن دیوس باوندی را بر روی کانال یوتوب افشاگری قرار دارم.

آریاسب باوند در حالی که همسر صیغه ایش سمیرا فولادی در آغوش اوست.
آریاسب باوند برای بیش از سه ماه، به همراه مادر عجوزه و پسر پانزده ساله و همسر صیغه ایش،
در خانه ی من که در تصویر مشخص است، اقامت داشتند
من داریوش افشار در خانه ام در استانبول
گفتگوی من داریوش افشار، با آریاسب باوند که در خانه ام انجام گرفت و پیرامون کتاب هایی
درباره ی تئوری توطئه بود که پیشتر منتشر کرده بودم

سمیرا فولادی زاده ی قزوین، همسر صیغه ای آریا اسبه است و نه مهیزاد یا شاپرگ پشت پناه.

رسانه ی اپوزوسیون نمای بیان، در عین گفتگوی از پیش تعیین شده با این سلیته، کوچک ترین اشاره ای به نام من "داریوش افشار" به عنوان تنها افشاگر حزب کزایی "اتحاد شوراها" نکرد و در برابر، مهیزاد پشت پناه نیز، بدون آنکه از عامل اصلی افشاگری ها علیه این مزدور رژیم یعنی من به عنوان "مسئول روابط عمومی و بین الملل حزب" نامی ببرد، به مهره ی بی ارزشی به نام "داریوش کوشکی پرداخت" که وی نه تنها کوچک ترین زاویه ای با رژیم ندارد، بلکه کوچک ترین اقدامی را هم در جهت براندازی و مبارزه با رژیم ولایت فقیه نکرده است و سرفن به بهانه ی آنکه بتواند از آلمان پناهدگی سیاسی بگیرد، خود را از دستگیر شدگان یورش به تویله ی عرعربستان سعودی اعلام کرد که البته بارها پرونده ی جعلی او از سوی اداره ی مهاجرت رد شده و فردی به نام "پیمان سلاحی" که ساکن سوئد و از دوستان غلامرضا محمدی است، با دریافت مبلغ دو هزار یورو و سه ملیون تومان، برای او پرونده ی جعلی ساخت تا او تحویل اداره ی کودن مهاجرت آلمان دهد.

آریاسب باوند در کنار دوست دختر وقت خود سمیرا فولادی در یکی از پارک های تهران
سمیرا فولادی، نه سیاسی بود و نه کوچک ترین دخالتی در شیادی های آریا اسبه داشت. او زن مهربان و متشخصی است که در جریان افشاگری ها و از آنجا که در همه ی مدت زرزرهای تلگرامی، آریا اسبه خود را یک مبارز غیور و دغدغه مند و البته مجرد جا می زد و افزون بر این، با نهایت بی شرافتی اخلاقی و نمک به حرامی ویژه ی باوندی، علیه من دست به دروغگویی و لجن پراکنی زد و تصاویر خصوصی من را منتشر نمود؛ و در حالی که هشدار داده بودم که در صورت دست برنداشتن از درغگویی و انگ و تهمت زنی، فرتور وی و همسر صیغه ایش را برای افشای دروغش مجرد بودنش افشا خواهم کرد، پیشتر در کانال افشاگری نیز درج شده است.

گفتگوی ساختگی و از پیش طراحی شده ی مهیزاد پشت پناه با رسانه ی رژیم کوکی بیان را در زیر تماشا کنید:


آریا اسبه باوند زاده، نه اپوزوسیون بود و نه هتا مبارز سیاسی بود. او بارها به جرم الواتی گری و ضرب و شتم طلبکاران خود، به زندان افتاده بود و سپس از راه موجودی به نام "روزبه مشکین خط"، به خدمت وزارت اطلاعات درآمده بود تا آن نمایش را بازی کند.

مقاله های مربوط به افشاگری های مستند از آریا اسبه را از اینجا بخوانید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د