رد شدن به محتوای اصلی

چهل سال شکنجه و رنج برای هیچ

همه ی آنهایی که در درازنای چهل ساله گزشته، مستقیم و غیر مستقیم به مرگ طبیعی نمرده اند، جزو کارنامه ی سیاه جمهوری اسلامی می باشند.

خمینی حرامزاده آن پیر خمین و جماران، در واپسین روزهای عمر منحوسش
حکومت قانون را در ایران لگدمال کرد و ایرانیان میهن پرست و جوانان
این کشور را به زندان و شکنجه و کشتار گرفت.
اسلام را هم، دوباره و برای واپسین بار چشیدیم !!
نوید خوش دلانه ای که خمینی حرامزاده در عراق و فرانسه علیه پادشاهی مشروطه ی ایران می سرود، تنها یک هدف داشت و آن نابودی قانونی اساسی بود که خونبهای انقلاب بزرگ مشروطه تلقی می شود و برای نابودی آن چاره ای جز این نداشت که به دستور اربابان خود در لندن و دی سی و برلین و پاریس، کمر ایران و آن پادشاهی مشروطه را با شکستن کمر شاه میهن پرستش بشکند. این تباهی شد و دستاورد چهل سال حکومت آدمخوار اسلامی، جز همان هیچ بزرگی که آن دجال اهریمنی به هنگام بازگشت به ایران سرود، نیست.

در پوچی و تباهی و به بیهوده کشیدن مردم و هدر دادن سرمایه های انسانی و مادی کشور، اعتراف آخوندک متعفن رژیم "جنتی نمیر الدوله" خود گویای همه چیز است.

آخوند جنتی در تازه ترین اعتراف خود به شکست انقلاب کزایی اسلامی، اینگونه خفت را بر خودی هایشان هموار می کند:

"مردم (خودی ها) تحمل شکست انقلاب را ندارند. آمریکای لعنتی هر کاری می‌ تواند می‌ کند. تحریم‌ ها را ببینید... قصد دارند افکار مردم را نسبت به نظام اسلامی بد کنند، به کشورها می‌گویند با جمهوری اسلامی همکاری نکنید، خدا ریشه ی اینها را بکند و نابودشان کند !! ما نباید از آمریکا بترسیم، نباید از خودمان ناامید شویم، نباید باور کنیم که ما نمی‌ توانیم. برخی مقامات باور کرده اند نمی‌ توانیم کشور را اداره کنیم مگر با کمک آمریکا. به شما بگویم، مردم تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند، ولی تحمل شکست انقلاب را ندارند".

گویند مردم ما خمینی را در ماه دیده بودند
گویا فضانوردان در ماه ریده بودند
این پیر خرفت در حالی از یاری خدای موهومش که سرشتی بیابانی و عربی دارد سخن می گوید که آن غداره بند جبار آسمانی تاکنون کوچک ترین کمکی به بشریت نکرده است و هتا عرضه ی نان و آب دادن ساده به گدایی ساده را هم ندارد و در همه ی جنایت های انسان ها علیه یکدیگر و جانوران و طبیعت، کاملن دست روی دست گزاشته و چشمش را بر همه چیز پوشیده است و این گواهی است از اینکه خدایی در کار نیست و انسان باید خرد پیشه کند و خود را از توهم خدا به در آورد.

توییت "مایک پومپئو" درباره ی اعتراف روباه بنقش آخوند "حسنک روحانی"
درباره ی چهل سال شکست جمهوری اسلامی
اما آخوند جنتی لعنتی که پیش کونه پیر خودش خیال کرده مردم تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند و حاضرند همچون خائنان ساده لوح ۵۷ی، نانشان را با استبداد آخوندی و برای نجات بیضه ی کثافته ی اسلام اهریمنی تاخت بزنند، بهتر است وقاحت ویژه ی آخوندی را برای لختی به "فرامرز دادرس" و "امید دانای باقر خاله" بسپارد به ماهیت تظاهرات و اعتصابات مردم علیه رژیم نگاهی دوباره بیندازد تا آن کونه ی پیر نامیرایش متوجه گردد که مردم گرسنه البته که روی جمهوری اسلامی پای خواهند گزاشت.


تحریم های درست و منطقی "دانلد ترامپ" که با آغازی نمادین در ۱۳ اُم آبان ماه کلید خورد، رویکرد براندازانه ی ایالات متحده ی جمهوری خواه نسبت به جمهوری اسلامی را در حالی بیان می کند که این رویکرد، الزام به دگرش حکومت دیکتاتوری را منوط به تحریم و براندازی رژیم می داند و نه جنگ.

بت خمینی سال های سال است که برای مردم شکسته و مترسک ولایت فقیه به سرکردگی
آخوند سید علی خامنه ای هم خود می داند که مترسکی بیش نیست
این بسیار جای درنگ دارد که اپوزوسیون میهن پرست ایران به رهبری شاهزاده "رضا پهلوی"، از تحریم ها علیه جمهوری اسلامی دفاع می کنند و همه ی می دانیم که راه سرنگونی رژیم اسلامی، از پشتیبانی جهانی به رهبری رییس جمهور دانلد ترامپ و تحریم های کمرشکن و واقعی آمریکا می گزرد و تا آسیاب به نوبت ماست، باشد که دیکتاتور دوم رژیم نیز بمیرد و خلع قدرت دست اپوزوسیون را در سیمایی جهانی، برای برگزاری همه پرسی و اقدام قانونی برای دگرش رژیم، هموار کند و ایرانیان با آمدن آزادانه به پای صندوق های رایی که از سوی ملل متحد اداره می شوند، نسبت به همه چیز اکنون و آینده ی خود رای دهند.

روزگاری که شاهزاده ی عزیز میهن در کشور باشد، روزگاری است که رای های ایرانیان به پادشاهی مشروطه و قانون اساسی نوین مشروطه، آری دوباره گفته است. ایدون باد...

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د