رد شدن به محتوای اصلی

اسناد خیانت جمهوری اسلامی به تمامیت ارضی ایران: این بار شاخاب پارس

در پی ۳۹ سال تحمیل عقیده و استبداد دینی و نظامی بر مردم ایران از سوی جمهوری اسلامی، یکی از بزرگ ترین و پایدارترین آسیب هایی که به تمامیت آب و خاک ایران به واسطه ی خیانت سران رژیم ولایت فقیه صورت گرفته است، امروزه به شکلی دردآور و معضلی بزرگ جلوه گر شده است: “چالش بر سر ایرانی ماندن شاخاب پارس”.

کشورهای عربی منطقه که فرش سرخ و تخت زرین برای نیروهای مسلح آمریکا و بریتانیا به راه انداخته اند و به واسطه ی شرارت های منطقه ای جمهوری اسلامی، همیشه به خوبی توجیه شده اند که نگزارند سلاح های رنگ و وارنگ کشورهایی همچون آمریکا، انگل ستان، فرانسه، روسیه و هتا سوئد و بلژیک روی دست سازندگانشان باد کند.

خلیج فارس همیشه و از لحاظ تاریخی، نام ایران و کشور پارس را بر روی خود داشته است و این نه تنها از حیث تاریخی برای ایرانیان بسیار مهم است، بلکه از لحاظ سیاسی و از دیدگاه امنیت ملی و نگاهداشت این منطقه ی راهبردی، برای ایران و آینده ی ایران نیز بسیار مهم است. در این راستا، خیانت سران رژیم در “به رسمیت شناختن” عبارت ضد ملی و جعلی “خلیج عربی”، یک خیانت تاریخی محسوب می شود.

به تازگی هتا دانلد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده نیز، در سخنرانی پیش از بیان دیدگاه کاخ سپید درباره ی برجام، خطاب به روزنامه نگاران، مردم ایران را “ملتی تروریست” خطاب کرد و به روزنامه نگاران گفت به زودی یک سخنرانی ایی را خواهید شنید که برایتان بسیار جالب خواهد بود. در آن سخنرانی نیز، وی نخستین رییس جمهور این کشور بود که خلیج همیشه فارس را با عنوان جعلی خلیج عربی خطاب قرار داد:

وقتی ترامپ ملت ایران را یک ملت تروریست خواند

در این حال واکنش خشمناک کاربران ایرانی در اینترنت، در رسانه های آمریکایی بازتاب گسترده و نافذی داشت:


در روزگاری که جهان به بهانه ای دیوی که خود به جان ایران انداخته است، یعنی همان جمهوری خونریز اسلامی خمینی، پیوسته در تلاش برای به چالش کشیدن ارکان ملی، تاریخ ملی، حقوق ملی و تاریخی ایران و هتا زبان باستانی و بالنده ی پارسی است، مردم ایران با رژیمی ددخود و سرکوبگر روبرو هستند که ضمن در فقر غرقه کردن مردم، تهدیدهای امنیتی و سرکوب آزادی های فردی و اجتماعی در ایران، رویکردی دژخیمانه در برابر خلیج فارس اتخاذ کرده است.

سید محمد احمدی نژاد یک یهودی تبار و یهودی مخفی (آنوسی) است. رسوایی یهودی بودن وی هتا در سانه های غربی هم بیان شده و تصویرش در روزنامه رفته، کسی است که هم با دمپایی خودش اسراییل را تهدید پفکی می کند و هم مفاصلش برای عمام زمان خیلی درد می گیرد و آرتروز می کند !! این رییس جمهور رژیم، در ضمن همان فردی است که هم صدای با عرب های دست اندر دست آمریکا و بریتانیا، به زیر عنوان جعلی خلیج عربی می نشیند تا به عنوان یکی از بلند پایه ترین مقامات رژیم، آن را رسمن تایید نماید.



هتا در آغاز حکومت آیت الله ها، آیت الله خون آشام خلخالی، خلیج همیشه فارس را با عنوان گزاف “خلیج اسلامی” خطاب قرار داد. این آخوند که قصاب شرعی خمینی خونخواره بود، هتا به قصد ویرانی تخت جمشید به سوی این مکان لشگرکشی کرد و اگر به همت استاندار پارس نبود، تخت جمشید همان هنگام با خاک یکسان شده بود؛ همان کاری که رژیم آخوندی اسلامی با آرامگاه رضا شاه بزرگ پدر ایران نوین نیز کرد، هر چند پیکر این بزرگ مرد ایران پرست، هرگز در آنجا به خاک سپرده نشده بود. سعید جلیلی پیروی خلف آیت الله خلخالی نیز، پس از سال ها گزشت از مرگ این آیت الله آدمخوار، برای بار دیگر و این بار با استفاده از عبارت “خلیج دوستی”، تمامیت ارضی و آبی ایران را در طبق خیانت گزاشت. وی نیز خیلی اتفاقی، دبیر شورای عالی امنیت ملی رژیم بود !! به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر در تایید این اقدام ضد ملی توجه کنید:



همچنین به حضور دیگر یهودیان مخفی (آنوسی) که البته دیگر مخفی نیستند، می توان به محمد علی رامین معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت به اصطلاح فرهنگ رژیم و سید محمد خاتمی رییس جمهور به اصلاح اصلاحات نیز، یک یهودی مخفی دیگر است که با بنیاد سوروس در ارتباط است در حالی که این بنیاد به دنبال تجزیه ی کشورهاست.



 ایران هرگز نمی میرد 

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د