رد شدن به محتوای اصلی

اگر کورش بزرگ جام جهان نما داشت؛ درآمدی بر ترکان یهودی

چندین سال است که سران اسراییل به ویژه بنیامین نتانیاهو، خواهان یورش به ایران است که رژیم دستاربندان به دستور اربابانش در لندن و واشنگتن، نقش اصلی در ساختار این جو دشمنی و جنگی با آن کشور را ایفا کرده است. ولی در صورت یورش اسراییلی ها به ایران و بمباران تاسیسات اتمی کشور و مواد رادیو اکتیو رها شده در فضای ایران، به جز آنکه کشتار آنی و چند صد هزار تنی هم میهنانمان را دربرخواهد داشت، بلکه تا ده ها نسل آینده، ایرانی ناقص الخلقه زاده خواهد شد. [۱]


در این میان، جمهوری اسلامی که همه ی نیرو و توان خود را در سی و نه سال گزشته همچنان معطوف تبدیل "ملت ایران" به "امة عربی" ساخته است، که آن هم تنها از راه نابودی هویت ملی، فرهنگ و تاریخ ایران باستان میسر می شود، از روز نخست برسر کار آوردنش به دست ‌دولت های غربی به ویژه بریتانیا در سال ۱۳۵۷، سیاست خشن ایران باستان زدایی و کوروش ستیزی را بنا گزارده و تا به امروز همچنان از آن پیروی و در پیاده سازیش کوشا بوده است. رژیم جمهوری اسلامی که در "ظاهر" خود را دشمن سهیونیست ها و سیاست های ضد انسانی و جنگجویانه ی آنان نشان می دهد، در نهان و در حقیقت بزرگ ترین یار و یاور آنان بوده است؛ هر زمانی که سخن از مردم فلستینی می شود، ملایان اشک تمساح سرازیر کرده و نوک تیز پیکان خود را به سوی کوروش بزرگ برده و با نوحه سرایی مدعی می شوند که اگر "کوروش یهودیان را از بابل آزاد نکرده بود، امروز فلستین به دست آنان اشغال نمی شد !!

بر اساس این ادعای رژیم ولایت فقیه که کوروش بزرگ مسئول سیه روزی فلستینی های امروزی برشمرده می شود، در حقیقت رژیم روضه خوانان هم صدا با سهیونیست ها، به کشور اسراییل مشروعیت بخشیده و غیر مستقیم اسراییلی ها را مردمان بومی آن سرزمین معرفی می کنند !! مکتب سهیونیسم در یک صد سال گزشته با تاریخ سازی دروغین، مدعی می شود که یهودیان عمدتن اروپایی که به سرزمین های فلستینی نشین جهانگیری پیشین عثمانی کوچ کرده اند، بازماندگان همان قوم باستانی ایی هستند که کوروش بزرگ از اسارت در بابل رهایشان ساخته بود !! [۲] بنابرین، بر اساس این منطق، مردمانی که در ۲۵۰۰ سال پیش، از بابل آزاد و در فلستین اسکان داده شده اند، که همگی یهودی بوده اند و خود به خود و طبعن امروز نیز حق مالکیت بر آن آب و خاک را به بازماندگان آنان می دهند - تا فلستینی هایی که امروز عرب شناخته می شوند و مدعی می شوند که از شنزارهای عربستان بدان سرزمین کوچ نموده اند !!


اینک، این پرسش مطرح می شود که اگر کوروش بزرگ در سده ی ششم پیش از میلاد، "جام جهان نمایی" می داشت و آینده و امروز را در آن می دید که فرزندان آن اسیران امروز کمر به نابودی کشور و فرزندانش بسته اند، آیا هنوز آنان را از اسارت و بردگی بابلی ها رها می ساخت و به سرزمین هایشان باز می گرداند و پرستشگاهشان را بازسازی می کرد ؟ بدون هیچ گمانی، پاسخ "آری" است؛ زیرا که یهودیان اروپایی که اشکنازی شناخته می شوند و نه تنها بیشینه ی سران و دولت مردان اسراییل از آنان تشکیل شده است، بلکه جمعیت بیشتر یهودیان امروزی از آنان ساخته شده است، فرزندان آن مردمانی نیستند که کوروش بزرگ از نابودی و مرگ حتمی نجات داده بود !!

ساختار جمعیتی یهودیان امروزی

بیش از هفتاد درصد از ساختار کلیمیان امروزی را "اشکنازی" ها تشکیل می دهند [۳] که سهیونیست ها مدعی می شوند که آنان "عبری تبار" و بازماندگان همان مردمان باستانی ایی هستند که کوروش بزرگ آنان را از اسارت آزاد کرده بوده است. آنان نیز مدعی می شوند که پس از ورود اعراب به فلستین در ۱۴۰۰ سال پیش، همه ی مردمان عبری وادار به فرار و کوچ به اروپا شده اند. این یک دروغ بزرگ تاریخی است، زیرا اشکنازی ها در اصل ترک نژاد و از تیره ی خزرها می باشند.

خزرها یا خزارها، مردمانی ترک نژاد بودند که پس از برون آمدن از ترکستان در شمال غربی چین، به شمال خاوری دریای کاسپین و شمال قفقاز کوچ کرده و پس از گزشت زمان، برای خود خاناتی به پا ساخته بودند. خزرها که مردمانی نیمی عشیره ای بودند، در سده ی هشتم میلادی از ترس و هراس آنکه مسلمان یا مسیحی شوند، به دستور دو خان خود به نام های کزایی "خاقان" (خان مهتر) و "ایشا" (خان کهتر)، به کیش یهودی گرویدند. [۴] سرانجام میان سال های ۹۶۵ و ۹۶۹ میلادی، پادشاه روس های "کی یف" که "سویاتوسلاو یکم کی یف" نام داشت، به خانات سیصد ساله ی ترکان خونریز خزری پایان داد و "آلتی" پایتخت آنان را با خاک یکسان نمود. پس از یورش، کوچ بخشی از خزرها به اروپای خاوری و سپس اروپای باختری آغاز گشت که امروز اشکنازی ها یا یهودیان اروپایی بازمانده ی آنان می باشند !! ترکان ترک تاز وحشی صفت و خونریزی که یهودی شده اند !!


آیا به ادعای مکتب سهیونیسم، همه ی مردمان "اسراییل باستان" پس از ورود تازیان به کشورهای دیگر پناهنده شده اند ؟

تاریخ نشان داده است که یک ملت پس از اشغال کشورش به دست بیگانگان، هرگز دست جمعی سرزمین مادری و میهن خود را رها نمی کند تا به سرزمین هایی نو، آن هم چندین هزار کیلومتر دورتر کوچ کنند. مهاجرت هایی که پس از اشغال رخ می دهند، همیشه در یک مجموعه ی کوچک و گروهی انجام شده است، همانند زرتشتیان هند که بخش کوچکی از جمعیت زرتشتیان ایران بودند که به هند کوچ کرده اند. بنابرین، کشورهایی که در اشغال بیگانگان درمی آیند، به دو گروه بخش بندی می شوند:

۱ - کشورها و ملت هایی که به اشغال بیگانه در آمده، ولی با مبارزه به اشغال پایان می دهند:
این کشورها در حین اینکه زیر بنای هویتی و تاریخی خود را پاس می دارند، ولی بخشی از فرهنگ اشغالگران که معمولن کیش (نه دین) و رسومات آیینی آنان است را هم می پذیرند که بهترین نمونه ی آن ایران می باشد. با آنکه ایران پس از یورش تازیان به یک کشور اسلامی مبدل شد، ولی ایرانیان زبان ملی، هویت تاریخی و بخشی از سنت ها و رسوم باستانی خود را همچنان نگاه داشته اند، از جمله نوروز که بزرگ ترین جشن باستانی ایران به شمار می رود.

۲. کشورهایی که به اشغال در آمده و می پذیرند که تحت اشغال بمانند:
اینگونه کشورها و ملت ها، در اصل هویت تاریخی خود را از دست داده و فرهنگ و هویت اشغالگران را هویت و ملیت خود می سازند، همچون کشورهای مسر و ترکیه که "بیشتر" مردمان بومی آن سرزمین ها نه عرب نژادند و نه ترک نژاد - ولی پیرو شدید فاشیسم پان عربی و پان ترکی بوده و از فرهنگ و هویت اشغالگران که امروز فرهنگ و هویت ملی آنان گشته است، با جان و دل دفاع می کنند !!


در نتیجه، ادعای سهیونیست ها مبنی بر آنکه کل ملت باستانی اسراییل به اروپا کوچ کرده اند، نه تنها با گزشته و تجارب تاریخی در ستیز است، بلکه با منطق و عقل سلیم نیز سازگار نیست. به ویژه آنکه در زمان باستان و ۱۴۰۰ سال پیش که مردمان آسیا و اروپا برای خود سرزمین هایی با مرزهای مشخص هویتی و فرهنگی داشته اند و بیشتر کوچ ها با شکست روبرو می شده اند. همچنین، مهاجران در روزگار باستان به خاطر سختی راه، بیماری، شبیخون و غیره، هرگز به مقصد نهایی خود نمی رسیدند و یا سرزمین مهمان به خاطر کمبود خوراک و منابع یا هر انگیزه ی دیگری، آنان را نپذیرفته و هتا دست به کشتارشان می زدند !! بنابرین، به گمان بسیار فراوان، فلستینی های امروزی در حقیقت بازماندگان و فرزندان راستین مردمان عبری زبانی می باشند که کوروش بزرگ آنان را از اسارت در بابل رها ساخته بوده است که پس از یورش تازیان به منطقه ی لوانت (کشورهای امروزی اردن، سوریه، لبنان، کرانه ی باختری رود اردن و نواز غزه، قبرس، بخش هایی از خاور مسر و جنوب ترکیه ی امروزی) در سال ۶۳۴ میلادی، دقیقن همانند مسریان وادار به دگرش اجباری کیش به اسلام شده اند و به تدریج زبان تازی را جایگزین زبان عبری خود ساخته اند. البته پژوهش های ژننتیکی "بی طرفانه" ممکنست بتواند روزگاری این "نظریه"ی نویسنده را ثابت نماید.

شاهپور سورن پهلو
لندن، هفتم آذرماه ۱۹۰ برابر با ۲۸ نوامبر ۲۰۱۱


به روز رسانی جستار:
۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۱ (۱۶ سپتامبر ۲۰۱۲)

پژوهش های ژنتیکی ثابت کرده است که اشکنازی ها خزر و ترک نژاد می باشند و هیچ پیوند ژنتیکی با مردمان بومی لوانت یا عبریانی که کوروش بزرگ از بابل آزاد کرده بود، ندارند. [۵] دکتر اران الهایک (Eran Elhaik) از دانشگاه جان هاپکینز، نظریه ی راینلند (Rhineland Hypothesis) را منسوخ اعلام کرد [۶] و یافته های ژنتیک دانانی همچون "هری اوسترر" از دانشگاه "یشیوا" [۷] را دروغین خواند و او را متهم به دروغگویی و مدرک سازی جعلی نموده است. [۸] دکتر الهایک، یک اسراییلی از پدری ایتالیایی و مادری ایرانی می باشد که به گمان بسیار به خاطر ایرانی بودن مادرش مورد یورش سهیونیست ها قرار خواهد گرفت تا یافته های عملی او را بی ارزش و یهودی ستیز (Anti-Semitic) جلوه دهند.


بُن نوشته ها

۱. بارها شده است که در رسانه های اجتماعی، برخی از هم میهنان نوشته اند که اگر اسراییل ایران را بمباران کند، جمهوری اسلامی را نشانه خواهد رفت !! در پاسخ به این دسته هم میهن خام اندیش بایستی بگویم، دانش و فناوری هنوز تا به آن اندازه پیشرفت نکرده است که بمب های اسراییلی به سامانه ای به نام "روضه خوان یاب" یا "آخوندیاب" مجهز شده باشند که در زمان بمباران ایران، تنها رژیم غوغاسالار و اوباشان مکتبی را نشانه رفته و نابود سازند. این ایرانی و هم میهنان شما هستند، که کشته خواهند شد.

۲. Peled, M., "The General's Son: Journey of an Israeli in Palestine", Just World Books (2012).

۳. شمارش کل یهودیان جهان امروز ۱۳.۵ ملیون تن برآورد شده است که به سه گروه اشکنازی، سفاردی (اسپانیایی) و  مزراحی بخش می شوند. ساختار جمعیتی پیروان این کیش، ۷۰٪ اشکنازی، ۱۶٪ سفاردی و ۱۴‍‍‍‍٪ مزراحی می باشد، که کلیمیان مزراحی (شامل کلیمیان ایران، عراق و یمن) کلیمیان کهن و راستین به شمار می روند و به گمان بسیار بالایی از فرزندان مردمان عبری زبان باستان هستند که کوروش بزرگ آنان را از بابل آزاد کرده بود.
۴. P. B., Golden, "The Khazar Sacral Kingship". In Reyerson, Kathryn Von; Stavrou, Theofanis George; Tracy, James Donald. Pre-modern Russia and its world:Essays in Honour of Thomas S. Noonan. Otto Harrassowitz Verlag (2006). pp. 79–81.
۵. http://gbe.oxfordjournals.org/content/early/2012/12/14/gbe.evs119.full.pdf
۶. http://gbe.oxfordjournals.org/content/early/2012/12/14/gbe.evs119.short?rss=1
۷ - http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC18733
۸. http://gbe.oxfordjournals.org/content/5/1/75.full

Today, the apartheid state of Israel is threatening military action against Iran, which would only result in genocide of millions of Iranians due to the bombing and long term radioactive poisoning

"Weiss: Zionism has created "rivers of blood


منبع

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د