رد شدن به محتوای اصلی

رویدادهای اتفاقی، اتفاقی نیستند

هیچ چیز بیهوده روی نمی دهد، خاستگاه عر معلولی، علتی است که باید بدون مغلطه و سفسته آن را کاوش کرد و جست؛ ملخ ها و جیرجیرک ها هم استثنا نیستند.

یورش زیستی جیرجیرک ایرانی در برابر ملخ های سبز عرعربستانی
در پی توفان ملخی که تاکنون دست کم ۶ استان ایران را درنوردیده است، تجویز ملخ خوری از کسانی که دستشان به دهانشان می رسد، بسیار صادر شده است. این فراخوان ها بیشتر از سوی سلبریده های حکومتی صادر شده اند که خود در ثروت و رفاه غلت می زنند و نه هرگز گزارشان به پایین شهر افتاده و نه دغدغه ی کارگران و کارمندان و بیکاران دردمند کشور را دارند. آنها خوش نشینانی با دهانی گشاد و دستی دراز و طلبکار هستند.

وقتی گیاه خواری پاک را به کناری می گزارید و به لاشه خواری روی می آورید، باید هم از گوشت کیلویی ۸۰ هزار تومان کونتان بسوزد و احساس فقر و بدبختی کنید که توان تهیه ی لاشه را ندارید !!

جیرجیرک ها به دور کعبة الکزا طواف می کنند
از اینها بگزریم. اینکه ملیون ها ملخ از مرزهای نیمروزی کشور بگزرند و خاستگاه آنها صحرای عرعربستان بوده باشد و در عین حال نه تنها این موجودات پرنده توانسته باشند از صدها کیلومتر مرز آبی بگزرند، که در کشورک های بین راه همچون قطر و امارات و یمن هم ایستگاه نزده باشند، جای بسی بیشعوری و بلاهت و ساده لوحی است باور کنیم که این رفتار ملخ ها طبیعی بوده است.

از دید من، این ملخ ها نه تنها به شکلی طبیعی در این حجم انبوه وجود نداشته اند، بلکه ساخته و پرداخته ی کارخانه ی مصنوعی سازی تولید و مثل ملخ ها در صحرای عرعربستان بوده اند.

این یک جنگ تمام عیار علیه پدافند غیر عامل کشور محسوب می شود.

یورش جیرجیرک ها به صحرای عرعربستان، انتقام گیری ایران از
برای یورش ملخ های سعودی به خاک ایران بود
در پی زمین لرزه ی سال گزشته و سپس سیلاب دهشتناکی که عامل ایجاد کننده و تداوم بخش آن، تنها سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است، بی درنگ یک بخش تکمیلی در جنگی ناگفته و بی ادعا علیه ایران و از سوی عرعربستان سعودی تدارک دیده می شود. جنگی که به راحتی می توان آن را کتمان کرد.

از این دست جنگ ها، پیشتر هم رخ داده اند و شیوع بیماری های همه گیر و مسری در منطقه ای، به مانند رواج بیماری "سارس" در چین، به هیچ روی طبیعی نیستند، بلکه یک جنگ زیستی محسوب می شوند.


در پی این اقدام ایران ستیزانه ی تازیان الله پرست صحرای سوزان عرعربستان و گسیل ملیونی ملخ ها به ایران بود که پدافند غیر عامل در اقدامی انتقام جویانه و تلافی گرانه، ملیون ها جیرجیرک را روانه ی عرعربستان کرده است تا پاسخی باشد به تروریسم زیستی صورت گرفته از سوی تازیان الله پرستی که ۱۴۰۰ سال است با تبار و ملیت ایرانی سر ستیز دارند. این اقدام از آنروی مهم است که این دست جنگ های زیستی ظاهری آشکارتر به خود می گیرند، اما همچنان ناگفته مانده و کتمان خواهند شد.

چنانچه این نظریه درست باشد، جای درنگ دارد که اگر ایران توانایی این اقدام تلاقی جویانه را داشته است، پس نمی توانسته در جلوگیری از و مهار ورود لشگر ملخ ها ناتوان بوده باشد و در این صورت، این خواسته ی سرکردگان جمهوری اسلامی بوده است که ملخ ها وارد ایران شوند تا به تلافی آن، اقدامی تلافی جویانه انجام داده باشد. از آنجا که این مورد شاید نخستین مورد دست کم رسانه ای شده ی آن باشد، این احتمال می رود که جمهوری اسلامی عمدن جلوی این یورش را نگرفته تا به دشمن درس عبرت داده باشد تا اقدامی بازدارنده در برابر یورش های آینده انجام داده و هشداری محکم را در کردار داده باشد.

گروهک تروریستی و انجمن مخفی "اخوان المسلمین" یا "برادری الله پرستان"، سازمانی زیر مجموعه ی فراماسونری و ساخته و پرداخته ی لندن و فاحشه ی بریتانیا موسوم به ملکه الیزابت چندم است و هم این گروهک تروریستی بوده است که "ناصر الدین شاه قاجار" را ترور کرده، زنده یادان "کسروی تبریزی"، نخست وزیر "حاج علی رزم آرا" و وزیر دربار "هژیر" را نیز ترور کرده و توانسته از افغانستان تا پاکستان و ایران و عراق و سوریه و قطر را در اشغال خود درآورد.

تازیان الله پرست به سبک نیاکان خود، مشغول آماده سازی خوراک جیرجیرک هستند
اما از اشغال عرعربستان ناتوان مانده، زیرا عرعربستان گاو شیرده آمریکاست و نه انگل ستان !!

از آنجا که نه عرعربستان سعودی و نه اخوان المسلمین، هر دو انیرانی و الله پرست و اسلامی و ایران ستیزند، ایرانیان می باییست خود را از شر هر دوی اینها و با کندن کلک اسلام ناب محمدی، آسوده سازند. ایران ما اشغال شده است و مام میهن ما فرزندان دور افتاده از دامانش را می خواند، ایران را فراموش نکنیم...

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د