رد شدن به محتوای اصلی

چپ اسلامی؛ یک مصدق الهی با نقاب میهن دوستی

در هر جا نشسته و برخاسته، جز ناسزا و بد و بیراه به خاندان ایرانساز پهلوی نگفته و ننوشته است و در غروب عمر خود، در حالی خود را یک افسر میهن پرست شاهنشاهی جا می زند که به بزرگ ارتشتاران و لی نعمت خود و خانواده ی جلیل پادشاهی انواع و اقسام توهین ها را کرده و انگ های دروغین بسیاری را به شاهزاده "رضا پهلوی" نسبت داده است.

پروفسور فرامرز دادرس در حال افاضات میهن دوستانه
فردی که خود را از پیشگامان مبارزه با جمهوری اسلامی و به گزاف از هم رزمان زنده یاد "شاهپور بختیار" جا می زند، کسی است که کوچک ترین مدرک و سندی دال بر مبارزات سیاسی خود علیه رژیم ولایت فقیه را در همه ی این سال ها بلبلی در انباری خانه اش، به دست نداده و با هر چه هوچی گر و بدسرشت بوده است، همنشین شده و علیه ایران پادشاهی مشروطه و ولی عهد قانونی آن، یاوه سرایی ها کرده است.

این فرد کسی نیست جز "فرامرز دادرس"، به اصطلاح کارشناس امنیتی و نظامی که نه از منابع مالی او برای حرافی های یوتوبیش اطلاعی در دست است و نه زندگی شخصی او در آن حد که آیا خانواده اش به ایران رفت و آمد دارند یا نه، اطلاعی در دست است. در سایه ی امنیت و دروغ زنی و لجن پراکنی، نانخوری اسلامی چپ را پیشه کرده و توقع دارد همه باور کنند که برای آزادی و آبادانی ایرانست که سال هاست شب و روز سنگ جمهوری اسلامی را به سینه می زند.

کسی که هتا "خمینی حرامزاده" را با عنوان "آقای خمینی" یاد می کند و سیادت تخم نجس عرب اشغالگر الله پرست را در پی ۱۴۰۰ سال اشغال ایران، به رسمیت می شناسد، میهن پرست نیست، بلکه دزدی است که با چراغ آمده !!

فرامرز دادرس از چرندیات کمونیست های چپ جهان وتن بی وتن، به عنوان
خبری علیه "دانلد ترامپ" استفاده می کند
"چپ اسلامی" فرازیست که گویی به قامت این مردپیشه دوخته باشند. هم از رسانه های جمهوری اسلامی خبر می گیرد و هم از رسانه های چپ و کمونیستی. از قضای روزگار، دقیقن به مانند جمهوری اسلامی با اسراییل و موجودیت کشور یهودی اسراییل نیز مشکلی بنیادین دارد و خون خونش را می خورد که چه هیف در فرانسه نمی تواند زبان بدگوی گستاخش را علیه موجودیت یک ملت و کشور باز کند.

در نبرد باقر خاله ها، مهره هایی همچون فرامرز دادرس از جمله کسانی هستند که به دلقک سوئد نشین "امید دانا" خط می دهند که نمونه ای از آن، معرفی "احمد علی مسعود انصاری" به امید باقر خاله به منظور انجام گفتگو بوده است تا سپس این خود او باشد که آن گفتگوی سراسر دروغ و انگ و تهمت و توهین را اشتراک گزاری کند. جرثومه های دست نشانده ی ولایت فقیه در اروپا و آمریکا، هیچ مرزی برای بی شرافتی و وقاحت ویژه ی آخوندی نمی شناسند.

پشتیبانی فرامرز دادرس از دروغ زنی های احمد انصاری پسر خاله ی شهبانو "فرح پهلوی"
در راستای طرح اپوزوسیون سازی جمهوری اسلامی و گفتگو با امید دانا منفور رسانه
در بخشی از این یاوه سرایی ها، احمد انصاری که روزگاری از معتمندان بسیار نزدیک خاندان شاهنشاهی بوده و سپس با خیانت به آنها، نه تنها علیه تک تک افراد خانواده ی شاهنشاه فقید دست به دروغ گویی و تاریخ سازی می زند، که تاکنون هتا یک برگ سند را هم به عنوان مدرک برای پشتیبانی ادعاهای سخیف و اسلامی خود به دست نداده است و یکی از فحاش ترین مودب نمایان جمهوری اسلامی است.

در این بازار مکاره ای که جمهوری اسلامی ارازل و اوباش خود یا همان ترول های مجازی را به جان اپوزوسیون انداخته، نمونه ای که شخصن به افشاگری و نابودی آن کمر همت بستم و در نهایت به سان نوشدارو پس از مرگ سهراب، بر همه ی حلقه به گوشان و ساده لوحان محقق شد که او از مزدوران جمهوری اسلامی بوده است، این جاعلان و دروغ سرایان نیز مدت های بسیاری است که مشتشان برای همه باز شده است و همچون خود جمهوری اسلامی، با وقاحت ویژه ی آخوندی و غوغا سالاری و لجن پراکنی، همچون مرداری هستند که زامبی وار حرکت می کنند.

فرامرز دادرس از ناخاله های چپ ضد ملی و فرقه ی مصدق الهی موسوم به "ملیون" می باشد
اینکه هیچ تلوزیون میهن پرست و صاحبداری تاکنون اجازه نداده است که پای هیچ یک از این جرثومه ها به تریبونشان برسد، خود مایه ی خوشبختی است؛ اما اگر فرامرز دادرس توانسته بیست ثانیه از "عرب اینترنشنال" سر در بیاورد، از "آیت الله بی بی سی" و "آیت الله صدای آمریکا" نیز سر در خواهد آورد.

مصدق الهی، یک دمکرات باز و تجزیه طلب و یک چپ اسلامی است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د