رد شدن به محتوای اصلی

دختران ایران باز هم در آنش سوختند

سالانه ملیون ها و بلکه صدها ملیون ماهی از سوی ماهیگیران شکار می شوند و صدها هزار جانور دیگر نیز به منظور خوراک انسانی، طعمه ی شکار می گردند. اینها همگی هیچ !!


یعنی انسان به خود اجازه داده است تا برای شکم خویش، جان دیگر جانداران را به آسانی بگیرد و این روند کشتار به خاطر رشد فناوری و صنعتای شدن تولید خوراک، شتاب و گسترش سرسام آوری به خود گرفته است که در رویه و فرایند تولید گوشت از جانداران بیچاره، کوچک ترین رحمی هم به خرج داده نمی شود. به دیگر سخن آنها هتا ساخته می شوند که به عنوان خوراک برای انسان ها کشتار شوند !!

این جهنم انسانی برای جاندارانی است که در زیر سرپرستی و چیرگی انسان ها به سر می برند. هیچ دین الهی و ابراهیمی ایی هم جلوگیر آن نشده است که مبادا جان جانواران بی گناه گرفته شود و واروونه ی آن، ادیان و آیین های باستانی و غیر الهی و ابراهیمی همچون بودایی گری، هندویی گری و هتا آیین شمن ها همانند آمریکای جنوبی، یا به کلی کشتار جانوران را ممنوع کرده اند یا تا آنجا که توانسته اند آن را محدود کرده اند.

انسان ایرانی از این همه، تنها به مقداری از توحش گوشت خواری دست یافته است که دین مبین و کامل اسلام اهریمنی به او اجازه داده است.



در این میان، انسانی که به گفته ی فرهیختگانی همچون زنده یاد "صادق هدایت"، از خونریزی جانوران و خوردن گوشت تنشان احساس خرسندی و خوشحالی می کنند، تا روزگاری که بر این توحش باقی هستند نمی توانند از جرگه ی انسان خونخوار و فاسد بیرون شوند و از همینروست که وی نیز بر این باور بود که تا زمانی که انسان ها دست از گوشت خوارگی برندارند، جنگ و آدمکشی نیز از میان هازمان ایرانی رخت نخواهد بست.

بارها در این سرزمین الله زده تجربه شده است که هتا فرزندان انسان که ضعیف ترین قشر هازمان انسانی باشند، طمعه ی آتش گشته اند؛ آن هم درست در جایی که قرار بوده برای فردایی بهتر آموزش ببینند !!

چند بار باید شاهد آن باشیم که فرزندانمان، گل هایی پرپر شده باشند که آتش نفت مدرسه تحملشان را نداشته است ؟ به کجا باید شکایت برد و چگونه باید این وضعیت فاجعه بار و بسیار تاسف انگیز را به گوش مردمی بی تفاوت رساند که در اوج بی تفاوتیشان، حکومتی اسلامی به نام و کام اهریمن بر آنها چیرگی یافته و حکومت می کند ؟

مردم بلا زده ی ایران تا به کی باید این خفت را به نام شکیبایی تاب آورند و تا به کی این به اصطلاح مسئولان جمهوری اسلامی باید در برابر خواسته های بر حق مردم، بر آنها پوزخندهای زهرآلود و تمسخر آمیز بزنند و چرا شما مردم تحمل می کنید ؟ اگر در ایالات متحده ناکسی جرات کند که بدون اجازه و هتا بدون انگیزه ی دزدی یا تجاوز وارد حریم خصوصی و شخصی فردی شود، برای نمونه وارد ملک خصوصی آنها گردد، صاحب آن زمین یا خانه می تواند یک خشاب را روی آن متجاوز خالی کند؛ اما در ایران اشغالی ؟؟!!



در ایران اشغالی، مردم الله زده ای زندگی می کنند که دخترانشان را می برند و در زندان به جرم دوشیزه بودن، متجاوز جنسیشان را به عقد زوریشان درمی آورند و آن حرامزاده ی برسرشت را داماد آن دخترک می خوانند تا مبادا که آن دختر پس از اعدام، به خاطر آنکه باکره و دوشیزه است، وارد بهشت الکزا شود !! پس از آن، پس از آنکه دختر را تیرباران کردند، همان بامداد داماد کزایی آدمخوار متجاوزش را با دسته گل و یک جعبه شیرینی به در خانه ی پدر و مادر آن دختر می فرستند و می گویند تبارک الله !!، دختر شما چند ساعت پیش اعدام شد، این هم دامادتان است که برایتان مهریه ی دخترتان را آورده است !!

اگر آن پدر بی غیرت، در همانجا یک گلوله به مغز آن حرامزاده ها شلیک کرده بود، آیا امروز ما مردمی می بودیم که شاهد زنده زنده سوختن فرزندانمان در مدارس کزایی رژیم باشیم ؟!

بی تفاوتی شما نه تنها ایران را ویران کرده است و همه چیز این سرزمین را به تاراژ داده است، که نسل های بی شماری که خود شما را هم شامل می شود را به کام بدبختی و فرومایگی و افتخار در زندگی ایی خفت بار کشانده است؛ شما از درون این فاضلاب گه، پلشتی کردار و رفتار خود را نمی بینید، اما درد و رنج آن را می کشید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د