رد شدن به محتوای اصلی

تحریم های یک جانبه و مرگ مککین

تحریم های یک جانبه ی جهان آزاد علیه ولایت فقیه، تا به امروز توانسته است همچنان به قوت خود باقی بماند و در درازنای این ۴۰ سال تحریم که در واقع ایران را به واسطه ی خلافت جمهوری اسلامی، در جنگ سرد با بنیادی اقتصادی نگاه داشته است، تنها آسیب دیده و درمانده ی آن، ایرانیان بوده اند.


اما کسانی چون من به عنوان یک ایرانی که از سیاست های پلید جمهوری اسلامی، همیشه زیان دیده اند، عامل اصلی این تحریم ها را نه آمریکا و غرب که گزارندگان آن هستند، بلکه رژیم سر تا پا تقصیر ولایت فقیه می دانیم که مکر آنان در بیشتر ماندن بر سریر قدرت و تعصب دینی و زیاده خواهی مال و زمینشان در کشور اشغال شده ام، به زیان نسل های ایرانی تمام شده است و هم همچنان نیز، می رود تا آینده ی کشور را هم در بن بستی هر چه بیشتر رقم بزند. موج بیکاری ها و فحشا و فرار از جهنم اسلامی، گواه زجردیدگی ما ایرانیان و به ویژه نسل بیچاره ی ماست.

در سایه ی این تحریم ها، انگل زادگان رژیم با بزک آغازادگی، به بهترین کشورهای جهان از جمله شیتان بزرگ آمریکای جنایتکار گسیل شدند و در بهترین دانشگاه به بهترین کسب و کارها مشغول شدند و انگل ترین آنها در ۳۰ سالگی مالک ده ها شرکت و کارخانه و ملیاردها ثروت شد. در عین حال، ملیون ها ایرانی جوان و با استعداد، همچنان لنگ چند ملیون وام با نزول سنگین برای ازدواج یا تحصیلی بی فرجام هستند و همچنان عمام زاده ها به پارو کردن ثروت این ملت خفت طلب.

به درستی می توانم گفت که عامل اصلی موجودیت نجاست ولایت فقیه، دین بارگی الله زدگان ایرانی و سرسپردگی و زبونی و حقارتشان در برابر موهومات اخروی و الهی است و اگر این خرمسلکان نمی بودند، آخوند و پاسدار غداره بند نمی توانستند بر گرده ی شان پالان بیندازند.


در سایه ی این تحریم ها بود که سازمان تروریستی سپاه پاسداران توانست از صفر تا صد اقتصاد و سیاست ایران را در چنبره ی خود بگیرد و با پشتوانه ی چکمه های خونینش و مزدورانی تا دندان مسلح، یکه تاز همه ی عرصه ها شد و همه چیز را یکسره در قبضه ی خود گرفت و مردم را پیوسته نیازمند خود نگاه داشت و توانست سیاست و روش شوروی در کشورداری را در قالب خمینی زادگی و حرامزادگی اسلامی، به غایت به انجام رساند و تبدیل به چنان انگل هشت پایی بر سر موجودیت ایران گردد که برای برخی از براندازان این تصور پیش آید که نابودی جمهوری اسلامی به معنای نابودی ایران خواهد بود.

امروز سناتور مککین از حزب جمهوری خواه آمریکا درگزشت. سناتوری که به جنگ طلب بودن محکوم شده است. اما از دیگر سو، شاهزاده "رضا پهلوی" که همواره تنها راه مبارزه با رژیم در راستای براندازی آن را، نافرمانی مدنی بدون خشونت معرفی و پیگیری کرده است، با این سناتور پیشین آمریکایی روابط خوبی برقرار کرده بود. برای من، این بدینگونه تعبیر می شود که آنچه علیه مککین به عنوان جنگ طلب گفته می شود، یاوه و دروغی مبالغه شده و رسانه ای نیست.


از آنجا که جریان روشنفکری در ایران، همواره با بن بست و دیو سرسخت اسلام اهریمنی و دینی روبرو بوده است و تا به امروز نیز، با وجود پیشرفت های بسیار خوبی، همچنان از دستگاه غداره بند اسلام شکست خورده است، بایسته است که جریان برانداز، همه ی موج مبارزه ی خود علیه رژیم را در قالب اسلام ستیزی و روشنگری دینی قرار دهد و از هیچ امر و ابزاری در این راستا پرهیز ننماید تا اینکه اگر براندازان زورشان به حاکمیت کنونی خلیفه ی اسلامی در ایران نرسید، دست کم در راستای مبارزه ای تاریخی، توانست باشیم جببه ی اهریمنی الله و الله پرستان در ایران اشغال شده ی مان را گام هایی بیشتر به پس برانیم تا روزگاری فرارسد که تیر خلاص و رزم کاری و نابودگری را علیه تمامیت اسلام عربی آغازیده و اینان را از آغاز تا پایانشان، به مستراح محمدی رهسپار سازیم.

براندازی باید خداناباورانه باشد، وگرنه جز این کس موش چال کردن است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د