رد شدن به محتوای اصلی

نجاست های الله پرست در هلند، یک سیاست مدار زن هلندی از حزب آزادی را به قتل رساندند

بانو "ویلی دیل" (Willie Dille) از سیاست مداران حزب "آزادی" هلند که نخست وزیر آن کشور نیز هم اکنون از این حزب است، از سوی الله پرستان واردانی به هلند، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و سپس در تاریخ ۸ اُم آگست ۲۰۱۸ به قتل رسیده است. رسانه های حکومتی کشورهای اروپایی و نیز رسانه های جریان اصلی جهانی، این خبر را هرگز پوشش ندادند.

این متن در بخشی، ترجمه ی گفته های ویلی دیل در ویدیوی وی می باشد.


در ویدیویی که ویلی دیل از خود پر می کند، می گوید که می خواهد جهان این حقیقت را بدانند. من در تاریخ های ۱۵ اُم ماه مارچ و ۱۵ اُم ماه آپریل ۲۰۱۷، از سوی گروهی الله پرست ربوده شده ام و با من بدرفتاری شده است، زیرا آنها از من می خواستند که در شورای شهر "هیگ" (Hague) خاموش بمانم. آنها پس از آنکه به من تجاوز کردند، از من پرسیدند که آیا به محمد تازی و به الله و به "آرنود" (Arnoud) احترام می گزارم و اینجا بود که فهمیدم چه کسی پشت این آدم ربایی و تجاوز است.

"آرنود وان دورن" (Arnoud Van Doorn) که او نیز در شورای شهر هیگ است و از سوی ویلی دیل به عنوان یک شاغل اخراج شده است و به شدت از وی متنفر است و به غایت مردی مزاحم و گستاخ می باشد، یک هلندی زاده است که در سن ۴۹ سالگی به سرطان اسلام دچار شده و فرنشین حزب "یکپارچگی" است و بر اساس اصول کزایی اسلام اهریمنی بنیاد گشته است.

پس از این تجاوز، ویلی دیل آن را به هیچ کس نگفت و مانند همیشه به کارهای روزمره ی خود مشغول شد و در مجلس محلی به کارهایش پرداخت و سخنرانی هایش را انجام داد و به گفته ی خودش، چیزی که از آن لحظه دیگر برای همیشه زندگیش را دگرش داد، این بود که او دیگر هرگز احساس امنیت نکرد.


او یکی از روشنگران ضد اسلامی در هلند بوده است که سرانجام از سوی الله پرستان به احتمال بسیار مراکشی، در تاریخ ۸ اُم آگست ۲۰۱۸ به قتل می رسد. حزب آزادی هلند به رهبری "خیرت ویلدرس"، در پیکار با اهریمن اسلام پیشتاز است و پیشتر میز فیلمی با عنوان "فتنه" که از سوی خیرت ویلدرس ساخته شده بود، موجی از آگاهی علیه سوره های خونریز و ضد زن تازی نامه را در میان مردم این کشور و جهان به راه انداخت که در نتیجه ی آن، الله پرستان تروریست به خشم آمده از این افشاگری، کارگردان آن را در هلند به قتل رساندند.

اکنون این بانوی سیاست مدار از همین حزب، قربانی دیگر الله پرستان تروریست در هلند شده است که وی نیز از حزب آزادی هلند می باشد.

او باز هم از سوی دو الله پرست مراکشی در خودرویی محاصره شده و مورد مزاحمت قرار می گیرد که او را تهدید می کنند که به زودی گلوی وی را خواهند برید و به تماشای جان کندنش خواهند نشست، زیرا او همچنان به مباررزه علیه اسلام ادامه می دهد !!


او می گوید که این مسئله ای ضروری است که مردم بدان توجه نمی کنند؛ این محاصره شدن و تهدید، بار دیگری نیز برای او از سوی همان الله پرستان تکرار می شود و او ابراز نگرانی می کند که فرزندان و مهمانانش را مورد آزاد قرار دهند و آنها را با خود ببرند و می گوید نمی تواند با این وضعیت زندگی کند. ویلی دیل می خواهد که مبارزه با اسلام اهریمنی ادامه پیدا کند، زیرا اسلام به ذات و سرشت خود چیز بدی است. آنها به هیچ روی زنان را دوست ندارند، آنها به هیچ روی از من خوششان نمی آید.

ویلی دیل در ویدیویی که از خود پر کرده، ادامه می دهد که آنها می خواهند که آزادی بیان محدود شود و هرگز راضی نمی شوند، مگر آنکه به هر آنچه که می خواهند برسند. اگر من به عنوان یک سیاست مدار، به مبارزه ام علیه اسلام ادامه دهم، خانواده ی من در خطر خواهند بود. اگر آنها مرا بکشند، این چندان بد نیست، اما نمی توانم اجازه دهم که همین رویداد برای خانواده ام رخ دهد و برای همین تصمیم گرفتم که دست از ادامه دادن بکشم.


من می خواهم همه بدانند که پلیس، هلند شکست خورده است. شهردار هیگ "پولین کریکه" (Paulin Krikke) شکست خورده است. او با گریه ادامه می دهد که همچنین می خواهد که از خانواده اش پوزش خواهی کند.

ویلی دیل از حزب آزادی هلند، در تاریخ ۸ اُم آگست ۲۰۱۸ کشته شد و او قربانی دیگر اسلام اهریمنی است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د