رد شدن به محتوای اصلی

ترامپ خطاب به مردم ایران: شاهد پشتیبانی بزرگ آمریکا در زمان مناسب خواهید بود

رییس‌ جمهور آمریکا در یک هفته ی گزشته، تقریبن هر روز در پیام‌ های توییتری خود، پشتیبانیش از اعتراض‌ های مردم ایران را اعلام کرده است.


دانلد ترامپ رییس‌ جمهور آمریکا، روز چارشنبه ۱۳ دی ماه بار دیگر با ستایش از اعتراض‌ های این روزهای مردم ایران، بر پشتیبانی ایالات متحده از ایرانیان تاکید کرد. ترامپ در پیامی توییتری نوشت:
"احترام فراوان برای مردم ایران که در حال بازپس گرفتن کشور از دست حکومت فاسدشان هستند".

او همچنین خطاب به مردم ایران نوشت:
"شاهد پشتیبانی بزرگ ایالات متحده در زمان مناسب خواهید بود".

رییس‌ جمهور آمریکا توضیحی درباره ی نوع پشتیبانی واشنگتن از مردم ایران نداد، اما وی قرار است تا ۱۰ روز دیگر درباره ی موضع دولتش پیرامون باقی ماندن یا خروج ایالات متحده از برجام اعلام نظر کند.

دانلد ترامپ روز ۲۱ مهر ماه امسال حاضر نشد تا پایبندی جمهوری اسلامی به توافق اتمی تیر ماه سال ۱۳۹۴ با قدرت‌ های جهانی را تایید کند و توپ را به زمین کنگره ی آمریکا انداخت تا درباره ی بازگرداندن تحریم‌ های رژیم ولایت فقیه، تصمیم‌ گیری کند.

با این حال، کنگره حاضر به اعلام نظر در این زمینه نشد و اکنون رییس‌ جمهور آمریکا باید در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه اعلام کند که آیا ایران به توافق هسته‌ ای پایبند بوده است یا نه. در صورتی که موضع واشنگتن در این زمینه منفی باشد، احتمال دارد آمریکا بار دیگر تحریم‌ های اتمی رژیم را برقرار و فشار بر جمهوری اسلامی را تشدید کند. در درازنای یک هفته ی گزشته که اعتراض‌ ها در ایران جریان داشته است، رییس‌ جمهور آمریکا تقریبن هر روز در پیام‌ های توییتری خود، پشتیبانیش از این اعتراض‌ ها را اعلام کرده و از معترضان به خاطر رویارویی با آنچه "حکومت بی‌ رحم و فاسد" خوانده، ستایش کرده است.

وی همچنین روز دوشنبه نوشته بود:
"جمهوری اسلامی به رغم توافق بسیار بد اتمیش با دولت حسین اوباما، در همه ی سطوح شکست خورده است. ملت بزرگ ایران سال‌ ها سرکوب شده‌ اند. آنها گرسنه ی غذا و آزادی هستند". سرکردگان رژیم هنوز واکنشی به تازه‌ ترین اظهارات دانلد ترامپ ابراز نکرده‌ اند، اما در روزهای گزشته سخنان او را "مداخله‌ جویانه و ریاکارانه" خوانده بودند.


مقام‌ های آمریکایی در روزهای گزشته، فعالانه در مورد اعتراض‌ های سراسری در ایران اظهار نظر کرده و خواستار گردن نهادن رژیم جمهوری اسلامی به حقوق معترضان و برگزاری تجمع مسالمت‌ آمیز شده‌ اند.

واشنگتن هتا تا جایی پیش رفت که روز سه‌ شنبه از زبان نیکی هیلی نماینده ی دائم ایالات متحده در ملل متحد، خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت برای بررسی تحولات ایران شد. نمایندگی رژیم در ملل متحد، اظهارات خانم هیلی را "تهوع‌ آور" خوانده است. در همین حال، کمیسر حقوق بشر ملل متحد از جمهوری اسلامی خواسته است تا برای جلوگیری از خشونت‌ های بیشتر، نیروهای امنیتی را مهار کند و به حق آزادی بیان معترضان و تجمع مسالمت‌ آمیز احترام بگزارد.

پیام شاهزاده ی عزیز میهن درباره ی کمک ها و پشتیبانی های خارجی:


به گزارش خبرگزاری رویترز، زید رعد الحسین در بیانیه‌ ای با اشاره به کشته شدن بیش از ۲۴ تن و بازداشت بیش از هزار تن در جریان اعتراض‌ های یک هفته ای ایران، خواستار انجام "تحقیقات فراگیر، مستقل و بی‌ طرفانه درباره ی اقدامات خشونت‌ بار صورت گرفته از سوی رژیم" شد. وی تاکید کرد که صدای معترضان باید شنیده شود و سرکردگان رژیم باید اطمینان حاصل کنند که تمام نیروهای امنیتی به صورت متناسب و در صورت نیاز و کاملن در چارچوب قوانین جهانی کار کنند.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د