رد شدن به محتوای اصلی

بخش نامه ی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد رژیم به همه ی کارکنان روزنامه ها

برای رویارویی با دستگاه مغزشویی و دروغ پراکنی رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری رژیم، باید مقابله به مثل کرد؛ بدین معنی که دقیقن هر آنچه که رژیم از آن دهشت دارد را به خوردشان داد و دقیقن نسبت به آنچه روی خوش نشان می دهند و یا بدان نیازمندند، آنها را از ایشان دریغ کرد.

پیرامون مبحث مهار ذهنی مردم از سوی رسانه های حکومتی و ترویج دروغ و کتمان حقیقت و نپرداختن به رویدادهای واقعی هازمان و تظاهرات مردم خشمگین برانداز، زهیر مطهری فرزند آخوند مردار آیت الله مطهری، در بخش نامه ای رسمی که از سوی دفتر وی در وزارت کزایی فرهنگ و ارشاد اسلامی رژیم صادر شده است، به مدیران مسئول روزنامه های سراسری رژیم، چنین بخش نامه و دستور می کند:


احترامن به آگاهی می رساند از آنجا که در رخدادهای اخیر برخی مطالبات اقتصادی و معیشتی اقشار جامعه توسط برخی عناصر فرصت طلب و مغرض به برخی اقدامات غیر قانونی سوق پیدا کرده است، در تنظیم مطالب و محتوای منتشره، مهورهای زیر را مورد توجه قرار داده، نسبت به اجرایی شدن آن، اقدام لازم معمول دارید.

۱. پرهیز از تصویر سازی کاذب از تجمعات.
۲. همکاری و انتخاب لگوی تبلیغاتی مبتنی بر آرامش و حفظ روحیه ی جمعی.
۳. پوشش دیدگاه های مسئولین، نخبگان و مردم، مبنی بر عدم همراهی و عدم تایید تجمعات و اقدامات تخریبی.
۴. پرهیز از انتشار و درج مطالب تحریک آمیز علیه اقوام، مذاهب، گروه ها، جریانات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی.
۵. پوشش اقدامات، طرح ها و برنامه های مسئولان کشور برای حل مشکلات مردم.
۶. پرهیز از درج مطالب تحریک آمیز علیه تجمع کنندگان با توجه به الگوسازی و سناریو پردازی برای عملیات روانی و تحریم مردم توسط رسانه های معارض و دشمنان.
۷. الگوسازی و تصویر سازی مثبت از انسجام مسئولین، مردم و نهادها.
۸. پرهیز از انتشار اخبار و یا تحلیل های تحریک کننده و نسبت به مفاسد و یا پرونده های اقتصادی.
۹. پرهیز از نگاه ابزاری و سیاسی به تجمعات و تلاش برای بهره گیری از آن در چارچوب منافع سیاسی و یا جناحی.
۱۰. پرهیز از اتهام زنی و جهت دهی به انگشت اتهام علیه قوای سه گانه، نهادها یا مسئولین کشور.
۱۱. پرهیز از پوشش و یا بهره گیری از اخبار، مطالب خبری و یا تحلیلی که در کانال های تلگرامی و یا توسط جریان های رسانه ای خارجی و به طور کلی منابع خبری غیرمعتبر منتشر می شوند.
۱۲. از هر گونه اغتشاشگر خواندن مردم پرهیز شود و تفاوت بین خواسته های قانونی مردم و افراد فرصت طلب، تبیین گردد.

زهیر مطهری
سرپرست اداره ی کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی







همچنین به وضعیت اسفناک رژیم در صورت باقی ماندن مردم در خیابان های کشور، از زبان مسئول امنیتی و اطلاعاتی سپاه گوش کنید که این پیاماوا به شکلی مخفیانه از نشست محرمانه ی مزدوران امنیتی سپاه، به بیرون درز پیدا کرده است:



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د