رد شدن به محتوای اصلی

پناهجوی افغانی قاتل دختر آلمانی، یک الله پرست و یک نژاد پرست بود

یک پناهجوی افغانی در آلمان که به اتهام تجاوز جنسی و قتل دوست دختر آلمانیش، دستگیر شده و محاکمه می شود، یک الله پرست و یک نژاد پرست نازیست است. وی از راه شناسایی فامتنش (DNA) در صحنه ی جرم و تصویر ضبط شده اش با دوربین مدار بسته، شناسایی شد.

او در حالی به عنوان پناهجو وارد آلمان شده بود که خود را ۱۸ ساله معرفی کرده بود و توانسته بود در سرپرستی یک خانواده ی آلمانی قرار گیرد. وی هم اکنون در حالی خود را ۱۹ ساله معرفی می کند که دادگاه سن واقعی او را ۲۲ سال عنوان کرده است. بدین معنی که وی از همان آغاز درباره ی سنش به مسئولان اداره ی مهاجرتی آلمان هم دروغ گفته بوده است. این نکته از آنجا بعد گسترده تری پیدا می کند که قاتلان بالای ۱۸ سال، معمولن به حبس ابد و قاتلان زیر ۱۸ سال، به ۱۰ تا ۱۵ سال زندان محکوم می شوند.

ماریا لادنبرگر
دوست دختر آلمانی این زباله به نام "ماریا لادنبرگر" دانشجوی پزشکی بود و در اوقات بیکاری خود، به پناهجویان کمک می کرده است. وی در اثر خفگی عمدی جان باخته است. شمار پناهجویانی که ۲۰۱۶ به آلمان سرریز شدند، ۲۸۰ هزار و در ۲۰۱۵، نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر می باشد.

حسین خاوری قاتل این دختر آلمانی، در حالی پس از ۳ هفته سرانجام آغاز به سخن گفتن کرد که مقام های دادگاه گفته اند تنها بخشی از دادگاه وی علنی خواهد بود. این دختر که شب هنگام از یک مهمانی دانشجویی به خانه بازمی گشت، از سوی حسین از روی دوچرخه اش پایین کشیده می شود، مورد تجاوز قرار می گیرد و سپس در آب خفه می گردد.


این قاتل اهل غزنه ی افغانستان است با پدری معتاد که در نبرد با طالبان کشته شده است. وی می گوید پدرش معتاد بود و خودش هم از ۹ سالگی آغاز به مصرف بنگ (حشیش، چَرس، ماریجوآنا) کرده و در ۱۳ سالگی به هرویین معتاد شده است. حسین خاوری در دادگاه همچنین می‌ گوید:

"به مدت ۵ سال، دو یا سه ساعت در روز به مدرسه می‌ رفتم. برادر کوچکم دزدی می‌ کرد و اهالی روستا برای مجازاتش، ناخن‌ هایش را کشیدند". وی پس از مرگ پدرش، با گرد آوری پلاستیک، شیشه و آلومینیوم، امرار معاش می‌ کرده و پسین ها با برادر بزرگ‌ تر خود به ایران می‌ آید و در یک کارخانه ی فلز، مشغول به کار می‌ شود. او به دلیل کمردرد خود، روزانه ۷ قرص مسکن مصرف می‌ کرده است که به همین دلیل، برادرش به وی می گوید او معتاد شده و باید به اروپا برود !! (بدین معنی که یکی از روش های ترک اعتیاد، آمدن به اروپاست !!)

حسین خاوری نخست به ترکیه می‌ آید. خانواده ی او ۱۵۰۰ دلار جمع‌ آوری می‌ کنند و او در یک قایق ۶ متری و به همراه ۳۴ نفر دیگر عازم یونان می‌ شود. او می‌ گوید، در یونان در یک مزرعه ی کشاورزی زندگی می‌ کرده و برای لقمه نانی گدایی و دزدی می‌ کرده است و هتا مجبور شده از ستل زباله غذا بخورد.

حسین خاوری در سال ۲۰۱۳ نیز، با یک دانش‌آموز یونانی درگیر شده بود که او را به شدت زخمی می‌ کند. دادگاه یونان او را به ۱۰ سال زندان محکوم کرد، اما گویا متهم پیش از موعد مقرر آزاد می شود (بیشتر به دید می آید فرار کرده باشد). خود او دوست نداشت در دادگاه درباره ی این بزهکاری صحبت کند. حسین خاوری سپس از راه مقدونیه، جمهوری چک و اتریش به آلمان می‌ آید. او بی‌ آن که بگوید چرا، می‌ گوید قصد داشته به سوئد برود اما به جای سوئد، از اردوگاه پناهندگی "مونسترتال" سر درآورده است. او سپس تحت به حمایت یک خانواده ی آلمانی قرار می‌ گیرد. این خانواده، طبقه پایین ساختمان خود را در اختیار حسین ک. قرار می‌ دهند. حسین از سوی اداره ی مهاجرت آلمان، ماهانه ۴۰۰ یورو هم پول دریافت می‌ کرده و به گفته ی خودش وضعش در این خانواده خوب بوده است.

وی پسین ها به مدرسه می‌ رود و باز کشیدن حشیش و نوشیدن ودکا را آغاز می کند. او همچنین شرح می‌ دهد که هفته‌ ای دو بار هرویین مصرف می‌ کرده و با این حال، برخی دیگر هم بودند که حال و روزشان بدتر از او بود. متهم همچنین تعریف می‌ کند که در مدرسه و اردوگاه پناهندگی دوستی نداشته و با دوستانش در پارک و خیابان‌ های شهر فرایبورگ آشنا شده است. او در پارک برای ۱۰ گرم ماریجوآنا، ۶۰ تا ۷۰ یورو پرداخت می‌ کرده !! و خانواده ی آلمانی که مورد حمایتش قرار داده بودند، از زندگی او در پارک اطلاعی نداشته اند.


متهم از دادن اطلاعات درباره ی جرمی که در ۲۰۱۳ در یونان انجام داده، خودداری کرده است. اما وی در یونان به اتهام ربودن یک زن ۲۰ ساله و اقدام به قتل وی، دستگیر شده بود. او این زن را پس از تجاوز جنسی از بالای صخره ای به پایین پرتاب می کند. مقام های مسئول آلمانی از این بابت آتن را مورد انتقاد قرار داده و گفته اند که اگر آگاهی رسانی درستی موجود بود، چنین جنایتی رخ نمی داد. حسین خاوری در زمان بازداشت، به هم سلولی‌ هایش گفته بود که در افغانستان، در سن ۱۴ سالگی به دختری تجاوز کرده است. همین مطلب از سوی پلیس در دادگاه علیه قاتل مطرح و عنوان شد که خانواده ی او در آن هنگام با جلب توافق خانواده ی دختر از پیگیری قانونی این مسئله جلوگیری کرده بودند.


در جریان دادگاه در آلمان، قاتل حرامزاده ی مذکور، با خونسردی و در کمال بی شرمی، از خانواده ی قربانی تقاضای عفو کرد و گفت در شب حادثه تحت تاثیر مواد مخدر بوده و حشیش کشیده است !!

درباره ی سن و سال او نیز هنوز ابهام وجود دارد. او بدون شناسنامه و سند هویت است و ادعا می‌ کند که ۱۸ سال دارد، اما دادستان می‌ گوید که حسین خاوری دست‌ کم ۲۲ ساله است. قرار است دو کارشناس، سن متهم را در جریان محاکمه ارزیابی کنند.

با توجه به اینکه این حرامزاده ی قاتل و متجاوز جنسی، هم در اوغانستان و هم در هر جایی که رفته است، مرتکب تجاوز جنسی، آدم ربایی و قتل شده است، می توان به این گمان بسیار قوی فکر کرد که این حرامزاده در ایران نیز مرتکب جنایت هایی از این دست شده باشد. هیچ رسانه ای هنوز به این موضوع نپرداخته است. خطر وجود این حرامزاده، از بیخ گوش سوئد گزشته است.

وی بر روی تن خود نشانه های نازیستی را نیز خالکوبی کرده است که نشان از خوی درندگی، وحشی و فاشیستی وی می دهد؛ بدین معنی که اگر این زباله نژاد پرست نبوده است، پس چه دلیلی می تواند داشته باشد که نشان نازیسم را روی تن لش خود خالکوبی کند ؟

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د