رد شدن به محتوای اصلی

سرباز شهید بهایی که به خاطر نجاستش گمنام ماند !!


سرداران واقعی چه کسانی هستند ؟
پنجم دی ماه سالگرد پرکشیدن اوست. نامش سهیل روحانی است. جوانی که برای دفاع از میهن به جبهه های جنگ رفت و جان خود را فدای کشورش "ایران" کرد.

بنیاد شهید اما نام او را بین نام شهدای جنگ ایران و عراق قرار نداد، چون دینش بهایی بود !! سردار واقعی ایران نه در کنار دیگر جانباختگان و قهرمانان جنگ ایران و عراق، که در یک گورستان متروکه به خاک سپرده شد تا گورستان مسلمین به اصطلاح نجس نشود.

روحت شاد قهرمان بزرگ ایران

در سند زیر نیز، فرنشین شعبه ی ۶۹ دادگاه حقوقی تهران، به نام محمد ابراهیم طائف، درخواست نرگس صمیمی برای صدور گواهی انحصار وراثت فرزندش غلامرضا اعلایی که در حین انجام وظیفه ی سربازی در جبهه ی مریوان شهید شده است را به این دلیل که مادر و فرزند هر دو از پیروان آیین بهایی هستند، رد می‌ کند. او در نامه اش تصریح می‌ کند با توجه به اینکه دیانت بهایی از ادیان رسمی در قانون اساسی رژیم نیست و مشمول ماده ی ۶ قانون مدنی در رابطه با رعایت احولات شخصیه ی ایرانیان غیر شیعه نمی‌ شود، با تقاضای انحصار وراثت نرگس صمیمی موافقت نشده است !!


[مُهر]
دادگستری جمهوری اسلامی 
دادنامه
دادگاه ------------

فَلا تَتَّبِعواالهَوی اَن تَعدِلُوا

تاریخ: ۶۵/۱۱/۲۷ پرونده کلاسه: ۳۵۹۱/۶۵ شماره دادنامه: ۴۶۴۸/۶۵
مرجع رسیدگی : شعبه ۶۹ دادگاه حقوقی ۲ تهران
خواهان : نرگس صمیمی – تهران خیابان جمهوری خیابان شهید یاسری پلاک ۱۱
خوانده .............
خواسته : صدور گواهی حصر وراثت

گردشکار : خواهان دادخواستی بخواسته فوق بطرفیت خوانده بالا تقدیم داشته که پس از ارجاع باین شعبه و ثبت بکلاسه وفوق جری تشریفات قانونی دروقت فوق‌العاده دادگاه بتصدی امضاء کننده زیر تشکیل است و با توجه به محتویات پرونده ختم رسیدگی را اعلام و بشرح زیر صدور رأی مینماید.

قرار دادگاه
در خصوص درخواست بانو نرگس صمیمی فرزند رضا مبنی بر صدور گواهی حصر وراثت با این توضیح که شادروان غلامرضا اعلائی ایلخچی فرزند عنایت‌اله متولد ۱۳۴۵ حین انجام خدمت مقدس سربازی در جبهه مریوان شهید شده تنها وارث حین‌الفوت آن مرحوم را خود متقاضی بعنوان مادر آن مرحوم اعلام و معرفی نموده و اضافه کرده که خودش و متوفی دارای مسلک بهائی‌اند. با توجه به اینکه بهائیت از جملۀ ادیان و مذاهبی که به موجب اصل سیزدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی به رسمیت شناخته شده‌است نمی‌باشد و از شمول ماده ۶ قانون مدنی و ماده واحده اجازه رعایت احوال شخصیه ایرانیان غیر شیعه در محاکم و رای وحدت رویه ۱۹-۳۷ / ۹ / ۶۳ هیأت عمومی دیوانعالی کشور خارج بوده بنابر این با التفات به مراتب مذکور حکم به رد درخواست و تقاضای مشارءالیها را صادر و اعلام میدارد رأی صادر قابل تجدید نظر در دادگاههای حقوقی یک تهران است.

رییس شعبه ۶۹ دادگاه حقوقی ۲ تهران – محمد ابراهیم طائف

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د