رد شدن به محتوای اصلی

پروفیوز مجید سمیعی و امیدوار رضایی، پزشکان ویژه‌ ی آخوند هاشمی شاهرودی

پروفیوز مجید سمیعی در گفتگو با آیت الله بی بی سی مدعی شد که آخوند هاشمی شاهرودی را نمی‌ شناخته و در جریان سفر وی به آلمان و بیمارستانی که فرنشینی آن را بر عهده دارد، نبوده است !! این ادعا بدون تردید عاری از حقیقت است.


بیماری آخوند هاشمی‌ شاهرودی فرنشین مجمع تشخیص مصلحت رژیم، تومور مغزی است و به همین دلیل به مرکز دکتر سمیعی در هانوفر منتقل شده است. امیدوار رضایی یکی از پزشکان مورد اعتماد رژیم و پزشک ویژه‌ ی آخوند هاشمی شاهرودی در ارتباط با تومور مغزیش است. وی همچنین فرنشین هیئت سلامت دبیرخانه ی مجمع تشخیص مصلحت رژیم نیز می باشد. محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم نیز، برادر امیدوار رضایی است.

با آن که امیدوار رضایی مدیر گروه و فرنشین بخش جراحی اعصاب دانشگاه موسوم به شهید بهشتی است، اما در سه دهه‌ ی گزشته کمتر پیش آمده است که شخصن عمل جراحی‌ انجام داده باشد. [۱]

تردیدی نیست که مقدمات کار انتقال آخوند هاشمی شاهرودی به یک مرکز مورد اعتماد، از راه امیدوار رضایی یکی از پزشکان درمانگر وی و شخص پروفیوز سمیعی صورت گرفته است و سمیعی در جزییات اقدامات پزشکی صورت گرفته در ایران بوده و به توصیه‌ ی وی آخوند هاشمی شاهرودی به هانوفر انتقال یافته است.

پروفیوز سمیعی و امیدوار رضایی روابط بسیار نزدیکی با هم دارند.

آخوند هاشمی شاهرودی فرنشین مجمع تشخیص مصلحت رژیم، هموند هیئت رییسه ی مجلس خبرگان رهبری رژیم و یکی از نامزدهای رهبری ولایت فقیه، یک فردی عادی نیست که بدون گزراندن پادمان های ویژه‌، به خارج از کشور اعزام و سرزده در بیمارستانی که فرنشینی آن با پروفیوز سمیعی است، الله بختکی بستری شود.

پروفیوز سمیعی و امید رضایی
چگونگی ارتباط پروفیوز سمیعی و امیدوار رضایی
در تابستان ۱۳۶۰ و در حالی که روزانه ده‌ ها ایرانی در برابر جوخه‌‌ ی اعدام رژیم قرار می‌ گرفتند و سیاه‌ ترین روزهای تاریخ معاصر کشورمان رقم می‌ خورد، پروفیوز سمیعی برای درمان خامنه‌ ای و انجام عمل جراحی روی او به ایران سفر کرد. از آن پس ارتباط پروفیوز سمیعی با رژیم اسلامی برقرار شد. در زمان جنگ، وی واسطه‌ ی انتقال مجروحان جنگی و شیمیایی به آلمان برای درمان بود و از این راه پول زیادی به دست آورد و روابط گسترده‌ ای هم با بنیاد شهید و كروبی و همسرش از یک سو و سپاه و محسن رضایی از سوی دیگر داشت.



پروفیوز سمیعی و امیدوار رضایی
روابط ویژه‌ ی پروفیوز سمیعی با محسن رضایی، باعث آشنایی امیدوار رضایی با وی شد. امیدوار رضایی که دانشجوی پزشکی بود، در دهه‌ ی ۶۰ به واسطه‌ ی حضور برادرش در سر نیروهای سپاه پاسداران، به عنوان پزشک معتمد در شکنجه و آزار و اذیت زندانیان مشارکت داشت و سپس به تویله ی مجلس شورای اسلامی راه یافت. او از راه پروفیوز سمیعی در سال ۱۳۶۹، روادید آلمان گرفت و در هانوفر نزد او دوره ی دکترای ارشد را گزراند.

همچنین امیدوار رضایی وارد كننده ی تجهیزات آندوسكوپی مغز از راه پروفیوز سمیعی بود و پول فراوانی از این راه به جیب زد. امیدوار رضایی، فرنشین بنیاد جهانی سلامت پروفیوز سمیعی در ایران و بنیانگزار و هموند شورای مرکزی بسیج جامعه ی پزشکی است.

همکاری این دو هتا در زمینه فوتبال نیز بوده است.

پروفیوز سمیعی که در هانوفر زندگی می‌ کند، روابط نزدیکی با باشگاه فوتبال هانوفر و مقامات این شهر دارد. او مسئولان باشگاه هانوفر را متقاعد کرد که به همکاری با تیم فوتبال استقلال بپردازند. در زمان مذکور، امیدوار رضایی هموند هیئت مدیره ی تیم فوتبال استقلال بود و در اسپند ماه ۱۳۹۱، برای امضای تفاهم‌ نامه بین دو باشگاه به هانوفر رفت. [۲]

در مورد چگونگی امضای قرارداد بین دو باشگاه آمده است:‌

"از سوی دکتر امیدوار رضایی هموند هیئت مدیره ی باشگاه استقلال به پورفیوز سمیعی معاون فرنشین بنیاد جهانی علوم اعصاب باشگاه هانوفر جهت همکاری بیشتر، ۲ باشگاه پیشنهادی مبنی بر اینکه برای نزدیک شدن ۲ باشگاه تلاش بیشتری صورت گیرد، مطرح شد. وی از سمیعی خواست تا در زمینه ی ارتباطات فرهنگی و ورزشی و فنی ۲ باشگاه و همچنین تبادل مربی و بازیکن، تربیت کادر فنی و برگزاری بازی های دوستانه، هتا دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران، زمینه سازی لازم را با باشگاه هانوفر ایجاد کند". [۳]

رسانه‌ های رژیم در مورد پاسخ پروفیوز سمیعی گزارش داده‌ اند:

"پروفیوز سمیعی نیز پس از رایزنی‌ های صورت گرفته در نامه‌ ای به دکتر امیدوار رضایی، اعلام آمادگی باشگاه آلمانی را برای عقد تفاهم نامه بین این باشگاه با استقلال اعلام کرد. در این نامه که از سوی سمیعی ارسال شده، آمده که ضمن امضای عقد قرارداد تفاهم‌ نامه ی همکاری بین دو باشگاه، در آلمان یا تهران در یکی از دو زمان پیشنهادی، اردی بهشت یا مرداد سال آینده این بازی تدارکاتی برگزار شود". [۴]

پس از گزشت ۵ سال، هیچ‌ یک از موارد بالا تحقق نیافته است !!


امیدوار رضایی و پروفیوز سمیعی در باشگاه هانوفر
چنانچه مشاهده می‌ شود، موضوع هیچ ربطی به رابطه ی پزشک و بیمار و سوگند بقراط و... که دفتر پروفیوز سمیعی و شخص وی در گفتگو با ایت الله بی بی سی، تلاش می کرد در ذهن بیننده ی بی‌ خبر از همه جا جا بیندازند، ندارد.

بد نیست بدانیم استاد ابراهیم سمیعی پسراموی پدر پروفیوز مجید سمیعی است. وی جراح حسنعلی منصور پس از ترور از سوی گروهک تروریستی "هیئت موتلفه‌ ی اسلامی" بود. پروفیوز مجید سمیعی در گفتگوهایش از ابراهیم سمیعی به عنوان انگیزه‌‌ اش برای تحصیل در رشته‌ ی جراحی مغز نام می‌ برد. اما پروفیوز مجید سمیعی توضیح نمی‌ دهد که ابراهیم سمیعی کوشید جان حسنعلی منصور را نجات دهد و او در درازنای ۴ دهه‌ ی گزشته کوشیده است به قاتلین حسنعلی منصور نزدیک شود و از دست آیت الله مردار هاشمی رفسنجانی که در ترور منصور مشارکت داشت، هتا جایزه دریافت کرده است !!


زنده یاد استاد ابراهیم سمیعی
استاد ابراهیم سمیعی کرسی جراحی مغز و اعصاب دانشگاه تهران را در سال ۱۳۲۷ بنیانگزاری کرد و تا هنگام شورش ۵۷، این سمت را داشت. وی در ۹ اُم دی ماه ۱۳۸۰ درگزشت. استاد سمیعی با درخواست او برای پذیرش در دانشگاه تهران به عنوان استادیار مخالفت کرده بود.

از آنجایی که پژوهش چند‌ صد‌ صفحه‌ ای راجع به بهداشت و درمان ایران را در دست انتشار دارم، می‌ دانم بسیاری از جراحان در داخل کشور، پروفیوز مجید سمیعی را به هوچی گری متهم می‌ کنند. بماند که وقتی در برنامه ی تلوزیونی دورهمی، مهران مدیری از او به عنوان "مهم ترین فخر علمی تاریخ ایران" نام برد، او در حالی که لبخندی به لب داشت، تنها سر تکان داد.

لازم به ذکر است که در فضای مجازی اخبار جعلی فراوانی مبنی بر نجات جان ابراهیم تاتلیس خواننده ی معروف ترکیه به دست پروفیوز سمیعی انتشار یافته است. هتا عاشقان پروفیوز سمیعی از راه فتوشاپ، فرتور او را جایگزین عکس اردوغان در دیدار با ابراهیم تاتلیس کرده و داستان‌ های عجیب و غریبی سر هم کرده‌ اند !! تارنماهای رژیم نیز، یکی پس از دیگری به انتشار اخبار دروغ راجع به نقش پروفیوز سمیعی در نجات جان خواننده ی نامور ترکیه ای می‌ پردازند. [۵] در حالی که مانند روز روشن است چنین چیزی حقیقت ندارد و نمی‌ تواند داشته باشد. تاتلیس بی درنگ پس از ترور، در استانبول و هزاران کیلومتر دورتر از هانوفر، مورد عمل جراحی قرار گرفت و جانش به دست پزشکان ترکیه نجات یافت. تاتلیس مدت‌ ها پس از آن، برای ادامه ی درمان و به ویژه راه‌ انداختن دست چپش، به مونیخ انتقال یافت که موفقیتی حاصل نشد.

موضوع هیچ ربطی به پروفیوز سمیعی نداشت. محال است پروفیوز سمیعی این اخبار جعلی را که راجع به خودش است، نشنیده باشد، اما تا این لحظه به روی خودش نیاورده است !!


توجه شما را به این نکته جلب می‌ کنم که او سخنان جعلی منسوب به خودش در مورد نفی مذهب و مذهبیون را که در فضای مجازی پخش شده، تکذیب کرده است، [۶] اما در مورد تاتلیس تاکنون حاضر به تکذیب نشده است. چرا که "امت همیشه در صحنه" را می‌ فریبد و مشتری جلب می‌ کند.

ایرج مصداقی ۸ ژانویه ۲۰۱۸
Irajmesdaghi@gmail.com
www.irajmesdaghi.com

[۱] تکنسین اتاق عمل قدیمی بیمارستان لقمان حکیم برایم تعریف کرد که رضایی وقتی تازه دانش آموخته شده بود و به عنوان استادیار کارش را آغاز کرده بود، یکی از اقوام خودش از مسجد سلیمان را بستری کرد که تحت عمل جراحی دیسک ساده ی کمری قرار دهد. این خویشاوند نزدیک، در حین جراحی بر اثر خونریزی بسیار فوت کرد و پس از آن، دیگر امیدوار رضایی خوشبختانه عمل جراحی‌ انجام نداده است و همیشه دیگران جای او عمل می‌ کنند و در بالای برگه ی شرح عمل، نام او را می‌ نویسند تا پولش را دریافت کند. یکی از کارکنان بیمارستان موسوم به خاتم‌ الانبیای کزا، برایم تعریف کرد که امیدوار رضایی می‌ آمد در اتاق عمل و هتا بیماران را جا هم نمی‌ داد و می‌ نشست منتظر تا یک جراح دیگر بیاید و برایش عمل کند و او پولش را بگیرد.
[۲] http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911201000546
[۳] http://www.asriran.com/fa/news/241802
[۴] http://www.asriran.com/fa/news/241802
[۵] http://www.asriran.com/fa/news/178659
[۶] https://www.mehrnews.com/news/3605138

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د