رد شدن به محتوای اصلی

بازی با کیک زرد و ماندگاری نفوذ و چیرگی روسیه بر مستعمرات

جامعه ی بی طبقه ی توحیدی که لقلقه ی زبان مارکسیست تروریست های مجاهدین خلق
بود، هم اکنون به شکل اقتصاد طبقاتی مال خر اسلامی سوسیالیستی نوسازی شده است
با فریب اظهار رسمی برچیده شدن مستعمره ها از سوی قدرت های امپریالیستی، ساده لوحان در سطح جهان به این یقین رسیدند که دوران استعمار و بهره کشی به پایان رسیده است. این دروغ جهانی، آغازی برای بازی های فریب آمیز پسین بود.

جمهوری اسلامی یک مستعمره ی اعلام نشده ی روسیه ای است که با پوست اندازی روسیه ی شوروی از سوسیالیسم آشکار به میراث سوسیالیسم پنهان و شعار دادن های دروغینی از سنخ "نه شرقی نه غربی" و "استقلال و آزادی"، خمیر مایه ی حماقت را در تنور دل های ساده لوحان کاشت تا پس از آن همه شور و گرمای انقلابی و جنگی و سرکوب و شکنجه و کشتار، به عنوان یکی از دولت های دست نشانده ی روسیه و اقمار نوسوسیالیستی رخ عیان کند.

اینک در ونزوئلا که دیکتاتوری مادام العمر چپ های سوسیالیست هتا با دگرش رییسان جمهور هم پایان نمی یابد، موج ملیونی تظاهرات مردم این کشور علیه خفقان و اقتصاد ویران شده ی ورشکسته، خواهان سرنگونی دست چین شدگان استعمار روسیه است.


جمهوری اسلامی که برای دهه ها، در همکاری مستقیم با ارباب خود روسیه، ملیاردها دلار را هزینه ی ایجاد و صدور تروریسم و بازسازی و سرمایه گزاری های اسلامی سوسیالیستی در کشورهای زیر نفوذ روسیه کرده است، هتا بیشتر از روسیه از سرنگونی آل چاوز آسیب خواهد دید. کشوری که مردمش با ساختن سید از پول، درآمد کسب می کنند، کشوری است که اقتصاد در آن به معنای واقعی کلمه، اقتصاد خر است.

ستمگری آشکار آنجا به نهایت عرض اندام می کند که مردم ستمدیده ی ایران که بر روی نفت و گاز خوابیده اند، شاهد تولید بمب و موشک های ملیارد دلاری و نیز به یغما رفتن سرمایه های زیرزمینی و هتا تولیدات صنعتی کشورشان در ونزوئلا و دیگر کشورها همچون عراق و سوریه باشند تا با ادامه ی بی تفاوتی خود نسبت به چپاول سرمایه هایشان، آز جنگ طلبانه ی سرکردگان جمهوری اسلامی را برآورده ساخته باشند. نمونه هایی از بازسازی شهرک ها در لبنان و غزه ی تروریست تا فروش پراید و سمند چند ده ملیونی به یک دهم بها در آن کشورها !!

ساخت شهرک های هزاران ساختمانی در ونزوئلا از یکسو و تصمیم ولایت فقیه برای به آتش کشیدن برجامی که از سوی آمریکا پاره شده است، در راستای همان رویکرد اسراییل ستیزی ایی انجام می گیرد که رویه ی مشترک سوسیالیسم جهانی و جهان کزایی عربی اسلامی است.

خمینی حرامزاده: گوشت یخ زده حرام است
آنچه که برای ایرانیان در این میان بیش از اندازه درخور توجه است، تداوم ویرانگر این رویکردهاست که بیان می کند تا روزگاری که مردم علیه جمهوری اسلامی و تباهی و فساد و دزدی و اختلاس به پا نخیزند و رژیم را به فاضلاب تاریخ نریزند، این دزدی ها و چپاول ها همچنان ادامه خواهد داشت و هر روز بدتر از دیروز نیز خواهد بود. مردم ایران با ترفند تجمل گرایی که فریبی از سوی رژیم است، به جان یکدیگر افتاده اند و حاضرند برای آنکه تکه لاشه ای را بر سر سفره ی شان بگزارند، ساعت ها از وقت عمر بیهوده ی شان را در صف های دراز سپری کنند تا ثابت کرده باشند که ایرانی هتا در اوج فقر و گرسنگی هم، همچنان یک لاشه خوار قهار باقی می ماند و اگر زورش به چلوکباب و کله پاچه ی متعفن بدبو نمی رسد، اما زورش به گوشت های یخ زده می رسد.

هنگامی که رییس جمهور میهن پرست و دانای آمریکا "دانلد ترامپ"، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی این کشور را به ریشخند گرفته و آنها را کودن، ناکارآمد و ساده لوح خطاب می کند، دقیقن بدین معنیست که جمهوری اسلامی با آگاهی از همین ساده لوحی سیا و دیگر نهادهای اطلاعاتی امنیتی آمریکا بوده است که توانسته بازی برجام را علم نماید و ضمن گرفتن ۱۵۰ ملیارد دلار پول از آمریکا، اکنون یک بیلاخ به آمریکا و همه ی جهان نشان دهد و با وقاحت بیان کند که ماجرای بتن ریزی قلب نیروگاه اتمی تهران، یک فریب و دروغ بیشتر نبوده است.

دانلد ترامپ رییس جمهور فرهیخته ی آمریکا، به درستی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی
این کشور را ساده لوح و ناشی خواند
در این بازار مکاره، آنچه که روسیه را تنها برنده ی همه ی بازی ها معرفی می کند، حضور دراز مدت و شاید همیشگی این کشور در دریای مدیترانه و سیاه و در سوریه خواهد بود.

کیک های زرد رژیم به قیمت جان و مال ایرانیان، قرار است چرخ بمب اتمی رژیم را به جنبشی دیگر درآورند تا همچنان جمهوری اسلامی در ژرفای دویست متری و در دل کوه، به پژوهش های صلح آمیز هسته ای خود ادامه دهد !!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د