رد شدن به محتوای اصلی

اقدام فوری در دادخواهی ملی از تجزیه طلبان ایران ستیز

اقدام تروریستی بهمن ماه ۲۵۷۷ را محکوم می کنم

حضور تجزیه طلبان در به در شده ی پان عرب در یکی از کشورهای سوسیالیستی و
پشتیبان خلق های ستمدیده ی کزایی جهان و اقدام به نفرت پراکنی قومی و ملی علیه
ایرانیان و نفی یکپارچگی و تمامیت آبی و خاکی کشور
به تازگی گروهک تروریستی و تجزیه طلب پان عرب "حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز"، از تلوزیون خود "احوازنا"، مسئولیت یورش تروریستی به گشت پلیس را بر عهده گرفته است. تروریست ها باید مجازات شوند.

از همه ی نیروهای میهن پرست می خواهم که با فشار گسترده ی رسانه ای، همانگونه که علیه ماهیت ضد ایرانی جمهوری اسلامی و دزدی ها وچپاول ها، شکنجه ها (به جز دروغ های افرادی همچون اسماعیل بخشی و سیپده قِلیان چپ مغز) و زورگویی ها و تبعیض ها و فسادهای فراگیر و گسترده ی رژیم، افشاگری کرده و در اینترنت اعتراض می کنند و کمپین به راه می اندازند، نسبت به مجازات تروریست های آدمکش و تجزیه طلب نیز چنین کنند.

جاوید نامان ستوان یکم "الله نظر صفری" و سرباز وظیفه "محمد رضا رفیعی نسب" از
روستای "عبدلیه از توابع شهرستان "رامشیر هرمز"

در گام نخست، هر آن تپاله ای که به پرچم سه رنگ شیر و خورشید ایران باور ندارد و هر آن حرامزاده ای که به جغرافیای ملی ایران به دیده ی یک کشور نگاه نکرده و تمامیت ارضی ایران را مورد کرنش و تمکین قرار نمی دهد، از جرگه ی ایرانیان بیرون است و این موجودات بی وتن می بایست از هویت ایرانی و شناسنامه ی ایرانی خلع و سلب تابیعت گردند.

در گام دوم، هر آن فردی که علیه تروریست های تجزیه طلب موضع مخالف و دشمنی نمی گیرد، خائن و همراه تروریست ها تلقی گردد و در گام سوم، تروریست ها و رابط های آنان باید در هر جای جهان که هستند، دستگیر شده و فرجام خواهی ملی از آنها صورت گیرد.

شادی صدر از جرگه ی اسهال طلبان حکومتی و از ناخاله های تجزیه طلب پان عرب
و مدیر مسئول دو تارنمای کزایی "عدالت برای ایران" و "شش رنگ" که به همراهی "شادی امین"،
مدیریت آنها را بر عهده دارد. او در این تصویر در یکی از نشست تروریست های تجزیه طلب
پان عرب و در حالی که پرچم چپ خلقی تروریست های عرب در کنار او دیده می شود،
مشغول زرزر می باشد
تروریست ها باید پس از محاکمه، همگی به دار مجازات آویخته شوند. رویه ی اعدام در این مورد ویژه، رویه ی پسندیده ای است که می بایست مورد اجرا قرار گیرد و زندان برای آدمکش ها به ویژه تروریست هایی که پروایی از نژاد پرستی و دشمنی با خون و تبار ایرانی را ندارند، امری جایز، واجب و پسندیده است. بیش از این، اعدام با شلیک مستقیم و پس از دریافت حکم از سوی دستگاه قضایی را برای آنان سفارش می کنم. این رویکرد، فرای مبارزه با جمهوری اسلامی و در راستای میهن پرستی و پرهیز از تبلیغات لیبرالیسم کودن و جهان وتن بین المللی است.

افشاگری "ایرج مصداقی" از "شادی صدر" و "عدالت برای ایران":


جمهوری اسلامی آنقدر بیشعور و تیپا خورده است که هتا عرضه ی مدیریت ترورهایی که خود در سطح جهانی انجام می دهد را هم نمی تواند بر عهده بگیرد. این رژیم، خود رژیمی تروریست و تروریست پرور است، با این تفاوت که تروریسم ولایت فقیه، در راستای پدافند از کون اسلامی اهریمنی است که مدعیان اصلیش در صحرای عرعربستان، خود کلیدداری این دین بهیمی و آدمخوار را در دست دارند و از اینرو مشروعیت دین پناهی جمهوری اسلامی، به همان اندازه زیر پرسش است که الله پرست شدن مسالمت آمیز ایرانیان در پی یورش های خونین تازیان نخستین الله پرست و اشغال ایران.

با این باور که ایران از سوی الله پرستان بیگانه پرست اشغال شده است، از همه ی میهن پرستان می خواهم بر خلاف رویه ی جمهوری اسلامی، اقدامات میهن دوستانه ی خود در راستای پدافند از ایران و تامین امنیت ملی کشور را انجام دهند.

فاحشه ی فاحشه زاده "شیرین عبادی" از جرگه ی اسهال طلبان حکومتی، در کنار
یکی از سرکردگان تجزیه طلب و نژاد پرست پان عرب به نام "یوسف بنی طرف"
ساکن کانادا دیده می شود. این حرامزاده از سوی مافیای نوبل جهانی، به دریافت
غلاده ی صلح نوبل نیز نائل آمده است !!
ذکر این نکته نیز مهم است که در جریان جنایت تروریستی مشترک گروهک تجزیه طلب پان عرب "الاحواز" و "داعش"، نیروهای تک تیرانداز گروه تروریستی سپاه پاسداران حاضر در مراسم رژه، در حالی توانایی از پای درآوردن تروریست های عرب الله پرست را داشتند و آن حرامزادگان در تیررسشان بودند، که بهانه ی آنها برای اقدام نکردن در دفاع از شهروندان، نداشتن اجازه ی تیر بوده است.

از اینرو، میهن پرستان می دانند که دو دشمنی داخلی و خارجی، هم زمان علیه موجودیت ایران قد علم کرده اند و منافع عربی اسلامی گله هایی همچون "اخوان المسلمین" را به پیش می برند.

تروریست ها باید اعدام میهن پرستاننه شوند و تخم هرز این علف انیرانی در خاک پارسیان باید خشکانده شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د