رد شدن به محتوای اصلی

احزاب لیبرال و مرکز سوئد و خیانت به اراده و خواست ملی رای دهندگان

"یان بیورکلون" و "آنی لوف"، سرکردگان دو حزب خائن لیبرال و مرکز سوئد
شوک سیاسی در سوئد:
چرخش خیانت آمیز ۱۸۰ درجه ای دو حزب خائن مرکز و لیبرال از وعده های انتخاباتی

به دنبال اعلام "آنی لوف" سرکرده ی حزب خائن مرکز مبنی بر اینکه این حزب از نخست وزیری "استفان لوفن" سرکرده ی حزب سوسیال دمکرات جهت تشکیل دولت پشتیبانی خواهد کرد، یک سونامی خشم در شبکه های اجتماعی سوئد به راه افتاد. مشخص شده است که پس از ۱۲۴ روز کشمکش سیاسی، دو حزب خائن مرکز و لیبرال، در رای گیری هفته ی آینده ی مجلس، از نخست وزیری استفان لوفن سرکرده ی جهان وتن سوئدی نمای حزب سوسیال دمکرات پشتیبانی خواهند کرد.

این تصمیم به این معنی است که همه ی رای دهندگانی که با امید تشکیل یک دولت دست راست به رهبری "اولف کریتسرشون"، آرای خود را در انتخابات سپتامبر گزشته به دو حزب مرکز و لیبرال اختصاص داده بودند، با پیچاندن ۱۸۰ درجه ای سرکردگان این دو حزب خائن از وعده های انتخاباتیشان، در کردار به روی کار آمدن یک دولت سبز سوسیال دمکرات رای داده اند.

آنی لوف سرکرده ی حزب خائن مرکز، در جریان انتخابات به صراحت به رای دهندگان اطمینان داده بود که "هرگز به روی کار آمدن یک دولت سوسیال دمکرات کمک نخواهد کرد" و هتا پیشتر گفته بود "من ترجیح می دهم لنگه کفش پای راست خودم را بخورم تا اینکه به یک چرخ پشتیبانگر برای حزب سوسیال دمکرات تبدیل شوم" !!

آنی لوف در نشست مطبوعاتی روز آدینه ی گزشته، هتا حاضر نشد به روزنامه نگاری که پرسیده بود "آیا اینک لنگه کفش راست خود را خواهی خورد ؟"، پاسخی بدهد.

پس از پایان نشست مطبوعاتی روز آدینه، حساب های رسمی آنی لوف شیاد و حزب خائن مرکز در شبکه های اجتماعی، آماج یورش های شهروندان خشمگین قرار گرفته است.

کاریکاتوری از آنی لوف سرکرده ی حزب خائن مرکز. فروشنده در مورد مانتویی که طرف دیگر آن نمادواره ی "Logo" حزب سوسیال دمکرات نقش بسته است، به او می گوید: "به تن شما واقعن برازنده است. می توانید راحت به هر طرف که باد آمد بادش بدهید" !!
به این ترتیب، همه ی شواهد حکایت از آن دارد که در رای گیری مجلس در هفته آینده، دولت سبز سوسیالیست استفان لوفن با پشتیبانی دو حزب خائن مرکز و لیبرال، بر روی کار باقی خواهد ماند. دو حزب خائن مرکز و لیبرال که خود را در جریان انتخابات به عنوان "اپوزوسیون" جا زده بودند، پس از پایان انتخابات و فریب رای دهندگان، اینک به حزب های پشتیبان یک دولت سوسیالیست سبز تبدیل شدند.

رهبران دو حزب باقی مانده ی اپوزوسیون و اتحاد آلیانس "اولف کریسترشون"، رهبر حزب میانه روها (Moderaterna) و "ابا بوش تور" رهبر حزب دمکرات مسیحی، در روز آدینه از تصمیم دو حزب خائن مرکز و لیبرال اعلام تاسف ژرفی کرده و آن را "اشتباهی تاریخی" نامیدند. هر دو رهبر این دو حزب دست راست و باقی مانده از اپوزوسیون دست راست، "اتحادیه ی آلیانس" را نیز "یک پرونده ی بسته و تمام شده" خواندند.

استفان لوفون سرکرده ی حزب جهان وتن سوسیال دمکرات سوئد از دیکتاتور رژیم
ولایت فقیه "سید علی خامنه ای" دیدار می کند
تظاهرات اعتراضی در روز شنبه در مرکز استکهلم
خیانت دو حزب مرکز و لیبرال به رای دهندگان و زیر پا گزاشتن وعده های انتخاباتی از سوی سرکردگان این دو حزب، منجر به یک سونامی اعتراض در شبکه های اجتماعی سوئد شده است.

در همین راستا، یک تظاهرات اعتراضی با ابتکار "کاتارینا یانوش" روزنامه نگار سوئدی، در ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۲ اُم ژانویه، در "نورمالمز توری" در استکهلم برنامه ریزی شده است. از شهروندان خواسته شده است برای اعتراض به آنچه که "سو استفاده از قدرت از سوی سیاست مداران" خوانده شده، "از جلوی رایانه های خود بلند شده و در این اعتراض شرکت کنند". مجوز این تظاهرات از سوی پلیس صادر شده است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د