رد شدن به محتوای اصلی

رویکرد شیادانه ی "غلامرضا محمدی" در پشتیبانی از یورش نظامی آمریکا به ایران

آنچه که مبارزه ی مردم ایران علیه رژیم ولایت فقیه را آبرومند، میهن دوستانه و براندازانه می کند، همانا پیروی از خط مشی مبارزه ی شهروندی غیر خشونت آمیز با رژیم است؛ نکته ی مهمی که شاهزاده ی عزیز میهن "رضا پهلوی" به خوبی و از همان آغاز، بر روی آن انگشت گزاشته است.

غلامرضا محمدی، شیادی که با مزدوری برای رژیم،
خواستار یورش نظامی آمریکا به ایران شد
در چنین روزگاری که جمهوری اسلامی سربازان تروریست سپاه را از کشورهای همسایه نیز گزر داده و به فراسوی مرزها رسانده است و در حالی که آرمان جمهوری اسلامی از همان آغاز موجودیت حرامزاد هاش، دشمنی با یهودیان و اسراییل بوده و هست، ماندگاری نیروهای سپاه در سوریه، آن هم پس از آنکه دولت "بشار اسد" را در قدرت تثبیت کرده و گروهک تروریستی الله پرست عراق و شام به نام "داعش" را به کمک آمریکا، روسیه و ارتش های سوریه و عراق، نابود کرده است، نمی تواند هیچ علت دیگری به جز دشمنی و تجاوز به خاک اسراییل به منظور نابودی کامل آن سرزمین داشته باشد.

در واقع، بر خلاف آنچه که "اسنفدیار رحیم مشایی" در سال ها پیش عنوان کرد که جمهوری اسلامی با رژیم اسراییل و نه با مردم اسراییل مشکل و دشمنی دارد، سرکرده ی رژیم اسلامی آن سخنان را نادرست دانسته و اعتراف کرد که دشمنی جمهوری اسلامی با اسراییل، شامل بیش از پنج ملیون مردم این کشور نیز می شود.

از اینرو، از آنجا که جمهوری اسلامی در جایگاه متجاوزانه ای نسبت به کشور و مردم اسراییل قرار دارد و سایه ی دهشت و ناامنی را بر مردم آن کشور افکنده است، بر هر ایرانی میهن پرستی است که موضع خود را در برابر خوی نژاد پرستانه، فاشیستی، جنایتکارانه و یهودی ستیزانه ی الله پرستان ولایت فقیه اعلام کند تا گسستی آشکار و خط سرخی برجسته میان ایرانیان میهن پرست و رژیم عربی اسلامی دست نشانده ی جمهوری اسلامی بکشد.

شاهزاده رضا پهلوی، مخالفت خود با هر گونه یورش نظامی به ایران را اعلام و از
دولتمردان آمریکایی خواست تا فریب رویکرد جنگ طلبانه ی جمهوری اسلامی را
نخورده و به جای درگیری نظامی با رژیم، به تقویت اپوزوسیون میهن پرست
بپردازند
آنچه که جمهوری اسلامی به نام ایران و ایرانیان می کند، هرگز نمی تواند مورد پذیرش یک ایرانی میهن پرست باشد.

در چنین روزگار شومی است که موج اعتراضات و اعتصابات و خروش مردم از ستم رژیم اسلامی و سیل دزدی ها و اختلاس ها و فسادهای گوناگون دیگر در همه ی ارکان رژیم به ویژه دستگاه فاسد قضاییه، جمهوری اسلامی را درمی نوردد و هنگامه ی آنست که خواست های مردمی برای ایجاد حکومتی ایرانی، مبتنی بر خط مشی دمکراتیک ایرانی و نوسکولاریسم، جامه ی کردار بپوشد و با سرنگونی جمهوری اسلامی، قدرت مردمی در رژیم سیاسی کشور حاکم گردد. امری مهم که جز به براندازی و سرنگونی ولایت فقیه نمی توان از آن یاد کرد.

در این پیکار براندازانه ی مردمی علیه ولایت فقیه، رویکر شاهزاده رضا پهلوی به عنوان نماد و رهبر موج برانداز ده ها ملیون ایرانی و نقشی که ایشان به عنوان سخنگوی مردم ایران در جوامع جهانی بر عهده دارد و نیز جایگاه ایشان به عنوان تنها وارث خاندان پادشاهی و نیز ولی عهد قانونی کشور، بسیار دارای اهمیت می باشد و اینکه ایشان از خط مشی غیر خشونت آمیز در مبارزه علیه جمهوری اسلامی، پشتیبانی تمام قدی می کند، بر اهمیت این مبارزات مردمی علیه رژیم، وزنه ای بسیار سنگین تر و مهم تر می افزاید.

نتانیاهو نخست وزیر اسراییل، نامه ای که در آن، مسئولیت تولید بمب هسته ای ولایت فقیه
را بر عهده ی وزارت به اصطلاح دفاع جمهوری اسلامی می گزارد، افشا نمود
در این بحبوحه، ناخاله ی وراج و چرندگوی فحاش و عصبی رژیم در ترکیه به نام "غلامرضا محمدی" که نقش اپوزوسیون جعلی علیه رژیم را به خوبی بازی می کند، هم اوست که مزدور دیگر رژیم به نام "آریاسب باوند" را علم کرد و او را پروراند تا به همراهی این دو ناخاله ی مزدور باشد که جمهوری اسلامی همه ی زور خود را بزند که هر جور شده، خشونت گرایی و تروریسم را به دامان پاک شاهزاده رضا پهلوی بچسباند.

همانگونه که پیشتر هم در موج افشاگری هایم درباره ی کثافت آریا اسبه مغان باوند زاده انجام داده و رسوایی او را تا سر حد نابودی کامل و تخته شدن دکان بادوندیش موجب شدم، هم می توان باور داشت که افشاگری علیه مزدوران رژیم، بسیار بیشتر از آنچه که در اندیشه ی ناخاله ها بگنجد، موثر بوده است. از اینرو، به این افشاگری پرداخته می شود.


غلامرضا محمدی که در هنگامه ی زرزرهای تلگرامی خود، از فرتور پادشاهان ایرانساز پهلوی و شاهزاده استفاده می نماید، نکته ای را بر خلاف رویکرد مبارزه ی غیر خشونت آمیز شاهزاده بیان کرده و با روحیه ی دروغگویی حرفه ای خویش، در اوج وقاحت ویژه ی آخوندی و بی شرافتی، خواستار یورش نظامی آمریکا به ایران شده است و به بیشعورانی که پای منبرش می نشینند، می گوید که آمریکا تنها مراکز نظامی و راهبردی و اساسی کشور را منهدم خواهد کرد و به مردم آسیب نخواهد رساند !!

گو اینکه، آن سرمایه هایی که به واسطه ی جنگ از سوی آمریکا یا هر متجاوز دیگری نابود خواهد شد، آسیب به بنیان اقتصادی و اجتماعی مردم نیست !!

از اینرو، پس از این لجن سرایی های غلامرضا محمدی بود که شاهزاده ی زیرک میهن، در بیانیه ای، نسبت به تحریکات جمهوری اسلامی برای فراخوان به یک یورش نظامی محدود به ایران، هشدار داد. این هشدار از آن روی اهمیت دارد که دامنه ی تحرکات تحریک آمیز ولایت فقیه در غزه و سوریه به شدت افزایش پیدا کرده است ودستگاه دروغ پراکن تبلیغاتی این رژیم نیز، از یورش نظامی به ایران از سوی آمریکا، پشتیبانی می کند، یعنی دقیقن کاری که امثال ناخاله هایی همچون غلامرضا محمدی انجام می دهند.

شاهزاده رضا پهلوی:
"بزرگ ترین خیانت، بی تفاوتی است"
شاهزاده رضا پهلوی در این بیانیه ی خود می آورد:

"با تیره‌ تر شدن روابط جمهوری اسلامی با جهان غرب، سخن از تصمیمات شدید از سوی این کشورها برای رویارویی و خنثا کردن تحریکات و دخالت‌ های غیر ضروری رژیم جمهوری اسلامی در جهان، به ویژه در منطقه ی خاورمیانه است. ادامه ی چنین روشی از سوی رژیم، امکان درگیری نظامی را بیش از پیش در مذاکرات کشورهای دارای منافع در همایش ورشو مطرح می‌ کند. چنین بحران‌ هایی، ریشه در سیاست‌ های نابخردانه ی جمهوری اسلامی به خاطر دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه به ویژه همسایگان خود دارد، که نفی کننده ی منافع ملی ایران است و در آغاز بنیانگزاری این رژیم نیز، منجر به جنگ ضایعه‌ بار ۸ ساله شد. رژیم در راستای چنین سیاستی، اقدام به پشتیبانی و تدارکات نظامی از گرهک های تروریستی و تن دادن به جنگ‌ های نیابتی در خاورمیانه کرده‌ است، که غرب را بر آن داشته در برخورد و خنثا کردن چنین تحریکاتی، راه حل نظامی را نیز در کنار راهکارهای دیگر مد نظر قرار دهد".

در پس این سخنان میهن پرستانه ی شاهزاده رضا پهلوی بود که سرکردگان بلند پایه ی نظامی رژیم نیز، برای باری دیگر علیه موجودیت اسراییل یاوه سرایی کردند.

از آنجا که پیش بینی دستگاه اطلاعاتی رژیم نسبت به سال ۹۸ فرار خورشیدی، تداوم اعتراضات و اعتصابات علیه رژیم خواهد بود، جمهوری اسلامی آهنگ این را دارد که با تحریک آمریکا و اسراییل برای یورش به ایران و ایجاد یک درگیری موقت و محدود و یا یک جنگ ساختاری، بتواند نهایت بهره برداری را کرده و موج براندازانه ی مردم را از مسیر سرنگونی رژیم منحرف نماید.

علی محمد نایینی از مشاوران سرکرده ی کل سازمان تروریستی سپاه پاسداران
در این راستا، "علی‌ محمد نائینی" از مشاوران سرکرده ی کل سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که به مناسبت سالروز تظاهرات حکومتی ۹ اُم دی‌ ماه علیه مردم معترض به نتیجه ی انتخابات فرمایشی ریاست‌ جمهوری رژیم در سال ۸۸ فرار خورشیدی سخن می‌ گفت، پیش‌ بینی کرد که در سال ۹۸، "دو التهاب اساسی" در ایران به وقع خواهد پیوست. جمهوری اسلامی با فرافکنی و دروغگویی، تظاهرات براندازنده ی دی ماه را معلول بنگاه های اطلاعاتی و امنیتی غرب و اسراییل می داند.

بیانه ی شاهزاده رضا پهلوی
درباره ی پرهیز از ایجاد درگیری
جنگی با رژیم 
شاهزاده رضا پهلوی در ادامه ی بیانیه ی خود می آورد:

"پاسداشت تمامیت ارضی و یکپارچگی کشورمان، وظیفه ی ملی ما است؛ از اینرو، در رفع بحران کنونی که میهنمان با آن روبرو است، با تکیه بر پشتیبانی شما، اهتمام من در جهت آگاه‌ سازی جامعه ی بین‌ المللی است تا بدانند که تنها راه حل اصولی و عقلانی برای رفع چنین بحران‌ هایی، نه یورش به ایران، بلکه پشتیبانی تام از جنبش‌ های آزادی‌ خواهانه ی مردم ایران است و بس؛ که در چهل سال گزشته در این رژیم تاوان سنگینی پرداخته‌ اند و همچنان برای دستیابی به آرمان‌ های حق‌ طلبانه ی خود در برابر آن ایستاده‌ اند".

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د