رد شدن به محتوای اصلی

اسراییل: تحریک به جنگ، جمهوری اسلامی: اقدام به جنگ

در پی حضور نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و در حالی که نقش آنها در پشتیبانی از رژیم بشار اسد و به بهانه ی دفاع از گورهای سرکردگان فرقه ی شیعه تمام شده است، با این حال جمهوری اسلامی قصد ماندن در سوریه را دارد.

در درازنای هفتاد سال که از موجودیت کشور اسراییل می گزرد،
این کشور در همه ی زمینه ها بسیار پیشرفت داشته، در حالی که
گله های تروریست الله پرست تنها به فکر ویرانی و تبهکاری و
تروریسم بوده اند. مسلمان نباشیم
تصمیم جمهوری اسلامی به ماندن در سوریه، تنها یک دلیل اصلی دارد و آن هم دسترسی مستقیم به خاک اسراییل و توانمند کردن رژیم در صدور تروریسم و تجهیز تروریست ها به آسانی هر چه بیشتر است. از اینرو، مهوری که جمهوری اسلامی آن را مهور مقاومت می خواند، از غزه تا لبنان و تا دمشق و بغداد تا تهران، کشیده می شود و این اقدامی است که اسراییل به موجب آنکه جمهوری اسلامی موجودیت این کشور را تهدید کرده است، آن را هرگز و تحت هیچ شرایطی نخواهد پذیرفت.

ما ملت ایران هم اکنون چهل سال است که تاوان یهودی ستیزی های مشتی حرامزاده ی الله پرست را پس می دهیم که در قاموس ترک و عرب و آخوند ایرانی نمای الله پرست و در چارچوب سازمان های تروریستی و اسلامی به عنوان "برادری الله پرستان"، تمام تلاش خود را کرده اند که در همه ی کشورهای منطقه ی خاورمیانه نفوذ کرده و قدرت را کاملن در دستان خود قبضه کنند. این سرنوشت شومی که از دید سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و ... گریبان ایرانیان را گرفته است، همگی دستاورد چهل سال چیرگی اسلام اصیل و اهریمنی بر اریکه ی قدرت کشور است.

چهار نقب که هزینه ی آنها چهار ملیارد دلار بوده است را اسراییل نابود کرد
اینکه کودکان ایرانی در آلونک و گپر درس می خوانند یا فلان دهات نه برق کشی و گازکشی دارد و نه هتا آب سالم آشامیدنی، دیگر آیا می توان توقع داشت که آن مردم بیچاره صاحب راه و مدرسه ی مناسب هم باشند ؟!

اسراییل تاکنون چار نقب الله پرستان تروریست فلستینی و حزب الله را که از سوی لبنان به سوی مرز با اسراییل کشیده شده بود، کشف و نابود کرده است. نقب هایی که برای کندن آنها، ضمن صرف وقت و کار هنگفت، هزینه ای بالغ بر چار ملیارد دلار نیز دربرداشته که همگی از سفره ی مردم فقر زده ی ایران تامین شده است. به دیگر سخن، جمهوری اسلامی نکبت و فقر ایرانیان را می بیند و به آن کوچک ترین اهمیتی نمی دهد و در عین حال، ملیاردها دلار از ثروت کشور را صرف صدور تروریسم و جاه طلبی های یهودی ستیزانه ای می کند که در قرآن الکزای عربیش آمده است.


اینکه جمهوری اسلامی در سوریه می ماند، تنها این معنی را می رساند که اگر اسراییل دست روی دست بگزارد، روزگاری فرا خواهد رسید که جنگ ایران و اسراییل امری محتوم و گریز ناپذیر شود و تا پیش از آن و به منظور جلوگیری از آن، می بایست از استقرار دائمی نیروهای انقلابی سپاه پاسداران که دغدغه ای به جز پیروی از خلیفه ی ولایت فقیه ندارند را از سوریه بیرون کنند.

چراغی که به خانه روا بوده را دزدیده اند و کشورمان را اشغال کرده اند. آیا فریادرسی هست ؟

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د