رد شدن به محتوای اصلی

چرا ترامپ چهره ی محبوبی شناسانده نمی شود: رییس جمهوری انقلابی که تحمل نمی شود

دانلد ترامپ ۴۵ اُمین رییس جمهور ایالات متحده است !! تقریبن هیچ کس هتا فکرش را هم نمی کرد که او به عنوان یک رقیب از لحاظ سیاسی ناشناخته بتواند بر ماده گرگ پیر هیلاری کلینتون پیروز شود، آن هم یک پیروزی نه با احتساب بیشترین آرای مردمی بلکه با قدرت و نفوذ بالای آرای بیشتر الکترال؛ و این بدین معنی است که نخبگان سیاسی (نمایندگان کنگره و مجلس نمایندگان) ترجیح دادند که ترامپ رییس جمهور آینده ی این کشور شود و این یعنی گزینش غیر مستقیم رییس جمهور با اختیاری که قانونن از سوی مردم به نمایندگان داده می شود و این در در حالیست که در رای گیری ایی که مردم مستقیمن در آن نقش داشتند، هیلاری کلینتون با گرد آوردن بیش از سه ملیون رای بیشتر، از ترامپ پیشی گرفته بود.

فرتور اعلا حضرت شاهنشاه ایران بر روی دیوار پشت سر دانلد ترامپ به هنگام سخنرانی وی 

انتخابات در آمریکا از راه رای غیر مستقیم مردم انجام می ‌گیرد اما مردم هر ایالت به نامزد مورد نظر خود رای می ‌دهند؛ هر کسی که برنده ی بیشینه ی آرا در آن ایالت شود، شمار آرای انتخاباتی آن ایالت را از آن خود می کند و هر کسی که تا ۲۷۰ رای انتخاباتی به دست آورد رییس جمهور آمریکا قلمداد خواهد شد.

این جستار اما به سیاست زدگی روزمره نخواهد پرداخت و تلاش دارد تا از چشم اندازی دیگر به موضوع نگاه کند.

هیلاری کلینتون اکنون چند سالی است که با رسوایی های سیاسی و اقتصادی گوناگون روبرو است و ویکی لیکس توانست او را به چالشی اساسی بکشد. وی در دفاع از خود، ۵۰۵۴۷ رویه از رایانشانی های (Emails) خود را به وزارت امور خارجه تسلیم کرد تا مورد تفحص قرار گیرد؛ با این حال این اقدامات جهت رد گم کردن و به منظور توجیه اقدام غیر قانونی وی در دو مورد کلان بود:

- استفاده از رایانشانی شخصی به منظور فرستادن مطالب و اسناد محرمانه و فوق محرمانه.
- درونمایه ی نامه ها.

اما درباره ی هیلاری، نکات بسیار تاریک بیشتری وجود دارد که به تبار خونی و همه ی زندگی او و خانواده اش بازمی گردد.

در پی زنجیره افشاگری های پژوهشگر و نویسنده ی “تئوری توطئه” جناب دیوید آیک، هیلاری کلینتون به عنوان یک اهریمن پرست با جایگاهی بسیار بالاتر از شوهرش معرفی می شود. این افشاگری ها از سوی بانویی با نام “آریزونا ویلدر” انجام می شود که پرده از حضور هیلاری در مراسم و آیین های اهریمن پرستی برمی دارد. به گفته ی این بانو، بیل کلینتون مهار ذهنی شده است و هیلاری به او رسیدگی می کند. آریزونا همچنین گزارش می دهد که “خزندگان، خاکستری ها و دورگه های انسان - خزنده” را در بسیاری از اماکن زیرزمینی از جمله “منطقه ی بدنام ۵۱ در نوادا” دیده است.

در بخش دیگری از افشاگری هایش علیه خانواده ی کلینتون، آریزونا ویلدر می گوید:

“بیل کلینتون و معاونش ال گور (Al Gore)، یک جفت کامل به حساب می آمدند. دو اهریمن پرست پیشین از گروه هایی متفاوت گفته بودند که ال گور به نوشیدن خون معتاد است. این چیز معناداری است چون آریزونا ویلدر، ایزد بانوی مادر برادری که از دستشان گریخت، به من گفت چگونه ال گور را در حالی که به یک خزنده دگرش شکل می داده در آیین های قربانی انسان دیده است. بسیاری از هموندان اهریمن پرست دچار چنین اعتیادی به ادرنالکروم (Adrenalchrome) هستند که درست پیش از اینکه فرد قربانی شود، در خون ترشح می شود.

از کتاب “بزرگ ترین راز” اثر جاودانه ی دیوید آیک

کتاب فاخر "بزرگ ترین راز"

ترامپ اما، به مانند دو رییس جمهور پیشین و انقلابی این کشور یعنی آبراهام لینکلن و کندی، از سوی بسیاری از جریان ها و نهادها و قشرهایی در هازمان مورد اقبال قرار نگرفته است؛ هر چند وی نیز همچون لینکلن از حزب جمهوری خواه است و با شعارهای انتخاباتی “تحول بزرگ برای آمریکا” و “بیایید آمریکا را دوباره بزرگ کنیم” به میدان مبارزه آمد.

ترامپ با ریشه های نژادی اسکاتلندی - ایرلندی خود (بریتانیایی)، اکنون رییس جمهوری است که با دستاوردهای دولت اوباما از جمله “بیمه های درمانی همگانی” و “برجام” بیشترین مشکل را پیدا کرده است. ترامپ از لحاظ باور دینی نیز، از فرقه ای از مسیحیت سرچشمه می گیرد که در خود جنبش پروتستان نیز اصلاحاتی را به وجود آوردند و در رابطه با دین، با نگاهی اجتماعی و عملگرا با آن برخورد می کنند.
بوته ی سوزان، نماد فرقه ی مسیحی "مشایخی پروتستان" که باور دینی ترامپ نیز هست
ترامپ مهمان ناخوانده ای برای همه نبود، بلکه بر سر گرفتن قدرت اجرایی و فرماندهی کل نیروهای مسلح آمریکا، میان دو گروه مخفی که خود را در پس صورتک های دمکرات و جمهوری خواه پنهان کرده اند، جنگی چند دهه ای وجود داشت و هر یک برای خود از پیش، رییس جمهور آینده ی آمریکا را تعیین کرده و آن را به رسم آمریکایی ها، در قالب فیلم و سریال و... به مردم القا کرده بودند.

در جریان بیان این "آینده ی برنامه ریزی شده" از سوی این گروه های مخفی دست اندرکار رسانه ها، می توان به تلاش طیف دمکرات به منظور معرفی ۴۵ اُمین رییس جمهور زن ایالات متحده در فیلم سریالی ۲۴ اشاره کرده که در این فیلم، این رییس جمهور زن آمریکایی با “حسن” رییس جمهوری رژیم ولایت فقیه بر سر برجام مذاکره می کند و هتا شمار دقیق سانتریفیوژهایی که باید از رده خارج شوند را نیز ذکر می کند:


در بخشی از این فیلم در فصل هشتم فیلم سریالی ۲۴ که ۱۰ سال پیشتر از آن از تلوزیون در آمریکا پخش شده است، رییس جمهوری آمریکا در این بخش از فیلم فردی است با نام "تیلور". شاید بتوان نام وی را با شخصیت معاونش در فیلم مرتبط کرد که "از قضا" چهره ای شبیه به "رکس تیلرسون" وزیر امور خارجه ی کنونی ایالات متحده دارد. این در حالیست که او به عنوان وزیر امور خارجه ی آمریکا، کفیل ریاست جمهوری نیز هست. بر اساس اصل دوم قانون اساسی ایالات متحده، بخش ۱، عبارت ۶ و همچنین متمم ۲۵ اُم قانون اساسی آمریکا، وی می تواند رییس جمهور آینده ی این کشور به جای دانلد ترامپ شود:

"وظایف و اختیارات رییس جمهور در صورت "برکناری، مرگ، کناره‌ گیری یا ناتوانی از انجام آنها"، رییس جمهور نیز معاون خود، مقام مسئولیت را به عنوان کفیل ریاست جمهوری تعیین می نماید و مقام مزبور بر اساس مقررات، تا زمان رفع ناتوانی یا انتخاب رییس جمهور تازه، به عنوان رییس جمهور انجام وظیفه می‌ نماید".

متمم ۲۵ اُم قانون اساسی ایالات متحده ی آمریکا، به صراحت بیان می‌ دارد که در صورت "مرگ، برکناری یا استعفای رییس جمهور"، معاون او رییس جمهور می‌ شود و همچنین رویه‌ ای برای پر کردن منصب خالی معاونت رییس جمهور نیز معین می‌ نماید.

معاون رییس جمهور و وزیر امور خارجه ی ایالات متحده در فیلم سریالی ۲۴

رکس تیلرسون وزیر امور خارجه و کفیل ریاست جمهوری ایالات متحده

در این فیلم هتا رییس جمهور رژیم هم با برادر خود در هنگام مذاکره با آمریکایی ها حضور دارد و در این راستا به دو نکته باید اشاره کنم:

- رییس جمهور رژیم به همراه برادر خود با نام "فرهاد" حضور دارد و برادر حسن روحانی نیز در هنگام مذاکره با هیئت ۵+۱ حضور داشت و نام او بسیار شبیه نام فرهاد بود: "فریدون" !!
-در این فیلم، مذاکرات در سالنی متعلق به ملل متحد برگزار می شوند و مهور گفتگو بر سر بازرسی آمریکایی ها از مراکز اتمی رژیم، کاهش ۶۰۰۰ سانتریفیوژ و همچنین "ابراز خصوصی" رییس جمهور رژیم به منظور "به رسمیت شناختن کشور اسراییل" در کنار "به رسمیت شناختن تشکیل کشور مستقل فلستینی" در دیدار با رییس جمهور آمریکا می باشد.

باید در اینجا به این نکته اشاره کنم که رسوایی آخوند حسن روحانی در پی مذاکره با نماینده ی اسراییل در سال ۶۵، از سوی دادگاهی در جمهوری اسلامی نیز مورد تایید قرار گرفته است. این جستار را از تارنمای حکومتی رجانیوز در اینجا بخوانید.

در همین راستا، برادری مخفی دیگری که خواستار به قدرت رساندن ترامپ است، در زنجیره برنامه های کارتنی “خانواده ی سیمپسون”، آشکارا به معرفی ترامپ به عنوان رییس جمهور آینده ی این کشور می پردازد، آن هم در ۱۵ سال پیش از آن:

بخشی از سریال کارتنی خانواده ی سیمپسون (Simpsons) که در آن به آشکارا دانلد ترامپ به عنوان رییس جمهور این کشور معرفی می شود. این کارتن ۱۵ پیشتر از تلوزیون پخش شده است


اکنون این جنگ با پیروزی جمهوری خواهان، نه پایان که آغاز شده است. دمکرات ها تحمل نخواهند کرد که ترامپ همچنان بر سر قدرت باقی بماند و همه ی تلاش های رسانه ای، تبلیغاتی و ... خود را انجام خواهند داد تا او را از ریاست جمهوری آمریکا سرنگون کنند. در این میانه، جمهوری اسلامی به دنبال بقای ضحاک گونه ی خودش است. اپوزوسیون ایران به فرماندهی شاهزاده ی عزیز میهن، به خوبی به جهت رویارویی با رژیم خونریز ولایت فقیه با نهاد ریاست جمهوری آمریکا ارتباط موثر و خوب برقرار کرده است. همچنین ترامپ با اشاره به تمدن ایرانی و ضمن ایراد نخستین سخنرانی خود در حالی که فرتور اعلا حضرت محمد رضا شاه فقید بر روی دیوار پشت سر وی قرار داشت، حکایت از مواضع همسو با اپوزوسیون ایرانی دارد.

ترامپ برای ایران یک فرصت است تا ایران نهادهای حقوق بشری و ملی خود را تقویت و رویکرد ضد استکباری اسلامی به سرکردگی آخوندهای دست نشانده ی انگل ستان را به چالش عملی بکشد تا وهم بقای رژیم به بهانه ی اتکا به اروپا، روسیه و چین، یک بار برای همیشه از هم بپاشد.

ترامپ تنها فردی در یکی از بزرگ ترین جایگاه های تصمیم گیری زمین است که هم نسبت به “جهانی سازی اسلام” و “اسلام هراسی” مواضع خوب و درستی دارد و به خوبی درد و بیماری گسترش سرطان اسلام را متوجه است - و البته به همین دلیل و دلایل دیگر، از سوی مخالفان به عنوان دیوانه خطاب می شود - و هم مرد اقدام عملی علیه بحران های امنیتی از سوی رژیم استبدادی آخوندی و کره ی شمالی غارتگر و سرکوبگر مردم خود می باشد.

رییس جمهوری انقلابی که تحمل نمی شود.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د