رد شدن به محتوای اصلی

ابوبکر بغدادی زنده است: یک افشاگری و یک توضیح !!

ایالات متحده یا بهتر است بگویم مجموعه شرکت های خصوصی اطلاعاتی و امنیتی، نفتی و بانکداران خصوصی بین المللی که این کشور و دارایی هایش را به مانند یک شرکت بزرگ در اختیار داشته و می گردانند، با رویکردی تهاجمی به پیش می روند تا بر دیگر منابع موجود در کشورهای دیگر سلطه یابند. ایالات متحده که بازیچه ی انگل ستان و اسراییل است، اکنون خیز نهایی خود به منظور پایان دادن به دوره ای کهن و نهادینه کردن نظم نوین جهانی را برداشته است. دستور کار برای اربابان سرمایه داری جهانی، رویه ای است که از سه بخش: “ایجاد مشکل، ایجاد واکنش و دادن راه حل” تشکیل می شود (In English: Problem, Reaction, Solution).


بر اساس این راهکار، نخست مشکلی را هدفدار و با انگیزه (ها) یی ایجاد می کنند و سپس واکنش مردمی به وجود آمده را با رسانه ها و از راه سیاست مداران و شرکت هایی که تقاضای مردم را برطرف می کنند، جهت دهی می نمایند و سپس خودشان راه حل مورد نظرشان را مطرح می کنند. بدین ترتیب همان راهکاری برای همان مشکل ایجاد شده اجرا می گردد تا ساختار اجتماعی، سیاسی، یا اقتصادی به گونه ای دگرگون گردد که نه به سود مردم و ملت ها که به سود همان کسانی باشد که مالک سرمایه ها هستند و از ابزار قدرت به منظور چیرگی بیشتر و قدرت بیشتر بهره می برند.

نمونه های ایجاد این مشکل ها در قالب های کلان به دو شکل “انقلاب” و “جنگ” دیده می شوند. همه ی انقلاب ها و جنگ ها از اینرو مهندسی شده بوده و نقش عوامل ایجاد کننده ی آن همیشه نقشی سطحی است و این افراد سرفن مهره هایی تربیت شده هستند که دستورها را اجرا می کنند.

همانگونه که اسنودن پیشتر در یکی از افشاگری های خود بیان داشت که بن لادن زنده است و در جزیره ای در هاوایی زندگی می کند، ابوبکر بغدادی نیز زنده است. صدام حسین نیز که مهره ی خودشان بود، همچنان زنده است و در جزیره ی “هاولند” زندگی می کند.


در حالی آمریکا ادعا کرده است که بن لادن را کشته است، که تنها شاهد این ماجرا خود آمریکاست و شاهد مکر این روباه البته دم خودش است !! در حالی صدام به دار به اصلاح مجازات آویخته شد که دو فرایند مهم “مهار ذهنی” و “جراحی پلاستیک” بر روی بدل های صدام انجام شده بود و ابوبکر بغدادی که هیچ کس هیچ توضیح راست و درست و دقیقی نسبت به تامین سرمایه های گروهک تروریستیش نداده است، فردی است که به ناگهان از ناکجا سربرمی آورد، دستار به سر می شود و با یک دست قرآن و با دست دیگر اسلحه، شریعت ناب محمدی را بر اساس سوره های الصف و محمد آیه های ۴ پیاده می کند، نفت سرزمین های اشغال شده را معلوم نیست به چه کسی می فروشد اما معلوم هست که چه کسانی از آن سود می برند !! صدها تروریست چشم آبی از اروپا و آمریکا راهی همین مناطق اشغال شده ای می شوند که در محاصره ی نیروهای آمریکایی، جمهوری اسلامی، دولت سوریه، ارتش روسیه و خود عراق است !!

از میان این همه حصار پفکی، نیرو وارد و نیرو خارج می کنند، نفت می فروشند، قله و مایحتاج وارد می کنند و زمانش که برسد آرام آرام کوچک و کوچک تر می شود و مانند سرطانی که کوچک شده و این توهم را ایجاد می کند که از بین رفته است، در عین اینکه به همه می قبولاند که دولت اسلامی عراق و شام برای همیشه از بین رفته است، بار دیگر و به یکباره سربرخواهد آورد و این بار نه تنها بدخیم تر خواهد شد که به راستی دولت اسلامی به مرزهای ایران و چاه های بصره هم خواهند رسید تا رویای از نیل تا فراتی که اقلیم خودسر نتوانست آن را برای اسراییل محقق کند را جامه ی عمل بپوشاند.



این یک پیش بینی است، اما الگوی سرطان از دید من بهترین الگو برای تشابه سازی داعش است.

به این توجه کنید که اگر صدام نبود، اگر خمینی خونخوار نبود، جنگی هشت ساله هم نبود !! اگر خمینی نبود و صدام بود، جنگی به وجود نمی آمد و اگر اعلاحضرت شاهنشاه ایران را با نیرنگ و خیانت از قدرت برکنار نمی کردند، هرگز دیوی به نام خمینی بروز نمی کرد و این داستان اسلن آغازی نمی داشت. پس بازی این نقشه، یک آغاز دارد که همیشه آن آغاز خود آغازی دیگری داشته است و این زنجیره ادامه دارد، همانگونه که ادامه داشته است.


جمهوری اسلامی در این میان نقشی کلیدی بازی می کند؛ رژیمی تمامیت خواه و فاشیست مذهبی که دقیقن الگویی مذهبی از روی اسراییل است با مرکزیت دینی رسمی در هسته ی خود. هتا آخوندهای ولایت فقیه هم به مانند خاخام های یهودی به سربازی نمی روند اما هر دو از جیب ملت می خورند و کارشان پرورش سفلگی و خرافات دینی و سواری کردن روی مردم است.

بازی میان این و آن، راه انداختن صفحه ی شترنج و رنگ کردن مردم و ایجاد دسته و جناح و حزب، سرخ و سپید کردن آنها و ایجاد شکاف میان سیاه و سپید، یک بازی است که همه دوست دارند هر جور شده در آن بازی کنند. آنچه که فراسوی این بازی وجود دارد اما، حقوق بشر، آزادی و مردم سالاری واقعی و استیفای حقوق از دست رفته و تاریخی انسان است.

کلیت همه ی این بازی ها، مجموعه ای است از بازی هایی درون بازی های دیگر که ریشه در تاریخ درازنای انسان دارند و دامنه هایش تا به امروز کشیده شده اند. مردمی که امروز در حال چیدن میوه هایی هستند تلخ یا شیرین، از گزشته هایی که دانه های همان درخت کاشته شده و درخت هایش داشته شده اند و باغبانانی داشته و آب و کود و خاک از برای رشد و شکوفاییشان صرف شده تا این میوه امروز، چه تلخ و چه شیرین، به دست امروزیان برسد.

زندگی یک بازی است و هیچ مفهمومی به جز مفهوم “قدرت” نیست که آن را ایجاد می کند، ادامه و قوام می دهد و به آینده می رساند.

ابوبکر یک نام نیست، یک رمز است و شاید علت این رمزگزاری این باشد که نخستین خلیفه ی اسلام پس از محمد، ابوبکر بود.


همین مقاله در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د