رد شدن به محتوای اصلی

مافیای محیط زیست: این یک افشاگری از سازمان محیط زیست رژیم است که پس از ۲۰ سال برای نخستین بار افشا می شود

در زمان ریاست جمهوری فرمایشی آغازگر جنبش به اصطلاح اصلاح طلبی در رژیم ولایت فقیه یعنی دوره ی دوم سید محمد خاتمی، ایران از سوی سازمان محیط زیست جهانی وابسته ملل متحد، به عنوان یکی از کشورهایی که بیشترین آلاینده ها را به جو می فرستد، در زیر ذره بین قرار گرفت.

بهرام سبحانی فرنشین منصوب رژیم در ذوب آهن اصفهان

اگر بخواهیم چکیده ای از اصول و وظایف سازمان محیط زیست جهانی را برشماریم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

- تضمین‌ حفاظت‌ از طبیعت‌ به‌ ویژه‌ حفظ‌ تنوع‌ زیستی‌ گونه ‌ها به‌ عنوان‌ یک‌ بنیان‌ و منبع‌ اساسی‌ برای‌ آیندگان‌ .

ـ اطمینان‌ از این‌ که‌ در نقاطی‌ از جهان‌ که‌ منابع‌ طبیعی‌ زمین‌ مورد استفاده‌ قرار می ‌گیرند، این‌ گونه‌ بهره ‌برداری‌ به‌ صورت‌ خردمندانه‌، عادلانه‌ و به‌ صورت‌ پایدار انجام‌ گیرد.

-هدایت‌ جوامع‌ بشری‌ به‌ سمت‌ توسعه‌ و در مسیر کیفیت‌ زندگی‌ مطلوب‌ و در عین‌ حال‌ همسو با ظرفیت‌ قابل‌ تحمل‌ محیط‌.

در این راستا، سازمان محیط زیست رژیم به سرکردگی معصومه ابتکار، از سوی این نهاد جهانی ملل متحد به عنوان یک نهاد رسمی جمهوری اسلامی برای حفظ محیط زیسـت مورد اعلان قرار گرفت و مبلغ ۲۵۰ ملیون دلار از سوی “صندوق جهانی محیط زیست” (GEF) به حساب دولتی رژیم در ملل متحد واریز شد. این مبلغ در زمانی از سوی ملل متحد به جیب گشاد حکومت آخوندی فرستاده می شد که رژیم خونریز ولایت فقیه در دستور کار اجرایی تحریم های اقتصادی آمریکا و اروپا قرار داشت.

یکی از عمده ترین مشکلات محیط زیست ایران، همانا مربوط به مصرف بی رویه ی آب از سوی شهروندان “نیست”، بلکه %۹۳ آب آشامیدنی کشور از سوی “صنایع فرسوده ی پتروشیمی” و “صنعت مستهلک کشاورزی” مصرف می شود و حجم انبوه تبلیغات دولتی و رسانه ای جهت تشویق مردم برای مصرف کمتر آب، به منظور افزایش بهای آب مصرفی است و بس و هیچ علت دیگری ندارد؛ و این توطئه ای است که هیچ کس درباره ی آن سخن نمی گوید.

در این راستا، از دیگر صنایع پرمصرف آب در ایران، صنایع ذوب آهن است. ذوب آهن اصفهان به تنهایی با بلعیدن ۳۷% آب این استان، یکی از پرمصرف ترین صنایع کشور از لحاظ آب است که در گزارش سازمان محیط زیست جهانی به این صنعت و نیز صنایع کشاورزی و پتروشیمی، توجه خاص شده است.

تصویری از فضای سبز درخت کاری شده که تنها سبز رنگ است و اهداف پروژه ی درخت کاری یعنی کاهش آلودگی و پالایش هوا را انجام نمی دهد

جالب است بدانیم که یکی دیگر از ایرادهای وارده به سازمان محیط زیست رژیم، کمبود درخت و فضای سبز و برش بی رویه ی درختان است؛ و فریبی که شرکت ذوب آهن اصفهان به واسطه ی مهره ی فراماسونری جای داده شده در سازمان محیط زیست رژیم یعنی معصومه ی ابتکار - موسوم به “خواهر مریم” به عنوان سخنگوی تروریست های پیروی خط عمام در گروگانگیری هموندان رایزنی ایالات متحده در تهران -، این بود که کاشت درختان در محوطه های صنعتی افزایش چشمگیر داشته باشد.

در این راستا، قرار بر این شد که محوطه ی ذوب آهن اصفهان به مساحت ۱۶.۵۰۰ هکتار که در واقع بزرگ ترین مساحت فضای سبز محیط زیست ایران را دربرمی گیرد، به شوند “تولید اکسیژن و کاهش آلودگی دی اکسید کربن”، درخت کاری شود.

نکته اینجاست که تصمیم به آغاز این پروژه در حالی در زمان تصدی گری “بهرام سبحانی” فرنشین ذوب آهن اصفهان آغاز شده است که مبلغ بسیار هنگفت ۲۵۰ ملیون دلاری با نرخ دولتی یک دلار برابر با ۸۰۰ تومان، صرف آن گشت. ایران در آن زمان با تورم غیر رسمی و غیر دولتی و البته واقعی ۳۴% دست و پنجه نرم می کرد. اما درختانی که قرار بود اکسیژن تولید کنند کاشته نشدند، چون از ارزان ترین نوع درخت به نام “صنوبر سوزنی” استفاده شد تا سرفن فضایی سبز را نشان دهند و هیچ گونه بهره وری ایی به جهت علت تامین مالیش نداشته باشد. مانده ی بسیار زیاد این پول را سران رژیم دزدیدند.

حمید ظهرابی مدیر کل محیط زیست رژیم در استان اصفهان، به تاریخ دی ماه ۹۳ سربسته به این موضوع اشاره اما جزییات را بیان نکرد:

“با توجه به عدم تحقق وعده ‌های زیست محیطی شرکت ذوب آهن اصفهان درباره ی کاهش و کنترل آلایندگی خود، پرونده در این زمینه در مراجع قضایی استان تشکیل شده و به زودی حکم نهایی در این خصوص صادر می ‌شود”.

این در حالیست که کاشت “درختان غیر بومی” همچون درخت “کاج”، یک توطئه ی استعماری به جهت آسیب محیط زیستی به ایران بود که هتا باعث ایجاد بیماری “حساسیت و آسم” هم می شوند؛ درخت صنوبر برگ سوزنی نه تنها سودی به حال محیط زیست ندارد، بلکه در عین اینکه ارزان ترین درخت موجود به جهت کاشت است، دارای کاستی ها و بدی هایی نیز هست. از این دست اشکالاتی که این درختان ایجاد می کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صنوبر برگ سوزنی

- منبع تولید آلرژی ‌های به ‌شدت حساسیت ‌زا است و ایجاد بیماری آسم و حساسیت می کند.

- تولید اکسیژن از سوی برگ های سوزنی درخت کاج بسیار اندک است.

- تولید رطوبت و ایجاد خنکی در هوای اطراف بسیار اندک است.

- به علت وجود برگ های سوزنی و سطح تماس کم با هوای محیط، قدرت تصفیه ی هوای بسیار اندک است.

- درخت کاج، خاک اطراف خود را اسیدی می کند و در واقع خاک پیرامون خود را ویران می کند.

- برخی پژوهشگران معتقدند که درخت کاج نوعی اکسید نیتروژن وارد فضا می کند که در فضای شهرها موجب آلودگی بیشتر هوا می شود و به شش ها نیز آسیب می رساند.

- این درخت به ‌علت سطح برگ کم، قد کوتاه و چتر کم، دارای سایه ی مناسبی نیست.

- لاشه های برگ سوزنی این درخت تولید مواد شیمیایی در زیر درخت می کند که برای موجودات زنده زیانبار است.

- به علت سمی بودن برگ های سوزنی درخت کاج، پرنده ها روی این درخت لانه نمی ‌سازند.

- چوب آن دیر رشد می کند.

- چوب آن در مصرف صنعتی و صنایع دستی کاربرد کمی دارد و مناسب نیست.

این جستار نوری بود هر چند کوچک بر صنعت دروغ و دزدی در حاکمیت الله و پیروان خونخواره اش و مشتی بود از یک خروار. مردمی که بی تفاوت نیستند حق دارند بدانند که این ستم در حق نسل مردم، ثروت ملی و آب و خاک ایران چگونه و از کجا آغاز شد، چه کسانی برنامه ریزش بوده اند و چه کسانی آن را اجرایی کرده اند. مردمی که به دنبال حقوق خود هستند، حق دارند این حقوق بشری از دست رفته و پایمال شده ی شان استیفا شود.

همین مقاله در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د