رد شدن به محتوای اصلی

دانلد ترامپ خطاب به خامنه ای: با پول مردم ایران چه کردید ؟

دانلد ترامپ رییس جمهور جنجالی ایالات متحده، به تازگی و در پی سخنانش درباره ی پایبند نبودن رژیم ولایت فقیه به “روح برجام”، همچنین نسبت به پول کلان و هنگفتی که جمهوری اسلامی از دولت باراک اوباما تلکه کرده است نیز، واکنش نشان داد. در این مورد وی بیان داشت که رژیم عدل اسلامی ولایت فقیه با دریافت ۱۵۰ ملیارد دلار از این کشور، می توانست به هر فرد ایرانی مبلغ ۸.۵ ملیون تومان پرداخت کند و دست از تحقیر ملی مردم این کشور به ازای پرداخت با منت ماهیانه ۴۰ هزار چندغاز بکشد.


ترامپ نه تنها عزم را جزم کرده تا سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رژیم را در سیاهه ی رسمی گروه های تروریستی این کشور جای دهد، بلکه تهدید نموده چنانچه جمهوری اسلامی به نقطه ای از انعطاف ناپذیری بر سر مواضع سلطه جویانه ی خود در خاورمیانه و نظام بین الملل برسد که “برجام تنها تکه کاغذی برای پیشبرد راهبرد نظامی رژیم باشد”، این کشور هم از برجام بیرون خواهد رفت و هم واکنشی سرسختانه علیه سازمان تروریستی سپاه نشان خواهد داد.

هم اکنون ۲۷ وزیر خارجه ی پیشین آمریکا در نامه ای به کنگره خواستار آن شده اند که این کشور در برجام باقی بماند؛ سیاستمداران جمهوری خواه کاخ سپید اما نظر دیگری دارند و با توجه به رویکرد عملگرای ترامپ در برابر افراد، گروه ها و کشورهای پشتیبان تروریست، انتظار می رود که کار به میل کاخ سپید پیش رود و زمینه برای کندن ریشه ی نفاق در خاورمیانه به سرکردگی رژیم خونریز ولایت فقیه چیده شود.

حضور سردار قاسم سلیمانی در عراق، یک فرماندار با همه ی اختیارات تام از سوی دیکتاتوری رژیم است که ضمن دخالت در امور داخلی کشورهای عراق و سوریه، از یکسو هم جلوی تجزیه طلبی اقلیم کردستان عراق نسبت به اشغال کرکوک و سنجار را گرفته است و هم رژیم سوریه ای را تا اکنون ابقا کرده که تا گردن در خون مردم خودش غرقه است و علیه مردم بی دفاع خود از بمب شیمیایی استفاده کرده است. از اینرو، قاسم سلیمانی نه یک فرد خوب، بلکه یک صلاح الدین ایوبی در خدمت خلیفه ی تهران است که البته جهانگیری خودش را دارد.

واکنش کاخ سپید به جمهوری اسلامی در حالیست که شاخه ی اسپانیایی شرکت فولکس واگن از سرمایه گزاری در ایران صرف نظر کرده است و قرار است در فروش هواپیماهای بویینگ به جمهوری اسلامی نیز تجدید نظر شود.

اگر شرایط به سود آمریکا بچرخد و دولت دانلد ترامپ موفق شود دو چالش اساسی علیه بحران امنیتی جهان یعنی کره ی شمالی و جمهوری کزایی خمینی ضحاک را به خوبی مهار کند، البته شاهد یک درگیری تمام عیار بر سر اسراییل و با بهانه ی سوریه میان آمریکا و روسیه خواهیم بود که در این نبرد، جبهه بندی جنگی از هم اکنون پر آشکار است.

واهمه ی بزرگ برای تمامیت ارضی و مردم ما اما از دید منطقه ای البته، یکی تجزیه طلبان دست نشانده ی اسراییل و انگلستان در اربیل و حضور و پایستگی الله پرستان تروریست داعش است.

اسلام کزا که دین تحمیلی یک ملیارد و نیم انسان بدبخت است، دین دورویی و غارت و دین چپاول مردم ستمدیده از سوی ثروت اندوزان مومنی است که از همان دین برای آخرت موهوم خود سپری ساخته اند و خون مردم در رنج و ستمکش را در شیشه می کنند. به بهانه ی دین، سالانه صدها ملیارد دلار از پول این مردم در اقصا نقاط جهان و از جمله کشور الله زده ی ایران، صرف موهوم پرستی و خرافات کزایی دینی و محمدی می شود و جیب خون آشامانی به نام آخوند و بسیجی و سپاهی پر می شود که تنها دغدغه ی شان پاسداری از ولایت فقیهی است که دستش به خون هزاران ایرانی آغشته است. مردمی که خرد را به کناری نهاده و عقیم وارانه وهم مهربانی الله را در دل هایشان پرورانده اند و بهای این بی خردی را در جنگ و ستم اقتصادی و تبعیض جنسی و مذهبی و فشارهای اجتماعی و ناکامی های روانی و جنسی پرداخته و می پردازند، اما هرگز حاضر نیستند شک کنند که عمام یازدهمشان “هرگز” فرزندی موسوم به مهدی نداشته است !!

اسلام دین نادانی توده هاست و بر ویرانه های یهودیت و مسیحیت استوار گشته و از همینروست که ضمن پذیرش ذات این دستگاه های مغزشویی و تحمیق، آنها را تحریف شده خوانده تا بتواند نسک و روایتی نوین و تازه تر به دست دهد. اگر پول برای مردم فلک زده ی ایران، چرک کف دست است، برای آخوندهای چنبره زده بر همه چیز این کشور، یک بهانه به منظور سرکوب بیشتر و نگاه داشتن مردم در فقر شعور و درک است تا همچنان بتواند آنها را ترغیب به پرداخت پول در راستای سرسپردگی به رژیمی کند که به معنای واقعی کلمه دین فروش و در جایگاه درست یک حکومت خونریز اسلامی قرار گرفته است.

حقوق بشر هرگز با دین سر سازگاری ندارد و یک بار و برای همیشه باید از این شوخی احمقانه دست بکشیم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د