رد شدن به محتوای اصلی

زهرا لاریجانی اطلاعات تابعیت کانادایی علی لاریجانی را به رایزنی انگل ستان در تهران فرستاده است

آخرین اطلاعات دریافتی از پرونده ی محرمانه ی جاسوسی "زهرا لاریجانی به سود رایزنی انگل ستان حاکی از آن است که دختر رییس قوه قضاییه ی رژیم، اطلاعات مهم و محرمانه‌ ی عموی خود "علی لاریجانی" رییس تویله ی شورای اسلامی رژیم را هم در اختیار رایزنی انگل ستان در تهران قرار داده است.


بر اساس واپسین اطلاعات دریافتی از پرونده ی جاسوسی "زهرا لاریجانی" دختر رییس قوه ی قضاییه ی رژیم، اسناد گرد آوری شده از سوی "خسروی" و "میلانی" دو مامور گروه تعقیب و مراقبت (ت. م) حفاظت اطلاعات دادگستری رژیم در استان تهران، در یک حافظه ذخیره شده که تنها در اختیار "اسماعیل خطیب" رییس سازمان حفاظت اطلاعات قوه ی قضاییه ی رژیم است که وی از قرار دادن آن به مدیران وزارت اطلاعات امتناع کرده است.

"خسروی" و "میلانی" از مأموران تعقیب و مراقبت از "زهرا اردشیر لاریجانی" شاغل در اداره ی حفاظت اطلاعات دادگستری رژیم در استان تهران بودند که مدت چار ماه است به دلیل توافق محرمانه‌ ی "صادق لاریجانی" و "اسماعیل خطیب" برای مسکوت نگاه داشتن این پرونده ی مهم جاسوسی، در بند ۲۴۱ زندان اوین زندانی و زیر شکنجه قرار دارند؛ به گونه ای که "میلانی" یکی از کلیه‌ های خود را زیر شکنجه‌ های سخت از دست داده است.

نکته ی جالب در این پرونده فوق سری، مخالفت آخوند "حسنک روحانی" رییس‌ جمهوری رژیم با ورود وزارت اطلاعات به این پرونده ی امنیتی است. در واپسین نشستی که چند روز پیش میان "سید محمود علوی" وزیر اطلاعات و "حسین فریدون" تشکیل شده، برادر رییس‌ جمهور ولایت فقیه از "علوی" خواسته تا معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات را از ورود به این پرونده منع کند. وحشت "روحانی" و "فریدون" از آن است که اگر وزارت بدنام اطلاعات به پرونده ی جاسوسی "زهرا لاریجانی" وارد شود، قوه ی قضاییه در خصوص پرونده ی "حسین فریدون" شدت عمل نشان داده و ممکن است پای رییس‌ جمهور کزا را نیز به این پرونده باز کند.

از سوی دیگر "علی لاریجانی" رییس مجلس طی مذاکراتی که با "صادق لاریجانی" برادر خود انجام داده، از وی خواسته تا با واگزار کردن این پرونده به وزارت اطلاعات مخالفتی نکند. "علی لاریجانی" به "صادق لاریجانی" قول داده با توجه به موضع صریح رییس‌ جمهور رژیم برای مکتوم ماندن این پرونده، وزارت اطلاعات به پرونده وارد شود تا تکذیبیه ی "عدم جاسوسی زهرا لاریجانی" و "دروغین خواندن خبر آمدنیوز" از سوی این وزارت‌ خانه و دولت حسنک روحانی صادر شود تا قوه ی قضاییه ی رژیم خود تکذیبیه ی جاسوسی دختر رییسش را صادر نکند که در مضان اتهام افکار مردمی قرار نگیرد.

خبرنگار "آمدنیوز" همچنین مطلع شده که "زهرا لاریجانی" برای دریافت گزرنامه ی انگل ایسی، محرمانه‌ ترین اطلاعات کشور که در قالب نشریه های ماهیانه برای سران رژیم ارسال می‌ شود را، در اختیار رایزنی انگل ستان قرار داده است. این اطلاعات فوق سری حاوی اطلاعات مهم هسته‌ ای، نظامی، مفاسد کلان اقتصادی مقامات، امنیتی و... بوده است.

در طبقه‌ بندی حفاظتی نشریه های فرستاده شده برای مقامات ارشد رژیم و فرماندهان کل قوای نظامی، "نشریه های ماهیانه"، اهمیت بیشتری نسبت به "نشریه ی هفتگی" دارد. برای این نوع نشریه های ماهیانه (که اخبار و اطلاعاتش به مراتب مهم‌ تر از نشریه های هفتگی است)، فرد خاصی آن را در چند نسخه ی محدود تهیه و پس از مطالعه ی مقامات ارشد رژیم، طی ۷۲ ساعت گرد آوری و خمیر می‌ کند.

"زهرا لاریجانی" ضمن فرتور برداری از نشریه های هفتگی، مطالب فوق سری نشریه های ماهیانه را نیز بهرایزنی انگل ستان ارسال کرده است. در یکی از این نشریه ها، اطلاعات فوق محرمانه‌ ای مبنی بر "دریافت تابعیت کانادایی علی لاریجانی و خانواده‌ اش" از دولت کانادا وجود داشته است. این تابعیت از فردی به نام "صهبا" مسئول بخش صدور روادید اقامتی برای اتباع ایرانی در سفارت کانادا و در زمان حسن روابط ایران با این کشور دریافت شده است. "زهرا لاریجانی" برای دریافت گزرنامه ی کشور انگل ستان، هتا این اطلاعات بسیار محرمانه‌ ی اموی خود را نیز در اختیار رایزنی انگل ستان قرار داده است.

همچنین مدتی پیش مقرر شده بود "زهرا لاریجانی" در پوشش یک همایش علمیِ روان شناسی، به رایزنی انگل ستان در یکی از سه کشور لبنان، ارمنستان یا ترکیه برای گفتگو حضور یابد که در واپسین لحظات، حفاظت اطلاعات قوه ی قضاییه از خروج وی از کشور جلوگیری کرده است. با این‌ حال، معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات معتقد است که زهرا لاریجانی گزرنامه ی انگلیسی خود را در قبال حراج اطلاعات فوق سری کشور به بیگانگان دریافت کرده، اما حفاظت اطلاعات قوه ی قضاییه این ادعا را رد می‌ کند.

خاندان مافیایی و آنوسی لاریجانی به کشور انگلستان و تامین منافع آنان در ایران، علاقه‌ ی بسیاری دارند. در جریان به اصطلاح انتخابات ریاست‌ جمهوری سال ۱۳۷۶ نیز، محمد جواد لاریجانی رییس کنونی ستاد به اصطلاح حقوق بشر قوه ی قضاییه، در مذاکراتی محرمانه با "نیک براون" یکی از مدیران کل وقت وزارت خارجه ی انگل ستان، به وی گفت که پیروزی ناطق نوری در انتخابات می‌ تواند منافع انگلیس و غرب را در ایران تامین کند. محمد جواد لاریجانی در این ملاقات تلاش کرد با ارائه ی تصویری رادیکال از "مجمع روحانیون مبارز" و به‌ ویژه سید حرامزاده "محمد خاتمی" (مهره ی آمریکا از راه بنگاه سوروس)، انگل ستان را به حمایت از ناطق نوری برای پیروزی در انتخابات فرمایشی ریاست جمهوری رژیم تشویق کند.

همین مقاله در ایران گلوبال

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د