رد شدن به محتوای اصلی

تجزیه ی کردستان عراق و ده فرمان اسراییل

برگزیده از تارنمای نهضت مقاومت ملی ایران ( نمیر)

سال ها است که اسراییل و لابی نیرومند آن در سراسر جهان در پی تجزیه و تضعیف کشورهای خاور میانه به ویژه ایران، ترکیه، عراق و سوریه می باشند، تا روزی که هیچ قدرت نظامی - سیاسی و اقتصادی ایی در برابر آنان نتواند عرض اندام کند و موجودیت همیشه بحرانی کشور اسراییل را به خطر اندازد.


تنها نقطه ی مشترک و از سویی نقطه ی ضعف میان این چار کشور نیرومند خاورمیانه که در بالا اشاره کردم، وجود جمعیت قابل توجه کردهای آنان می باشد. کردها بیش از یک سده است که با وعده وعیدهای کشورهای غربی به طور جدی به فکر تشکیل یک یا چند کشور کرد افتاده اند.

هر چند که میان کردهای این مناطق اختلافات قومی و قبیله ای کم نیستند تا جایی که بارها خون یکدیگر را ریخته اند، اما رهبران جاه طلب آنان که اغلب وابسته به قدرت های استعماری جهانی می باشند، آسایش و آرامش مردم کرد را که در رویای ایجاد کردستان بزرگ روزگار می گزرانند با خطرات جدی روبرو کرده اند.

کردها به جای اینکه با جبر تاریخی جدا شدن کردستان از مام میهن برخورد خردمندانه نمایند و به مطالبات سیاسی و اجتماعی خود در چارچوب هر کشوری که سهم آن شده اند بپردازند، همواره به فکر جدایی طلبی و استقلال، پیوسته در جنگ بوده اند و به راه دشوار و خونینی چشم امید دوخته اند که چشم انداز روشنی در آن دیده نمی شود.

به وجود آوردن یک یا چار کشور کردستان هیچ تضمینی برای برقراری دمکراسی، آسایش و آرامش برای مردم کرد فراهم نخواهد آورد. در میان مردم کرد، کردستان ایران به دلیل بالا بودن فرهنگ مردم و تولیدات فرهنگی و هنری در واقع پایتخت فرهنگی و هنری کردها می باشد. کردهای ترکیه با هم نشینی با ترکان و به دست آوردن پیشینه و تجربه ی بیشتر در مسائل تجاری، به پایتخت اقتصادی مردم کرد مشهور شده اند.

در این میان، کردهای عراق و سوریه که بیشتر دوران جدایی خود را در جنگ و ستیز با حکومت های خودکامه ی بعثی عراق و سوریه به سر برده اند، دارای کمبودهای مهمی نسبت به کردهای ایران و ترکیه می باشند.

به همین دلایل است که در پی ناآرامی های اخیر در منطقه ی خاورمیانه، کردهای عراق و سوریه یک بار دیگر چشم امید به قدرت های بیگانه و توطئه گر غربی و اسراییل دوخته اند و عملن به عنوان پیاده نظام غرب و اسراییل مورد بهره برداری قرار گرفته اند. کردها از سوی دیگر به دلیل سنی مذهب بودن بیشینه ی مردم، به سوی قبله ی مذهبی و اقتصادی خود عربستان سعودی نماز می گزارند.

و اما در این میان، دایه ی مهربان تر از مادر برای کردها، اسراییل است که به کمک لابی های خود در سراسر جهان به تبلیغ برای تجزیه ی همه نوع کردستان در منطقه همت گمارده و کاسه از آش داغ تر شده است. اسراییل پیشاپیش اعلامیه ی شناسایی کشور کردستان را تهیه کرده است. جالب است که اسراییل پس از گزشت نزدیک به هفتاد سال هنوز اجازه نداده کشور فلستین کاملن مستقل شود و گوش شنوایی برای قطع نامه های گوناگون ندارد.


ده فرمان اسراییل در پشتیبانی از استقلال اقلیم خودسر کردستان عراق:

۱- تجزیه ی مناطق کرد نشین کشورها به ترتیب در عراق، سوریه، ایران و ترکیه.

۲- نفوذ نظامی، سیاسی و اقتصادی در کردستان های احتمالن تجزیه شده در آینده، با بستن پیمان نامه های نظامی و اقتصادی با کردها.

۳- دسترسی مستقیم به مرزهای ایران از راه کردستان در اشغال بارزانی به منظور ادامه ی توطئه ی دائمی و تجزیه ی دیگر استان های ایران از جمله آذربایجان، خوزستان و بلوچستان (اسراییل هم اکنون در جمهوری آذربایجان در همسایگی ایران و گرجستان حضور پنهانی و اطلاعاتی فعال دارد. در هر دوی این کشورها کمینه ی یهودی زندگی می کنند).

۴- با استقلال کردستان سوریه و هم مرز شدن آن با کردستان عراق، اسراییل قصد دارد با کشیدن خطوط لوله ی نفت، جریان انرژی ارزان قیمت را از شمال عراق و شمال سوریه به دریای مدیترانه گزر داده و برای اسراییل به ارمغان آورد.

۵- کوچ دادن بخشی از جمعیت مهاجر کردهای یهودی تبار ایرانی و عراقی مقیم اسراییل به کردستان مستقل در اشغال بارزانی به عنوان ستون پنجم دائمی اسراییل در کنار مرزهای ایران و ترکیه (پس از سقوط رژیم بعثی صدام حسین در عراق، اسراییل با استفاده از کردهای یهودی، اقدام به خرید املاک و سرمایه گزاری های کلان در کردستان عراق کرده است و این روند همچنان ادامه دارد).

۶- اسراییل قصد دارد با استفاده از نیروی کار کارگران کرد آنان را جایگزین نیروی کار کارگران ناراضی فلستینی نماید و به این ترتیب به یکی از مشکلات مهم امنیتی خود خاتمه دهد. روزانه هزاران کارگر فلستینی با پروانه ی دولت اسراییل به کار در مزارع و صنایع کشور اسراییل به این کشور رفت و آمد می کنند.

۷- قرار دادن کردها در برابر فلستینی ها به منظور تاًمین امنیت اسراییل و پایین آوردن آمار تلفات نیروهای امنیتی اسراییل در برابر انتفاضه های فلستین. آمارها نشان می دهند که در سال های اخیر جوانان اسراییلی دیگر مانند گزشته مشتاق خدمت در ارتش و نیروهای انتظامی اسراییل نمی باشند و تمایل زیادی به حل و فصل هرچه زودتر مسئله ی فلستین در جامعه ی اسراییل دیده می شود.

۸- به وجود آوردن تنها قدرت نظامی – اقتصادی برتر منطقه به سرکردگی اسراییل و نیروی کار، نظامی و نفت کردها و سپس مناطق تجزیه شده ای همچون آذربایجان و خوزستان.

۹- کنترل کامل همه ی کشورهای عرب و مسلمان و چاه های نفت و گاز خاورمیانه.

۱۰- برآورده کردن آرزوی دیرینه و مقدس یهودیان، امپراتوری اسراییل از نیل تا فرات.

فرامرز دادرس
کارشناس اطلاعاتی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د