رد شدن به محتوای اصلی

شاهنشاه آینده ی ایران و ترامپ شیردل

شاهزاده رضا.پهلوی در واکنش به اظهارات دانلد ترامپ رییس جمهور آمریکا،
که گفته بود واشنگتن به دنبال دگرش رژیم در ایران نیست و این کشور بخت آن را
دارد که با سرکردگان کنونی، کشور بهتری باشد،
در حساب توییتری خود نوشت:

"تنها قدرت تعیین‌ کننده در هازمان ایران، قدرت_ملت است. بدانید که هیچ دولتی
دلش بهحال ایران نسوخته و نمی‌ سوزد. هیچ خارجی، منافع ملت ایران را به
منافع خودش ترجیح نمی‌ دهد. اما هیچ دولتی هم هرگز نمی‌ تواند سرنوشت ایران
را بر خلاف خواست ملت ایران تعیین کند
هر چند که مهر و وفاداری رییس جمهور خردمند و محبوب من "دانلد ترامپ"، نسبت به ایران و ایرانیان امری اثبات شده است، اما او هر چه باشد ایرانی نیست و این درست است که وی همه ی تلاشش برای یاری رسانی به مردم ما به جهت سرنگونی خلافت ارتجاع اسلامی را انجام می دهد، اما در نهایت این ما ایرانیان هستیم که می بایست برای سرنوشت خود تصمیم بگیریم.

رییس جمهور آمریکا که از روز نخست مهر ایران را به رخ کشید و فرتور اعلا حضرت "محمد رضا شاه پهلوی" را بر دیوار پشت سر خود گزاشت، خیلی ساده باید گفت که او رییس جمهور آمریکاست و طبیعی است که به دنبال منافع کشورش باشد.

اما از این رهگزر، او نه آتش جنگی را در جهان شعله ور کرده و نه بر تبل تفرقه کوفته است. آمریکای ترامپ با آمریکای حاج "حسین اوباما" از زمین تا آسمان فرق دارد و اکنون رییس جمهوری در کاخ سپید نشسته است که نه مزدور دمکرات انگل ایسی است و نه ریشش گروی هیچ جریان و قدرت سایه ای است. او با پشتیبانی از مردم ایران در کردار، مشغول بستن رگ های اغذیه کننده ی آن غده ی سرطانی چیره بر ایران است.

داند ترامپ شیردل:
"اگر در همه ی دوران ریاست جمهوریم، تنها خواهان یک پیروزی باشم،
آن پیروزی تنها رهایی جهان از شر حکومت اهریمنی جمهوری اسلامی
است و این کار را خواهم کرد".
رییس جمهور ترامپ، نشست خصوصی امنیت ملی کاخ سپید
شاهزاده "رضا پهلوی" نیز که بارها و از همان روز نخست، سرفن به مبارزه ی هدفمند ملی در چارچوب نافرمانی مدنی در راستای براندازی رژیم اسلامی می اندیشیده و اقدام می کرده است، فردی است که فراجناحی و فرامسلکی می اندیشد و از همینروست که او می تواند پادشاه راستین کشوری همچون ایران باشد.

اتلس جغرافیای سیاسی ایران که به خواست و اراده ی شاهان ایرانساز پهلوی، به پایداری و قدرت و شکوهی بی مانند و خیره کننده رسیده بود، با تردستی و اسلام بازی و چپ مغزی انگل ستان، به ورته ی هلاک افتاد و تا به امروز، همانگونه که بزرگمرد میهن پرست زنده یاد "فریدون فرخزاد" بدان اشاره کرده است، این وزارت امور خارجه ی انگل ستان است که پشت جمهوری اسلامی را گرفته و او را تا به امروز بر سر کار نگاه داشته است.

هنگامه ی آنست که با تحولات منطقه ای و کوچک تر شدن هر چه بیشتر غده ی سرطان اسلامی در تنه ی تنومند و کهنسال ایران نیمه جانمان، برگی زرین به تاریخ چند هزاران ساله ی کشورمان بیفزاییم و در یک نبرد همسو و همگانی، تومار رژیم اسلامی را با همه ی رگ و ریشه ها و توده ای مصدقی های خائنش، به درک تاریخ بفرستیم.


بانگ آزادی به گوش می رسد. دانلد ترامپ که نخستین رییس دولتی است که با جهانگیر تازه ی ژاپن دیدار کرده است، در بخشی از سخنان خود گفت که به دنبال دگرش رژیم در ایران نیست. این اظهاریه در حالی از سوی رییس جمهور آمریکا انجام می شود که موج براندازی رژیم ولایت فقیه در سال های گزشته، شتاب فزاینده ای به خود گرفته و فشارهای جهانی به همراه تحریم های آمریکا، مردم ایران را از رژیم اختلاسگر و سرکوبگر اسلامی به ستوه آورده است.

هوشمندی آمریکا، در تاکتیک دولت آمریکا در یکی به نعل و یکی به میخ زدن آن نسبت به جمهوری اسلامی پدیدار می شود.

در حالی که عناصری مشخص از سوی رییس جمهور ترامپ در جایگاه های بسیار حساس و کلیدی دولت گماشته شده اند که آشکارا از براندازی رژیم اسلامی سخن می گویند، اما خود رییس جمهور چنین موضعی را رسمن نمی گیرد، اما کمرشکن ترین تحریم های چهل ساله ی گزشته علیه خلافت اسلامی در ایران اشغالی را بر آن رژیم به کار می گیرد.

بایسته است هم میهنان به اصول و مبانی مبارزاتی شاهزاده رضا پهلوی، جامه ی کردار بپوشانند و ضحاک انیران اسلامی حاکم بر سرزمینان را نابود کنند تا کشورمان آزاد گردد. آشکار است که در صورت رخداد چنین روزگار فرخنده ای، هر چند که یک ایران ویران شده تحویل خواهیم گرفت، اما اراده ی ملی مردمی که برای سرفرازی کشور خود به پا خاسته اند، ایران عزیز را در کوتاه ترین فرصت ممکن، به چکاد درخشان تمدن بشری بازخواهد رساند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د