رد شدن به محتوای اصلی

خدا را ندیدی، به دلیل عقل بشناس !!

این سخنی است بسیار ورزیده و خردمندانه. اما به نیم ساعت نکشید که پس از انتشار آن به همراه فرتور زیر، ف. بوک آن را برداشت و برای سه روز حساب مرا دوباره مسدود کرد !! بهانه ی ابلهانه ی الله پرستی که پشت ممیزی و سانسور ف. بوک پنهان شده است البته، این بود که این تصویر مروج فحشا و رابطه ی جنسی است !!

خدا را ندیدی، به دلیل عقل بشناس !!


از این کردار مهمل بگزریم.

اما واقعیت دارد که با عقل می توان خدای موهوم را شناخت. یعنی انسانی که شعور و وجدانش را به کار گیرد و دست از تعفن عنف و افیون دین بردارد، چشمانش به واقعیت های مسلم پیرامونش باز می شود. چنین انسانی، از اینکه دیگر در فرهنگی اسلامی و مسیحی و یهودی یا هر دین و آیین دیگری زندگی کند، احساس خفقان می کند و دیگر دلش نمی خواهد به مانند دیگر دین بارگان و الله زدگان در کشورهایی الله زده همچون ایران و افغانستان و پاکستان و کشورهای اسلامی دیگر زندگی نماید و برای این است که تلاش می کند پیرامون خود یعنی جامعه اش را نیز دگرش دهد.

خدا را ندیدی، به دلیل عقل بشناس !!


از اینرو تلاش می کند تا شرایط را برای زیست خود مهیا سازد و چون دست به کنشگری می زند، وحشیان حکومتی و دستگاه غداره بند اسلام اهریمنی، بر سرش می ریزند و او سرانجام متوجه می شود که نمی تواند آشکارا در درون یک نظام فاشیستی الله زده، دست به ترویج اندیشه هایش بزند، زیرا تحمل نمی شود و با کوچک ترین اقدام مهمی که انجام دهد، بزرگ ترین جنایات و ستم ها را بر او وارد خواهند کرد.

خود دین فروشان و سرکردگان رژیم و همه ی زهد فروشان آخرت فروش، به خوبی می دانند که نه خدایی هست و نه آخرتی و اینها جز چرندیاتی برای تدارک ابزار حکومت آنان بر سر گله های انسانی نیستند.

انسانی که خود را بشناسد، به راستی خدای خود را شناخته است !! زیرا او خدای خود است و جز او خدایی نیست و هر انسان، برای خود خداست و این آزادی هر انسانی را تعریف می کند و معنا می بخشد. به این تصاویر که نگاه کنید، متوجه می شوید که آخوندها و رژیم های سیاسیو اقتصادی جهان، در اوج ثروتمندی و دارایی و خوشی زندگی می کنند، اما برای دیگر انسان ها نسخه ی مرگ و تباهی و بدبختی و دین زدگی تجویز می کنند !!

خدا را ندیدی، به دلیل عقل بشناس !!


انسانی که بفهمد در جهان به اندازه ی کافی برای همه خوراک و پوشاک و فراورده و ابزار آرامش و آسایش وجود دارد، به این نیز خواهد اندیشید که چگونه است که همه ی اینها همیشه از انسان ها دریغ شده اند و حقوق خود ایشان به قیمت گزاف و به شکلی قطهر چکانی، به خود آنان و با منت داده می شود !!

چنین انسانی که به این درایت برسد و سپس گام در راه براندازی چنین سامانه ای بگزارد، آواره ای خواهد شد که مزه ی آزادی را به قیمت سنگینی خواهد چشید.

اینکه، راه رفته ای که ستم پذیری و خفت پرستی و غداره بند ستایی را نفی می کند و بیلاخی جاویدان به خدای موهوم و دین فروشانش نشان می دهد، راهی است بی بازگشت و تا انجام کار که براندازی دین و خدا از حکومت ضد انسانیش باشد، ادامه دارد و از این رهگزر، سرنگونی رژیم هایی همچون ولایت فقیه، تنها حکم سرآغاز یک جنبش جهانی را خواهند داشت. سرنگونی جمهوری اسلامی، سرفصل درخشان آزادی ایران به سوی انسان پرستی و بی خدایی است و در روزگار پیروزی، خوب می دانیم که با دستاوردهای رنجور دینی چه کنیم !!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د