رد شدن به محتوای اصلی

ماده ی الله پرست آمریکایی که با برادر خود ازدواج کرده، وارد مجلس نمایندگان شد

ماده ی الله پرست آمریکایی "الهان عمر" از حزب چپ آمریکایی موسوم به دمکرات، وارد مجلس نمایندگان این کشور شد. او یک ماده ی الله پرست وارداتی است که با پشتیبانی ناکسانی هم طیف "هیلاری کلینتن" و "حسین اوباما"، وارد مجلس نمایندگان می شود.


این ماده که با برادر خود ازدواج کرده است، دارای دیدگاه های ضد یهودی و اسراییل ستیزانه می باشد.

در واقع، اهمیت او برای آشوبگران جهانی حزب چپ آمریکا، از این قرار است که او در یک شخصیت، واجد همه ی عناصری است که دمکرات های چپ جهانی خواستار آن هستند. این عناصر عبارتند از اشاره به کمینه بودن دینی و نژادی وی و برانگیختن احساسات زن گرایانه ی چپ ها و تاثیر گزاری بر دیگر زنان. از اینرو، ماده ای را علم کرده اند که هم الله پرست است، هم سیاه پوست است و هم زن است. این بازی و شگرد آشکار چپ های دمکرات، بارها و به علت بی شعوری سیاسی مردم، پاسخ مثبت داده است.

اینکه الهان عمر با برادر خود ازدواج کرده است، از روی گزارش های مدرسه به دست آمده است.

الهان عمر برای جلوگیری از انتشار افتضاح ازدواج خود با برادرش، یک وکیل باتجربه ی جنایی را استخدام کرده بود. پدر او "نور سید علمی محمد" نیز، به دلیل پاک کردن رد پای ازدواج وی با برادرش، نام خود را به "نور عمر محمد" دگرش داده بود. او در حالی که کودک بود، مادر خود را از دست داد. بنا بر دو گفته ی متناقض از وکیل وی، او یک بار با سه برادر خود و در بار دیگر با پنج برادر خود بزرگ شده است که در هر دو حالت پدر و پدر بزرگ وی "عمر"  نیز با او در یک خانه می زیسته اند !!



اشاره به نام عمر و تکرار در نام گزاری موجودات این خانواده ی انسان نما، اشاره ای است آشکار به رویکرد سلفی گری الله پرستانه ی آنان و ستایش بزرگی که این خانواده ی پلید الله پرست نسبت به سرکرده ی متجاوزان عرب الله پرست در یورش به ایران ساسانی داشته اند. "عمر ابن خطاب"، سرکرده ی تروریست های الله پرستی بود که در درازنای چند نبرد، صدها هزار تن از هم میهنان ما را کشتار کرده و زنان و کودکان و مردان را به کنیزی و بردگی گرفتند و با خود به بیابان های عرعربستان بردند.

او با ازدواج با برادر خود، مرتکب جرم "تقلب مهاجرتی" شده است، اما اکنون یکی از قانون گزاران کشور آمریکاست.

وکیل او "اسکات جانسون" (Scott Johnson) نیز تلویحن به ازدواح الهان عمر با برادر تنی خود اعتراف کرده و گفته اگر که الهان عمر با برادر خود ازدواج کرده باشد، نیازی به تلاق گرفتن نیست !! دیگر وکیل وی "زوروسکی" (Zurowski) در این باره می گوید:

"من در گزارش پایان این ماجرا، گند زدم، بنا بر این آن را درست می کنم. من از افشای داستان جنجال برانگیز تو آگاه نبودم، اما اکنون متوجه آن شده ام. سپاسگزارم که به من اطلاع دادید" !!


این ماده ی الله پرست و خانواده اش و نیز حزب چپ آمریکا موسوم به دمکرات، از پشتیبانان او می باشند و همگی از نفرت پراکنان علیه یهودیان و اسراییل به حساب می آیند. او از مخالفان اصلی طرح ها و لوایحی بود که به سود اسراییل مطرح می شدند. مخالفت آشکار او با رویکرد جمعیت یهودیان آمریکا در همکاری با اسراییل، او را به چهره ای ضد یهودی و برجسته با تباری آفریقایی تبدیل کرده است و با این حال، چپ های دمکرات آمریکایی، به او یک صندلی در مجلس نگون بخت نمایندگان این کشور دادند.

الهان عمر ضمن همراهی با شگرد همیشگی الله پرستان عرب فلستینی یعنی مظلوم نمایی در سطح جهانی، اسراییل را کشوری آپارتاید خواند و آن را با رژیم پیشین آفریقای جنوبی سنجید. الهان عمر سومالیایی تبار، یکی از نکبت بار ترین موجوداتی است که درخت فاسد و انسان ستیز اسلام اهریمنی، در آمریکا به بارش می آورد. برخی نوشته اند که اگر امروز دو نماینده ی الله پرست صندلی های مجلس را اشغال می کنند، فردا به چار صندلی خواهد رسید. تروریسمی اسلامی که با حرکات خزنده ی خود زیر ادعای گزاف دادگری و صلح جویی، از تروریست های فلستینی پشتیبانی می کند و درباره ی جنایات آنان سکوت محض می نماید.

من در کنار اسراییل می ایستم و فلستینی که به مانند کردستان هرگز کشور نبوده است، هرگز نیز کشور نخواهد بود و تاریخ نشان داده است که عزم دو ملت ایران و اسراییل برای دفاع از تمامیت ارضی خود و حفظ حاکمیت تاریخی بر سرزمینشان، در اولویت رویکردهای آنان قرار دارد.

پاینده ایران
زنده باد اسراییل

منابع:
http://alphanewsmn.com/city-pages-expose-omar-family-secrets/
https://pjmedia.com/davidsteinberg/official-school-records-support-claims-that-rep-ilhan-omar-d-mn-married-her-brother/
https://strongamericanews.com/anti-israel-candidate-who-married-her-brother-wins-congressional-seat/?fbclid=IwAR2NEce6kWyd4OjoeEtnZau9rBuEflJXR3fzsd7RWVT2AzCY3rxO1l4KnnI
https://www.powerlineblog.com/archives/2018/06/ilhan-omar-why-i-hate-israel.php

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د