رد شدن به محتوای اصلی

تحریم یا جنگ؛ مسئله اینست: کفتارهای جمهوری اسلامی و دارو بازی

دسته ای دیگر از اوباشان اینترنتی جمهوری اسلامی، آن زباله هایی هستند که با خروارها ادعای سیاسی و ژست روش عنفکری و چسباندن خود به چهره های برجسته ی سیاسی و برانداز رژیم، زور می زنند تا برای خود رزومه ای پوچ و غیر مستند دست و پا کنند و به خورد گله های پیروی خود بدهند.


این دسته از افراد، همیشه به شکلی میانه رو ظاهر می شوند که یعنی رعایت حق و اعتدال را هم می کنند.

از شگردهای آنان، یکی به نعل و یکی به میخ زدن است و همگی یک بدبختی ویژه ی دیگر را هم یدک می کشند و آن اینست که خوب می دانند چه کسانی علیه آنان دست به افشاگری می زنند و از اینرو، نمی توانند ماتحت خود را از وبلاگ من با ملیون ها بازدید، رها ساخته و در مقر امنی بنشانند !! آنها هتمن و همیشه از خوانندگان پر و پا قرص وبلاگم هستند و اینقدر می نویسم تا حسابی و تا قطره ی آخرتان هم بسوزد !!

این دجالان خمینی زاده، نه تنها با اسراییل و یهودیان دشمنی دارند، بلکه هیچ کاری هم به دین و اعتقادات تحمیلی اسلام اهریمنی ندارند. در عین حال، خود را از سینه چاکان فرهنگ باستانی و زرتشتی ایران جا می زنند و با به راه انداختن تارنما و برگه، تلاش می کنند به مخاطب اینگونه القا کنند که چه قدر به ایران باستان اهمیت ویژه می دهند، در حالی که نه کوچک ترین نقدی به الله پرستان تازی متجاوز به این کشور می کنند و نه از دین خونریز اسلام کوچک ترین انتقادی می کنند.


خیلی هم خود را مبادی آداب نشان می دهند و با زدن کراوات که یکی از الزامات مردم فریبی آنهاست، با چند دری وری سطحی، مخاطب را متوجه می کنند که یعنی با اسلام و جمهوری اسلامی هیچ میانه ای ندارند !!

آنها هم با اسلام کاری ندارند و هم با اسراییل و یهودیان دشمنی دارند و هم به سبک پوسیده ی پان ایرانیسم حکومتی، دم از ایران و ایرانی گری بسیار غلیظ و تهوع آوری می زنند. تلاش آنها از این رهگزر آنست که بگویند ما به عنوان اپوزوسیون پلاستیکی نیز، هم می توانیم مخالف اسراییل باشیم و هم موافق هیتلر و هم یهودی ستیزی کنیم و هم آن را پشت میهن پرستی و آزادی بیان و حقوق بشر پنهان کنیم؛ هم می توانیم نژاد پرست و فاشیست باشیم و هم با رویکردهای جمهوری اسلامی به جای دفاع علنی و آشکار از آن، همسویی کنیم !!

این دست مزدوران، به تازگی چو انداخته اند که تحریم های آمریکا علیه رژیم، جیز است و هر کس که از تحریم رژیم ولایت فقیه به عنوان یک ایرانی دفاع کند، مصداق بارز خیانت را مرتکب شده و هتا تهدید گوزگوزانه کرده اند که اگر به دفاع از تحریم علیه رژیم ادامه دهید، هتا پس از به اصطلاح آرزوی خود یعنی سرنگونی رژیم هم، شما را به دادگاه نظامی می کشانیم و با شما کاری را خواهیم کرد که اسلافمان در جمهوری اسلامی نتوانستند آن غلط را بکنند !!


وقتی ریش و پشم و قیچی را دست کس کش ترین دلالان سیاسی بازی مزدور رژیم بدهید، آنها به شما هلوای ارده خواهند داد !!

ضمن آنکه وزیر امور خارجه ی آمریکا اعلام کرده است که اقلام دارویی و خوراکی، مشمول تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی نشده اند، هتا هشت کشور دیگر که نیاز مبرمی به ورود نفت از ایران داشته اند تا اقتصادشان را از آسیب از این جهت بازدارند نیز، از مشمول شدن تحریم های آمریکا معاف شده اند.

جمهوری اسلامی تا بدان حد وقاحت ویژه ی آخوندی را از خود نشان می دهد که نه تنها به این مورد یعنی استثنا شدن آن هشت کشور از تحریم ها، کوچک ترین اشاره ای نکرده است، بلکه با فراری رو به جلو و گرفتن دست پیش، ادعای گزافی مبنی بر تحریم دارو و خوراک از سوی آمریکا کرده است !! 

واقعیت آنست که اگر دارو در ایران تحریم شده باشد که مردم با درد و رنجوری روبرو شده باشند، پس چگونه است که تحریم خوراک باعث نشده که مردم دچار گرسنگی و مرگ شوند ؟! یعنی آیا جمهوری اسلامی می خواهد در گام پسین، آمار ده ها ملیونی فقر و تنگدستی مردم را هم به گردن تحریم های آمریکا بیندازد ؟! از وقاحت ویژه ی آخوندی هیچ به دور نیست، اما گه خوری هم اندازه ای دارد و اتاق فکرهای چاه دار رژیم، این را به خوبی می دانند !!

این همه برای روشن کردن موضع خود به عنوان کسی است که متوجه است براندازی جمهوری اسلامی، بدون تحریم یک سخن پوچ بیشتر نیست. برای براندازی جمهوری اسلامی، دو راهکار بیشتر وجود ندارد: "یا جنگ یا تحریم" و از این رهگزر، من به عنوان یک ایرانی میهن پرست و برانداز رژیم، هرگز و در هیچ حالتی موافق جنگ علیه ایران به بهانه ی براندازی جمهوری اسلامی نیستم و بدین خاطر، تنها گزینه ی کارایی که علیه موجودیت ولایت فقیه باقی می ماند، همانا تحریم های کمرشکنی است که "دانلد ترامپ" رییس جمهور ضد جهانی سازی و خردمند آمریکایی، نسخه ی آن را علیه آخوندها پیچیده است.


جهانی سازانی که مشغول جهانی سازی اسلام هستند، به خوبی می دانند که با پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰، تومار همه ی دسیسه های ده ها ساله ی آنان برای همیشه نقش بر آب خواهد شد و من و هم اندیشانم نیز می دانیم که دمکرات بودن یعنی چپ بودن و چپ بودن یعنی دوست جمهوری اسلامی بودن و این دو یعنی ارتجاع سرخ سوسیالیستی و ارتجاع سیاه اسلامی، هر دو دشمن اسراییل، آزادی بیان، خداناباوری و روشنفکری می باشند و نبرد ما نبردی تاریخی است و ما این بار برای پیروزی صد در صدی آمده ایم و ایشان باید منتظر شکست های سنگین پسین باشند.

تحریم های آمریکا، علیه جمهوری اسلامی است و نه مردم ایران و ترامپ در کنار مردمی خسته از دزدی و فقر و اختلاس و فحشا و سرکوب و شکنجه و زندان و تبعید ایران ایستاده است تا کشور خود را بار دیگر پس بگیرند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د