رد شدن به محتوای اصلی

الله پرستان عرب به نیروهای نظامی کشور یورش آوردند

در اقدام تروریستی امروز ۳۱ اُم شهریور ماه ۲۵۷۷، گروهک تروریستی و الله پرست "الاهواز" که از سوی رژیم تروریستی و دشمن تاریخی ایران یعنی "صحرای عرعربستان" گردانده می شود، با یورش به رژه ی نیروهای نظامی کشور، ۳۴ تن از هم میهنان غیر مسلح ما را کشتار و ده ها تن دیگر را زخمی و مجروح نمود.


گروهک تروریستی الاهواز که در اروپا و آمریکا آزادانه فعالیت می کند و با صورتک حقوق بشری، تاکنون توانسته بقای انگل وار خود را حفظ کند، با انتشار پیامی در تارنمای این گروهک، مسئولیت ترور امروز در شهر اهواز را پذیرفت.

به دیگر سخن، عرب های الله پرست سنی رسمن با ایران اعلام جنگ کرده اند و با انجام ترور در خاک کشور، و بیش از این ترور در رژه ی نیروهای مسلح و سپس پذیرفتن مسئولیت این جنایت تروریستی، وعده ی سرکردگان رژیم سعودی مبنی بر اینکه جنگ را به درون ایران خواهند کشانید را عملی کرده و علیه موجودیت ایران اعلام جنگ کردند. در این رویداد تروریستی، شهروندان عادی از جمله زنان و کودکان نیز باشنده بودند.

ممکن است این ترور کور که به هدف خاصی به عنوان نیروی نظامی یورش نیاورده، بلکه هر آن کس که در آن گردهمایی حضور داشته است را هدف قرار داده و از اینرو یک ترور کور محسوب می شود، به دلیل ترور یکی از حرامزادگان تجزیه طلب عرب به نام "احمد مولا" صورت گرفته باشد که بهانه ی خوبی برای پوشش اقدام تروریستی امروز در اهواز از سوی گروهک الاهواز می باشد.

در فرهنگ بومی شیرازی، "احمد مولا" پیرمردی بچه باز است.

ضمن اینکه از کشتار دسته جمعی و تک تک دشمنان ایران ابراز خرسندی می کنم، اعلام جنگ رسمی تازیان علیه موجودیت کشور را دریافت کرده و به عنوان یک ایرانی از همه ی هم میهنانی که صدای مرا می شنوند می خواهم نسبت به رویکردهای مزدوران بیگانه که به مانند کرمی در زیر پوست اپوزوسیون جا خوش کرده اند، هوشیار باشند و اجازه ندهند که مبارزه ی ما با ولایت فقیه، در توجیه تروریسم عربی و اسلامی و جریان های ضد ایرانی تجزیه طلبانه، به سود این کرم های کون دشمن ایرانیان تمام شود.


از اینرو، خط مشی مبارزاتی خود را برای بار دیگر روشن می کنم که نیست جز رهنمود شاهزاده "رضا پهلوی" مبنی بر نافرمانی مدنی صرف و به دور از خشونت و همچنین، جدایی و شفاف سازی مرز برجسته و روشن با دشمنان کیان ملی و تمامیت آب و خاک کشورمان. از اینرو، از همه ی نیروهای مسلح که صدای مرا می شنوند می خواهم انتقام خون مردم هم میهنمان را به شیرین ترین شکل ممکن و قاطعانه ترین روش ممکن بگیرند و تروریست های ضد ایرانی را در درون کشور و در برون مرز، عقوبت و فرجام دهند.

عرعربستان سعودی که دشمن تاریخی ایران است، با هر روش و ترفند و با صرف هزینه های کلان، قصد دارد تا بر امواج مبارزاتی ملت ما علیه زورگویی و ستم جمهوری اسلامی سوار شده و در قالب یک اسب تروا، نه تنها به جمهوری اسلامی که به ماهیت ایران و هم میهنانمان، تا آنجا که می تواند آسیب بزند.

دوست دارم انتقام جاویدنامان امروز در اهواز را از مزدوران رژیم سعودی در منطقه بگیریم و شاهد انتقامی سخت و دردناک از تجزیه طلبان باشیم. امیدوارم روش برخورد با تجزیه طلبان پانکرد در اقلیم خودسر کوردکستان، بار دیگر و شکوهمندانه تر به کار گرفته شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د