رد شدن به محتوای اصلی

خاوران های فراموش شده

آخوند سید علی خمینی، فرزند آخوند سید احمد خمینی یکی از متهمان اصلی اعدام‌ های دهه ی ۶٠ گفته است:
"ماجرای سال ۶۷ حاصل مدیریت عمام بوده است".

وی ادامه داد:
"نظام باید با اینها چه می‌ کرد ؟ امروز یک عده دلسوز شدند می‌ گویند چرا با اینها برخورد می‌ کنید؛ چرا با منافقین برخورد کردید؛ چرا با بی‌ حجاب برخورد کردید؛ چرا با کودن‌ ها برخورد کردید؛ چه می‌ کرد نظام با اینها ؟ باید مبارزه می‌ کرد، محکم هم باید برخورد می‌ شد. الحمدالله شد و کشور آرامش را دید".

وی آمار چند هزار نفری اعدام‌ شدگان سال ۶۷ را "دروغ" خواند و گفت:
"این عده ی معدود را نظام با قدرت برخورد کرد و درست هم برخورد کرد و باید برخورد می‌ کرد و درس عبرتی شد برای آیندگان".

آیا می دانستید که “خاوران” مشهور، تنها یکی از گورهای دسته جمعی کشتار زندانیان سیاسی و عقیدتی در جمهوری اسلامی از از ۲۸مرداد ۵۸ تا خرداد ۶۰ و از تابستان ۶۰ تا تابستان ۶۷ می باشد ؟


رژیم جهل و جنایت ولیایت فقیه که اکنون از سوی بسیاری از محافل جهانی به خاطر قتل هام زندانیان سیاسی مخالف رژیم، محکوم شده است، دست به هر ریسمان پوسیده ای می زند تا جنایات خود علیه بشریت را از دو سو پراکنده سازد: یکی منسوب کردن همه ی آن جنایت ها به خمینی دجال و فرمان برندگانش و دیگری تکیه به آیه و حدیث نبوی مبنی بر منافق بودن کشته شدگان و کسانی که از نگاه اسلامی مرتد و ملحد و محارب با الله حرامزاده بوده اند.

جدا از خاوران در استان تهران، تا به امروز در بخش وسیعی از استان ها، شهرستان ها و روستاهای ایران نیز، گورهایی با نشان و بی نشان بی شماری شناسایی شده اند. ده ها و صد ها گورستان آشکار و پنهان ،پوشیده از فرزندان دلیر مردم ماست؛ زنان و مردان دگراندیش و آزاده ای که رژیم خونریز اسلامی را نمی خواستند، در این مکان ها خفته اند. سردمداران جمهوری اسلامی، همه ی این دگراندیشان و دگرباوران را با اتهام هایی همچون ضد انقلاب، منافق، سلطنت طلب و شاهی، فرقان، آرمان مستضعفین، مجاهدِ خلق، امتی، هوادار شریعتی، فدائی، اقلیتی، چریک فدایی، راه کارگری، پیکاری، رنجبری، سازمان انقلابی، کنفدراسیونی، وحدت کمونیستی، رزمندگانی، سهندی، سربداری، اکثریتی، ۱۶ آذری، توده ای، بهایی، طرفدار اجنبی و…، اعدام و تیرباران و حلق آویز کرده و به گورهای دسته جمعی سپرده است .

گورها در سراسر این کشور پراکنده و بسیار پنهانند. پنهانند چرا که آدمکشان اسلامی خود از ابعاد عظیم
 جنایتی که مرتکب شده اند و احتمال عکس العمل مردم در هراسند. گورستان های شناخته شده وکشف شده توسط خانواده های شهدا و زندانیان سیاسی در خاوران تهران بزرگ – مشهد – اهواز – تبریز – شیراز – اصفهان – گناوه – کرمانشاه – گیلان ( رشت ، انزلی ، فومن ، لاهیجان ، سیاهکل ، لنگرود ، رودسر)- زاهدان – مازندران ( گرگان ، چالوس ، آمل ، شهسوار ) – همدان – ایلام – ارومیه – گچساران – اراک و…پراکنده اند.

تهران بزرگ : « لعنت آباد» جاده خاوران پشت گورستان ارامنه و جنب گورستان بهائی ها، در بهشت زهرا قطعه ۹۳ و برخی نقاط دیگر .

شهر مشهد : « لعنت آباد » بعد از هاشم آباد جاده اصغریه و برخی نقاط پرت گورستان قدیم.

شهر اهواز : درچندین محل از جمله : جاده کوت عبدالله نزدیک گورستان بهشت آباد . بزرگراه سوسنگرد- پشت روستای آفاق نزدیک گورستان جهادو…

شهر تبریز : گورستان پشت جاده قدیم تبریز، خیابان راه آهن گورستان وادی رحمت

شهر شیراز : در گورستان قدیم ، قطعه ۳۸ دارا لرحمان و میدان تیر « چوگیاه » شیراز محل تیر باران کردن محکومین به اعدام .
گورهاى جمعى مورد اشاره ى وى عبارتند از: گور موجود در پادگان امام حسین فعلی (پادگان مسگر سابق) و میدان چوگان روبروی این پادگان، مناطقی از دارالرحمه شیراز به نشانی جاده کمر بندی و خیابان اصلی شهرک شیخ علی چوپان، محله یا روستای مخروبه ای به نام محله “چنار سوخته ” به طرف دشت ارژن، گورستان قدیمی دارالسلام در جوار دروازه شاه داعی الله، اطراف تیمارستان سلامی در جاده اکبر آباد یا جاده مرودشت، آب انبار قوزی از شیراز به طرف مرو دشت و قصر صاحب الزمان (یا پادگان صاحب الزمان در جنوبی ترین منطقه شیراز)، ۷ گور دسته جمعی در مناطق پرتى در جاده سیمان شیراز، اطراف پل حسین آباد جاده مرودشت و چاههاى خشکى در مناطق مختلف از جمله در زندان سپاه (پلاک ۱۰۰ اکبر آباد و پل حسین آباد مال جاده فسا نیست مال جاده ی مرودشت است".

شهر اصفهان : قطعات ۴۱ – ۹- ۸- ۷- ۵- و… در ته باغ رضوان ، باغ کاشفی اصفهان، قبرستون تخت پولاد اصفهان ( قبرستون کافرا ) ، باز داشتگاه سید علی خان واقع در کمال اسماعیل اصفهان و کشتار گاه آنجا۰۰۰ ، قبرستون دور افتاده بالای قبرتستون ارامنه اصفهان، تاغهای دهکده ای به نام قدریجان در نجف آباد اصفهان

شهر گناوه : در قبرستان قدیم نزدیک امامزاده…
شهر کرمانشاه : باغ فردوس ، جاده سیلو نزدیک قبرستان کودکان.

استان گیلان ( شهر رشت : گورستان قدیمی رشت در جاده رشت به لاهیجان در گوشه پرت افتاده ای از قبرستان تاز آباد) ودر (شهرستان لاهیجان : گورستان قدیمی سید مرتضی ، کاشف غربی منطقه کاروانسرابار وچند محل دیگر…) ودر( شهرستان لنگرود : گورستان – وادی – شهر، قسمت انتهای ضلع غربی ، پشت غسالخانه معروف به مشهدی اسماعیل باغ و گورستانهای اطراف چمخاله و روستای چاف …) و (شهر رودسر : در قبرستان قدیم در منطقه پرت آن به خاک سپرده شدند).

شهر زاهدان : جاده بهشت مصطفی گورستان زاهدان خیابان گاراژ.

استان مازندران (شهرگرگان : گورستان بهائیان و راه جوپاری بهشت زهرا) و ( شهرآمل : موازی استادیوم آمل ، خیابان طالب آملی) و (شهرستان شهسوار: قبرستان قدیمی شهرو در منطفه پرت ) به خاک سپرده اند.

شهر همدان : در جاده ملایر گورستان باغ بهشت زهرا.

شهر ایلام : امامزاده صالح آباد، دست چپ روی تپه.

شهر ارومیه : روبروی ساختمان صدا و سیما، بلوار رادیو و تلویزیون قبرستان شهر.

شهر گچساران : گورستان بهائیان.

شهر اراک : اتوبان اراک _ بجنورد در ۶ کیلومتری اراک.

خاوران در سمیرم که در اصطلاح محلی دشت رشون یا مصلا نام دارد


سه خاوران در مسجد سلیمان؛ گورستان انگل ایسی ها، یکیتو بوزون و یکی نی نردبون در تمبی:






نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د