رد شدن به محتوای اصلی
مشترکات شیطان پرستی و صهیونیسم


 
گذشته از اعتقادات، اعمال و سمبل‌ها، شیطان‌پرستان، ظاهری متفاوت با دیگران دارند كه می توان آنها را به راحتی از دیگر افراد جامعه، تشخیص داد.
بطور مثال مدل موهایشان عجیب و غریب است. اكثرا ابروهایشان را می تراشند یا به سمت بالا طراحی می كنند، رنگ آرایششان اغلب مشكی، بنفش و قرمز تند است، پوست بدنشان را با اشكالی مانند جمجمه، صورتك‌های شیطانی و سمبل‌ها خالكوبی می‌كنند، لباس‌هایشان از جنس جیر و چرم و اكثرا به رنگ مشكی و قرمز می‌باشد، چكمه‌های چرمی ساق بلند كه اغلب با فلز تزئین شده است می‌پوشند.
افراد وابسته به این فرقه مانند فراماسون‌ها از برخی علائم و نمادهای رفتاری نیز برای ابراز همراهی با این فرقه استفاده می‌كنند. یكی از این علائم دست شیطان (یا كرنوتی در ایتالیایی) به معنی حكومت شیطان است. این علامت جهانی از سوی سیاستمداران، افراد مشهور و گروه‌های «هوی متال»، برای اظهار وفاداری به نیروهای شیطانی به كار می‌رود و علامت بصری به معنای «سلام شیطان» است.



شیطان پرستی مدرن، فراماسونری و صهیونیسم بین‌الملل
محققان بسترهای ظهور شیطان‌پرستی در غرب را در پنج عامل می‌دانند. فلسفه یونانی، پروتستانتیزم (اصلاح دینی)، معرفت شناسی یهودی از شیطان، افول معنویت و ظهور مكاتب فلسفی پوچ‌گرا در عصر حاضر غرب و رمانس‌گرایی به عنوان كپی دروغین از اسطوره‌گرایی در جهان اسلام و آئین‌های شرقی برای پاسخ‌گویی به خلا ناشی از احساس نیاز به وجود قهرمان، 5 عامل جاری در فرهنگ غربی هستند كه زمینه را برای ظهور و گسترش شیطان‌پرستی در سرزمین‌های حامل این فرهنگ فراهم ساخته است.

افراد مشهور و گروه‌های «هوی متال»، برای اظهار وفاداری به نیروهای شیطانی به كار می‌رود و علامت بصری به معنای «سلام شیطان» است.
از طرفی صهیونیسم بین‌الملل با تكیه بر سرمایه‌داران بزرگ خود و با صرف مبالغ هنگفت، دست به ساخت این جریان‌ها زده و همواره به طور عمدی تلاش می‌كند تا نمادها و مناسك موجود در آئین یهود را در این فرقه‌ها تعمیم دهد تا علاوه بر در دست داشتن رشته كنترل آنها، همواره تصویر با هیبت و مخوفی را از خود در اذهان جهانی به جا گذارد. البته رفتارهای صهیونیست‌ها كه تبدیل به هسته‌ای خاص و منسجم در دل جامعه یهودی شده‌اند، همواره مورد تایید كلیت یهودیان نبوده است و ریشه در محافل ثروت و قدرت جهانی دارد.

به عنوان نمونه یكی از جریاناتی كه توسط یهودیان در قالبی سیاسی بازتولید شده جریان فراماسونری است. هر چند شكل نخستین فرماسونری یك تشكل مخفی صنفی و فنی در دایره معماران بود اما بعدها مورد بهره‌برداری سرمایه‌داران و قدرت‌های پنهان وابسته به محافل صهیونیستی قرار گرفت و تبدیل به جریانی سیاسی و فرهنگی گردید و بر اساس منافع محافل زرسالار و زورمدار حامی خود، در اقصی نقاط جهان گسترش یافت.




از آنجا كه در نسبت میان صهیونیسم و فراماسونری شكی نیست، درباره ارتباط میان شیطان‌پرستی و صهیونیسم می‌توان به نمادها، آداب و مناسك مشترك شیطان‌پرستی با فراماسونری اشاره كرد.
به عنوان نمونه فصل مشترك مهم و اصلی این جریان‌ها الحاد و مبارزه با دین‌داری است. از دیگر نقاط مشترك می‌توان به فعالیت پنهانی و شبكه‌ای، سانترالیزم شدید در دو تشكل‌، برخورد قاطع و حذف فیزیكی افراد خارج شده از تشكیلات، مناسك جنسی و انجام رفتارهای نابهنجار و غیر متعارف از سوی افراد در برنامه‌های گروهی اشاره كرد.


مشتركات شیطانیسم و یهودیت
برخی از آئینهای ساختگی در متون دینی و اعتقادات یهود عمده‌ترین عامل ایجاد نحله فاسد فلسفی و فرهنگی شیطان‌پرستی بوده است. از منظر نقش آئین یهود و صهیونیست‌ها در شكل‌گیری شیطان‌پرستی چند نكته ذیل قابل توجه است:
1ـ براساس آموزه‌های یهودی و عبرانی، شیطان نه یك موجود بد، بلكه یك فرشته خادم برای آزمایش انسان‌ها است. (نگاه مثبت یهود به شیطان)
2ـ در مكاشفات بخشی از كتاب مقدس یهودیان نیز به عدد 666 عدد مقدس شیطان‌پرستان اشاراتی شده و از آن به عنوان عدد وحش توصیف شده است كه باید شمرده شود.
شیطان نه یك موجود بد، بلكه یك فرشته خادم برای آزمایش انسان‌ها است.
3ـ خواه‌ناخواه متون یهودی منبع برداشت برای مسیحیان نیز قلمداد می‌شوند و نگاه خاص یهودیت به شیطان‌، تاثیرات فراوانی را بر مسیحیت داشته است. 4- وجود كلمات عبری در انجیل شیطانی در كنار كلمات انگلیسی و یونانی
5- حك شدن كلمات عبری در برخی نمادهای شیطان پرستان مثل كلمات عبری روی عصای مخصوص كشیش كلیسای شیطان
6- شیوع آموزه‌های جادوگری در یهودیت و شیطان‌پرستی به طور مشترك
7- اشتراك در آداب و مناسك كلیسای شیطان و لژهای فراماسونری مانند سلام شیطان (كرنوتی)، استفاده از ماسك‌های عجیب و غریب هنگام ادای مناسك و...
8- اشتراكات فراوان نحله تصوف آئین یهود (كابالا) و شیطان پرستی مانند مناسك جنسی هر دو فرقه، نماد ‌پنتاگرام كه به مثابه ابزاری برای جادوگران كابالیست مورد استفاده قرار می‌گرفته است و در شیطان‌پرستی یك نماد مقدس محسوب می‌شود.
9-از دیگر نمادهای مشترك شیطان‌پرستان و دین یهود می‌توان به بز ، و استفاده از نماد رسمی رژیم صهیونیستی یعنی پرچم این رژیم توسط این جریان الحادی اشاره كرد.

فاطمه ناظم زاده
منبع:سایت محاکمه/خبرگزاری فارس/پیوستن ستاره ها به فرقه كابالا، محمدعلی گنجی
تنظیم: سعیدآقازاده

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د