رد شدن به محتوای اصلی

از خاور تا باخترمان را اسلام فراگرفته؛ هر جای می رویم، بوی گند اسلام می درخشد !!

من نمی دانم مردم با این همه کلاهی که بر سر دارند، چگونه است که احساس خفگی نمی کنند !!

اسلام اهریمنی، از جمله ادیان سه گانه ی ابراهیمی است که به گونه ای رسمی،
بچه بازی را قانونی کرده است
در تویله های اسلامی جهان که رسمن حکومت خونین ناب محمدی را بر پا کرده و جمهوری کزایی خود، چه ناسکولار و چه سکولارنما را یدک می کشند، جملگی اهل فن یا همان آخوندهای فقه باز، بر این عهدند که اسلام چیز خعلی خوب و مطهری می باشد !!

با نگاهی ساده به فلاکت های تو در توی هازمان های الله زده، می توان بوی گندشان را شنید !! البته این شاید با دید تیزبین عقلناک جور درنیاید، اما همینست که هست !!

اسلام فروش اوغانی که آلت عمر را از پشت به اندرون امة فرو می کند، دستار بر سر و قرآن به کف، از شاش خوردن آن اعرابی هزرط راسولولا را گفت که بول هزرط ختمی مرتبت بوی عطر می داد و آن پروفسور بادیه نشین در پی نیوشیدن آن زهر شیرین شاش زرد ممد تازی، دیگر هرگز تشنه و گرسته نشد و چون چنین سخن سترگی به ابعاد ماتحت مومنان بالله خوش آمد، آخوند در پیش خود گفت پس بگزار یک کیر معنوی دیگر هواله ی شان کنم تا مبادا از درد بی دینی بر خود بپیچند و رستگار همی نشوند.


این بود که در خاور ایران، فتوا سر داد که خشونت و ضربوا ضرب الله عتقاکم فی القرآن المجید اینا، نه به معنی کتک زدن و لت و کوب، که به معنای تربیت است. پس بزنید زن ها را که ثواب قرآنی دارد !!

سربداران آن روزگار را امروز، سر به گریبانانی با زمزمه های بع بع جای گرفته که عمری را در راه زندگی خفیفه سپری کرده اند و موی زهار خویش را در حول هر قدیسی گردانده و به نیابت از سرور بچه بازان و زن بارگان جهان هزرط ممد تازی، همی دور آن حریم عشق گردانده و توله پشت مومن توله پس انداخته اند. به دیگر سخن، کار اسلام از آنجا عود پیدا کرد که می کند و می زاید و از سوی دیگر، هیچ قدرتی تاکنون در جهان به ظهور نرسیده است که توانسته باشد جلوی این قدرت الهی را بگیرد.

اما این که نمی شود که بشود. زیرا من که زیر بار این چرندیات ماتحت قرآنی نمی روم.

ماده ی الله پرست و وزیر امور اجتماعی و خانواده ی ترکیه ی الله زده:
یک بار تجاوز جنسی به کودکان، تاثیری بر روحیه ی آنها ندارد !!
در باخترمان هم کاشف به عمل آمده به سان همسایه ی آریایی خود، ترک ها هم به همان سیره ی راسولولا رفته اند و به کودکان به چشم ابزار دفع شهوت نگاه می کنند. زنان و مردان را فروگزاشته و به کودکان مشغول می شوند !! هر چند تازی نامه تا توانسته خود را جر داده که همجنسگرایی و عشق همجنس به همجنس خوب نیست و جیز است، اما بیچاره الله باشی مطلقن حواسش به بچه بازی هزرط راسولولا نبوده است و این شده که هتک حرمت او به هزرط لایشه قمبلة المومنین، الگویی از برای الله پرستان گشته.

آن هم چه الله پرستانی !! گرگ زاده های بزغورتی که استخوان و خون مردمان را به واسطه ی خلافت اسلامی، زیر دندان هایشان مزه مزه کرده اند !!

البته فلان کسک ماده ی الله پرست که مسلن یک کاره ی آموزش و پروروش عثمانی خجالتی است، فرموده که اشکالی ندارد، چرا که بچه با یک بار تجاوز، چیزیش نمی شود و اوخش نمی گردد. یعنی اگر از این پس به کودکانتان تجاوز شد، خیالی نیست، یک بار که هزار شب نمی شود؛ زیر سیبیلی می شود ردش کرد رفت و با فقه و اسلام عزیز هم که جور است، پس خیرش را ببینید !!

مراقب کون های خود باشید. 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د