رد شدن به محتوای اصلی

به ایران بیندیشید، تنها و تنها به ایران بیندیشید...

آیت الله بی بی سی، فاحشه خانه و بنگاه دروغ پراکنی انگل ستان ایرانستیز
آیت الله بی‌ بی‌ سی‌ فارسی و هم دستانش یعنی همه ی کنشوران سیاسی وابسته به توده ای‌ ها منقلی ها، طبق معمول هیئت‌ های عزاداری راه اندازی کرده بودند و سیل پیام‌ های تسلیتشان در فضای رسانه‌ ای منتشر شد.

از مردی ستایش کردند که به گفته ی آنها، استوره ی ایران دوستی‌ بود !!

آیت الله بی‌ بی سی‌ با عنوان درشت نعره زد:
"احسان یارشاطر؛ مردی که زبان فارسی وطنش بود".

آیت الله بی بی سی:
هزرط آغا سگه عمام چاردهم و دیکتاتور دوم رژیم توده ای اسلامی خامنه ای
سرود که ملت ایران قوی تر از هر دوره ای شده است
مدیر کمونیست توده‌ ای "فرهنگسرای پویا" در پاریس نوشت:
"عشق به وتن را از زبان بزرگمان زنده ياد استاد «احسان يار شاطر» بشنويد !!"

"هما سرشار" یک یهودی هوادار حزب خائن توده هم عریضه نویسی کرد که:
"صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید !! هما سرشار در عین حال، برای کمک به دانشنامه ی ایرانیکا، کمک‌ های مالی گردآوری کرده‌ است. وی در سال ۱۳۸۵ فرار خورشیدی در گفتگو با آیت الله بی‌ بی‌ سی‌ گفت:

"لابی گری شيوه‌ ای کاربردی است که ما در ايران با آن آشنا نبوديم و شايد فکر می کرديم کار بدی است، در حالی که در اينجا به عنوان شيوه ی کار سياسی پذیرفته شده است".

آیت الله بی بی سی، اروند رود را شط العرب خواند تا آن را به
عنوان بخشی از خاک عراق به رسمیت شناخته باشد
شهبانو "فرح دیبا" نیز، در حساب تویتر خود نوشت:
"با تمام قلب، درگزشت استاد احسان یار شاطر را به هم میهنان عزیزم و دوستداران فرهنگ و ادب و هنر ایران، تسلیت می گویم".

"محمد علی‌ ابطحی" معاون "سید محمد خاتمی حرامزاده" داماد "خمینی حرامزاده" و رییس جمهور مترسک اصلاحات رژیم که با بنیاد یهودی "جرج سوروس" به نام "جامعه ی باز" همکاری داشته، در حساب اینستگرامش نوشت:
"از فردوسی تا یار شاطر، حق اصلی و ماندگار بر تک تک فرزندان این آب و خاک دارند.

"فیروز نادری" هموند لابی جمهوری اسلامی در آمریکا موسوم به "نایاک" و از پشتیبانان آخوند "حسن روحانی" در نمایش انتخابات رژیم نیز، از یار شاطر به عنوان یک استوره یاد کرد !!

سیاوش اردلان از مزدوران کون پوش آیت الله بی بی سی در کنار یک آخوند رژیم اسلامی
در تظاهرات روز کزایی قدس و پشتیبانی از تروریسم قومی اسلامی فلستینی
شاهزاده "رضا پهلوی" نیز نوشت:
"از شنیدن خبر درگزشت پروفسور احسان یار شاطر، بنیانگزار «دانشنامه ی ایرانیکا» بسیار متاثر شدم. دکتر یار شاطر از مفاخر ملی ایران بود و خدمات بزرگ او در شناساندن فرهنگ و تاریخ و ادب ایران به جهانیان، فراموش‌ ناشدنی است".

اکنون با بازبرد به سخنان خود احسان یار شاطر در گفتگوها و منابع گوناگون، بررسی‌ می‌ کنیم که آیا می‌ توان به این تعریف و تمجید‌ها بسنده کرد و بدون بررسی و پژوهش و مطالعه، هر آنچه که گفته و نوشته می شود را پذیرفت و باور نمود. با یک بررسی مختصر، درمی یابیم فردی را که به عنوان "عاشق زبان و فرهنگ ایران" به ما معرفی‌ می کنند، مثال مردی است که با تازیانه به جان همسرش افتاده و بدن او را کبود و به شدت زخمی کرده است !! با خواندن این جستار، متوجه خواهید شد که تفاهم نامه ی ننگین ۲۱ اُم مرداد و اجاره ی خلیج فارس به چینی‌‌ ها، بر اساس چه تفکری انجام شده است !!


با توجه به گویا بودن جستار در ویدئو، نکات مهم را در ۱۰ نکته ی در زیر خلاصه می‌ کنیم:

۱. احسان یار شاطر کسی‌ بود که پیشنهاد استفاده از خط پنگلیش را به جای خط پارسی‌ مطرح کرد، که هزار البته که با استقبال آیت الله بی‌ بی‌ سی‌ فارسی روبرو شد.

۲. احسان یار شاطر سرود: "زبان فارسی از لحاظ قدرت اشتقاق، بی‌ اندازه ضعیف است. زبان عربی‌ از این حیث خیلی‌ توانا است و ما از این توانایی برای غنای زبان فارسی بهره می گیریم.

۳. احسان یار شاطر بنا بر پیشینه و باورهای خود، "جهان وتنی" را برگزیده بود که از بنیاد در تضاد با ملی‌ گرایی و میهن دوستی‌ است.

۴. احسان یار شاطر در پایان نامه ی دکترای خود می گوید: "معشوق در ادبیات پارسی نمی تواند زن باشد !! و شاعران مرد ایرانی‌ در وصف همجنسان خود ابراز عشق کرده بودند !! وی به عنوان نمونه، این شعر حافظ را در وصف یک مرد می داند:

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست
پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

آیت الله بی بی سی، جنایت تروریستی اهواز را سرفن یک یورش مسلحانه خواند، در حالی
که رویداد بسیار کمتر از آن در لندن را، یک حمله ی تروریستی قلمداد کرده بود
۵. احسان یار شاطر به گفته ی خودش در گفتگو با آیت الله صدای آمریکا، گنجینه‌ ای نایاب از آثار باستانی به ارزش ۳ ملیون دلار را از ایران دزدیده و در زیر ناف فاحشه ی بریتانیا موسوم به ملکه الیزابت چندم، در ام القرای جهان اسلام، لندن، چوب حراج زده و از آنجا که به زبان خودش معترف شده بود که دیگر هتا دلش هم برای ایران تنگ نمی شود و ایران برای او نه کوه ها و دشت ها و شهرها و روستاها و مردم ایران، که زبان و ادبیات پارسی و فرهنگ ایران است - چون بدان می پردازد و نه چون بدان وابستگی دارد - پس مشتی سفالینه و دفینه و مشتی عتیقه و آثار خاک و خل گرفته ی باستانی و سردیس هخامنشی را به آسانی آب خوردن از ایران دزدیده و در کسوت یک قاچاقچی عتیقه، فرهنگ ایرانی را به یغما می برد تا سپس آن آثار دزیده شده ی فرهنگی را به انگل ها به بهای ۳ ملیون دلار بفروشد !!

۶. احسان یار شاطر، دریافت کمک مالی‌ از رژیم جمهوری اسلامی، رژیم دست نشانده ی انگل ها را، با این توجیه که این پول متعلق به ملت ایران است، بدون اشکال می دانست !!

به گزارش یکی‌ از هم میهنان، مراسمِ اعطای جوایز ایرانیکا با حضور رایزن رژیم اسلامی دکتر "مجید سمیعی"، "اردشیر زاهدی" و دیگران برگزار شد.

این هم میهن که نامش نزد سپیده دم محفوظ است، در این باره نوشته است:

"یکی دو ساعت از مراسمِ اعطای جوایز ایرانیکا در ژنوِ سوییس، از ایشان وَ دکتر سمیعی و اردشیر زاهدی و گردانندگان تویله ی جمهوری اسلامیِ ملایان، که جزو دعوت شدگان خصوصی ایشان بودند و...، زنده ضبطِ صدا و تصویر نموده ام... حدود یک ساعت هم از اِحسانِ یار شاطر به صورت گفتگو و مصاحبه، ضبط صدا و تصویر انجام دادم. ای کاش از فرقه ی بهایی ها نبود !! انوشه روان شهید عارف مسلک "علی اکبر بردسیری سعیدی سیرجانی"، از خصوصیات ایشان بسیار گفته ها داشتند".

نظریه پردازان نظم نوین جهانی به مرکزیت لندن و تولید فرقه ی آدمخوار و ایرانستیز
اخوان المسلمین، کاری که احسان یار شاطر بر آن نیز همت گماشته بود
۷. احسان یار شاطر، یکی‌ از یار غاران "برنارد لوییس" بود که روی ایرانیکا، که نام نخستش دانشنامه ی ایران و اسلام بود، کار می کردند. واپسین مدخل این دانشنامه، پیرامون "اخوان‌ المسلمین" است.
منبع: ویکی پدیا

یار شاطر، یکی از فراماسون های ارشد نظم نوین جهانی و برادری بود که از دوران نوزادی
تا سن خر در نود و خورده سالی، همواره بورسیه بود !!
برنارد لوییس، در سخنرانی خود با عنوان "ایران در تاریخ"، که در مرکز "موشه دایان" به تاریخ ۱۸ اُم ژانویه ی ۱۹۹۹ در دانشگاه تل آویو رانده شد، خاطرنشان می‌ کند:

"در دو هزار سال گزشته، هیچ کشورگشا یا نیروی خارجی ایی نتوانسته‌ است بر زبان و فرهنگ ایرانی اثرات بنیادی بگزارد، که این یکی از نشانه‌ های فرهنگ برتر است و فرهنگ برتر همیشه بر فروتر چیرگی یافته‌ است".

وی در همایش بیلدربرگ نتیجه می‌ گیرد که تنها راه رویارویی با چنین فرهنگی، نابود ساختن آن است و پیشنهاد می‌ کند که ایران را به قطعات قومی گوناگون بشکنند و میان کشورهای نوپا بخش کنند.

پشتیبانی تارنمای حکومتی از احسان یار شاطر، در حالی که جمهوری اسلامی
در ظاهر با بهاییان در ستیز است
۸. الله زده شدن اختیاری ایرانیان در نگاه احسان یار شاطر. تارنمای حکومتی رهروان ولایت، از این بخش بسیار استقبال کرده است:

"شکست نظامی ساسانیان هر چند دین زرتشتی را به زوال برد، اما برای ایرانیان (مردم ایران) آزادی به ارمغان آورد، تا دیگر تحت (زیر) سلطه ی (چیرگی) ظالمانه (ستمگرانه ی) اجتماعی و مذهبی اواخر (پایانه های) دوران ساسانی نباشند. این مسئله، نیروی خلاقه ی (آفریننده ی) آنها را برانگیخت. روشنفکران نخبه ی ایرانی، خودشان را وقف اسلام (اسلام اهریمنی و تحمیلی عرب) و زبان عربی کردند و به شکل گرفتن و گسترش تمدن جهانی اسلام کمک نمودند. با وجود اینکه هیچ عنصری به مانند مذهب در جهان اسلام در متحد نمودن مسلمانان (تروریست های الله پرسن) موثر نبود، ولی مبالغه آمیز نیست اگر گفته شود ایرانیان سلسله جنبان توسعه ی (گسترش) تمدن اسلامی بودند".

بنگرید به:
The Persian presence in the Islamic world, p. 90 (Chapter 1, By Ehsan Yarshater), editted by Richard G. Hovannisian and Georges Sabagh

کپک میوه های گندیده ی باغ عصیان زده ی ایران، هزرط استاد نجاست ابن نجاست
پروفسور احسان یار شاطر
۹. با نگاهی‌ به توصیف احسان یار شاطر از نژاد آریایی، می‌ توان فهمید که فیلم ضد ایرانی‌ ۳۰۰، از چه منابعی استفاده کرده است. یار شاطر، آریاییان را قومی وحشی و بی سواد و ناآشنا به خواندن و نوشتن می دانست که به فلات ایران یورش آوردند و اگر چیزی نیز آموختند، از یهودیان و یونانیان بود.

۱۰. آویژه مندان به پژوهش، می توانند جهت آشنایی بیشتر با احسان یار شاطر و ویرانیکا، به سخنان کدبان "احمد شمشیری" بازبرد کنند.

پیوندها به ویدئوهای گفتگوی تلوزیون ندا با کدبان مهدی شمشیری:

سخنان کدبان مهدی شمشیری، آدینه ۱۳ اُم ژانویه ی ۲۰۱۲ - بخش نخست
سخنان کدبان مهدی شمشیری، آدینه ۱۳ اُم ژانویه ی ۲۰۱۲ - بخش دوم
سخنان کدبان مهدی شمشیری، آدینه ۱۳ اُم ژانویه ی ۲۰۱۲ - بخش سوم
سخنان کدبان مهدی شمشیری، آدینه ۱۳ اُم ژانویه ی ۲۰۱۲ - بخش چارم

این آیت الله بی بی سی و جهان وتنان خائن و دمکرات های انگلوفیل
آمریکایی بودند که در ایران شورش ۵۷ را رقم زدند
اعلا حضرت محمد رضا شاه پهلوی:
به ایران بیندیشید، تنها و تنها به ایران بیندیشید

روز یکم فروردین ماه ۱۳۱۴ فرار خورشیدی، بر اساس بخشنامه ی وزارت امور خارجه، نام پارس یا پرشیا رسمن به ایران دگرش یافت.

کدبان مهدی شمشیری این تصمیم را در جهت پاسداشت یکپارچگی مهم می داند، چرا که استفاده از نام پرشیا، باعث تحریک تجزیه طلبان خواهد شد. مهدی شمشیری از اینرو استدلال احسان یار شاطر را ابلهانه می داند که گفته بود اگر از نام ایران استفاده کنیم، چون غربی‌ ها به واژه ی گربه ی ایرانی‌ عادت کرده اند، پس استفاده از نام ایران درست نیست !!


گزارش آیت الله بی‌ بی‌ سی:
"آیا پرشیا برای خوشایند هیتلر ایران شد ؟

احسان یار شاطر‌:

"در مورد ایران که آیا ایران گفته شود یا پرشيا، بله. این یک اشتباهی بود که در دوره ی (اعلا حضرت) «رضا شاه» (بزرگ) پيش آمد و دولت ایران از کشورهای خارجی خواست که کشور را ایران بخوانند، چون در زبان فارسی (پارسی)، ما کشور ایران می گویيم. این اسولن ممکن بود عيبی نداشته باشد. فقط (تنها) یک عيب پرزین در Persien بزرگ دارد و آن اینست که کلمه ی (واژه ی) پرس در فرانسه یا پرشيا در انگل ايسی یا آلمانی، یک تداعی های مطلوبی (دلخواهی) دارد !!

چپ اسلامی، ملی منقلی توده ای مصدق الهی و انگلوفیل، روسوفیل، چینوفیل های کثافت
و خائن در تلوزیون آیت الله بی بی سی
شما وقتی (هنگامی که) در انگل ایسی می گویيد پرشيا، عباراتی همچون Persian cat و هتا Persian poetry, Persian Art, Persian wars, Persian empire، حکایت از یک جنبه هایی (سیماهایی) از فرهنگ و تاریخ Persian cat به ذهن می آورد که همه غير از ایران می کند و همه تداعی های مطلوبی (مورد پسند) است. حال آنکه ایران در نظر (دید) اروپایی ها، بعد (پس) از ملی شدن نفت در زمان دکتر مصدق (هزرط محمد مصدق دله السلطنه) که انگل ايس ها نمی پسندیدند (دروغ شاخدار و واروونه) و بعد (پس) از انقلاب ایران (شورش ۵۷) که آمریکایی ها و اروپایی ها هيچ کدام نمی پسندند، یک قدری زنندگی پيدا کرده، ولی البته این هم ممکن است موقت باشد و از بين برود.

ولی به نظر (از دید) من، اشتباه بود که ما کلمه ی (واژه ی) پرشيا و پرس را تغيير (دگرش) دهيم، برای اینکه با تغييرش (دگرشش)، آن تداعی های مفيد (سودمند) و مطلوب (دلخواه) از بين رفت. دولت ها چه قدر خرج تبليغات می کنند. ما با دست خودمان کاری که با تبليغات و خرج صدها مليارد دلار نمی شد انجام داد، از بين بردیم. ولی دیگر حالا شده و ایران اینقدر اسمش (نامش) در روزنامه ها به دلایل مختلف (گوناگون) آمده و در کتاب ها و آثار دیگر که دیگر حالا برگرداندنش به پرس و پرشيا یک قدری دشوار است. ما خودمان در دانشنامه ی ایرانيکا، چون مدت ها فقط (تنها) پرشيا به کار می بردیم، برای اسم (نام) مملکت (کشور) ایران. ولی از چندین سال به این طرف (اینسو)، دیدیم که باید یک قدری هم تابع (پیرو) تاریخ و تابع جریان مرسوم بود !! اینست که الان (اکنون) فرق نمی کند که کسی پرشيا بنویسد در اشاره به کشور ایران، یا ایران بنویسد !!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د