رد شدن به محتوای اصلی

امید به رحلت جانگوز

بسیاری از ایرانیان از روی ساده اندیشی و بسیاری دیگر از روی ساده لوحی، بر این وهمند که با سقط شدن یک دیکتاتور، کل سامانه ی دیکتاتوری از هم می پاشد و می توانند نفس راحتی بکشند. باید عرض کنم که زهی خیال باطل !!

خمینی حرامزاده، عمام ۱۳ اُم اسلام ناب محمدی است
این مردم ایران بودند که نه تنها دجال آدمخواری به نام "خمینی حرامزاده" را فرش قرمز انداخته و به ضحاک زمانه لبخنده زده و خوش آمد گفتند و با این خوش آمدگوییشان به یکی از پلید ترین فرزندان اهریمن، پا بر روی خون جاوید نامان انقلاب بزرگ مشروطه و میهن پرستانی گزاردند که زندگیشان را وقف سامان دادن به اوضاع اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... ایران عزیز کرده بودند، بلکه پس از گزشت نزدیک به یک دهه از ورود اهریمن خمینی حرامزاده به میهن، در تشییع مردار نجس وی نیز سنگ تمام گزاردند و بزرگ ترین مراسم سوگواری جهان را به نام آن دیوخوی پست سرشت، برگزار کردند.

با بستن چشمان و هم دستی در همه ی جنایت های خمینی حرامزاده، آخوندها و تروریست پاسدارهایش، به این نکته باید دقت شود که در زمان آن اهریمن بود که شورش و جنگ داخلی و منطقه ای شعله ور شد و ایران آباد پادشاهی از هم پاشید.

امروز اما، همچنان مردم تماشاگر و سیاهی لشگر و ساده لوح، همچنان بر آن عهد ویرانگر ضحاک پسند هستند که به دنبال اجامر و اوباش جمهوری اسلامی روانه باشند و هر سازی که رژیم اسلامی می زند، آنها نیز به همان ساز به رقص آیند. دغدغه ی فرومایگان در آن مرز و بوم اشغال شده، قرتی بازی و خندوانه بازی و از اینجور مزخرفات است و بس.

کودنان می پندارند که جمهوری اسلامی، ایران را برای باری دیگر درگیر جنگ و آن هم جنگی ویرانگر و متلاشی کننده نخواهد کرد !!

یورش به نفتکش ها و اهداف غیر نظامی، ترفند جمهوری اسلامی است که از زمان
خمینی حرامزاده آن را به کار گرفته است
ولایت فقیه و پاسدارانش، در اوج مذاکرات و روند صلحی که شاید، شاید بتوانست روزن امیدی بر مردم مصیبت زده ی ایران بگشاید، برگ برنده ی خود، یعنی تروریسم و ایجاد ناامنی دریایی در منطقه را رو کرد. ناامن کردن آب های بین المللی برای گزر کشتی های نفتکش، آن تهدیدی بود که جمهوری اسلامی اکنون آن را جامه ی کردار پوشانده است و با هدف قرار دادن کشتی های نفتکش، سیاست داخلی و خارجی جمهوری اسلامی را همچنان در یک مسیر و در دستان خون آلود سرداران اسلام نگاه می دارد.

این سازمان تروریستی سپاه است که سرنوشت اشغال شده ی ایرانیان را به بازی و مخاطره افکنده است.

جمهوری اسلامی آن غده ی سرطانیست که با بسته شدن رگ های اقتصادیش به فرمان "دانلد ترامپ" شیردل، نسبت به تغذیه ی بهینه ی تروریست های دست پرورده ی خود در منطقه و جهان، به تنگ آمده و این رفتارهای دژخیمانه و تهاجمی جمهوری اسلامی، نشان از این واقعیت دارد که رژیم در فشار بیشینه و در آغاز راه آن فشار کمرشکن قرار گرفته است و تببین این وضعیت برای مردمی که سرشان را در برف و گریبان فرو کرده اند، یک وظیفه است.

خمینی حرامزاده یک شخص نیست، یک اندیشه ی پلید و اسلامی است که با از میان
رفتن دیکتاتور اسلامی، آن روان پلید نمی میرد. یک سامانه زیر نام رژیم جمهوری
اسلامی است و باید ارکان وجودی این رژیم را مورد هدف قرار داد و نه الزامن اشخاص را
همراهی نکردن با سیاست های ایران ستیزانه ی جمهوری اسلامی در امور اجتماعی، که در توان همه ی مردم میهن پرست و آگاه می باشد، امروز یک وظیفه ی ملی است و بی تفاوتی نسبت به این وظیفه ی ملی در نافرمانی مدنی نسبت به رژیم اسلامی، یک خیانت ملی محسوب می شود.

امروز ایرانیان باید در راستای هماهنگی با آرمان ملی و میهنی براندازی اسلام اهریمنی که هزار و چار صد سال است ایران را اشغال نموده است، دست به نافرمانی مدنی بزنند و از بی حجابی تا تظاهرات و تحصن ها به عنوان ابزاری برای گفتمان مردم با رژیم اسلامی بهره گیرند. نخریدن اجناس دولتی، به ویژه کالاهای غیر ضروری و تجملی از جمله خودروها و روی کردن به فرهنگ فروخفته و سرکوب شده ی قناعت، نکته ای است که می تواند جمهوری اسلامی را هر چه بیشتر در تهدید فروپاشی اقتصاد رانتی و انگلی خود قرار دهد.

مردم باید به این درک برسند که نخریدن خودروهای بی کیفیت و قرتی بازی درنیاوردن در خرید و فروش طلا و سکه و گرداندن چرخ های اقتصادی رژیم، که همگی از راه بانک ها به کار گرفته می شوند، می تواند جمهوری اسلامی را در روند فروپاشی سرعت بخشد.

خمینی حرامزاده، آن آدمخوار الله پرستی است که سرکردگی گله های اسلامی تروریست
و انقلابی را بر عهده داشت
به راستی آمریکای ترامپ می بایست آن فرصت های اقتصادی که متوجه منافع شخصی مردم است را به دیگر منابع غیر جمهوری اسلامی رهنمون سازد تا به این امر مهم کمک شایانی کرده باشد.

دلالان و بازاریان هستند که جمهوری اسلامی را سر پا نگاه داشته اند !!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د