رد شدن به محتوای اصلی

بزرگ ترین سند به دست آمده از نژاد پرستی "دانلد ترامپ"

او برای جهان وتنان، یک رییس جمهور محبوب نیست، اما دوست و دشمن افتخار و اعتراف دارند که او مردی است میهن پرست که هتا برای اداره ی کشورش، حقوقی از جیب مالیات دهندگان دریافت نمی کند. او بسیار ثروتمند و بسیار بیشتر خودمانی و دست و دلباز است، اما...


حزب چپ آمریکا با آن همه لشگر رسانه ایی جعلی و دروغ پراکن، هماره همه ی زورش را زده است تا چهره ی "دانلد ترامپ" را خراب کند و هر خبری که درباره ی او و پیرامونش منتشر می کنند، جملگی قصد ترور شخصیتی او را دارند. او در حالی از سوی سی ان ان به عنوان دلقک معرفی می شود که همتایان حرامزاده اش همچون نیویورک تایمز، گاردین، هافینگتن پست و دیگران نیز، در هماهنگی کامل با حزب چپ این کشور موسوم به دمکرات، از هیچ گونه لجن پراکنی علیه او و خانواده و دولتش پرهیز نداشته اند.

برای اینکه بدایند کار رسانه دروغ گفتن و خر کردن شماست و اینکه اگر نتواند دیگر دروغ بگوید، اما دست کم می تواند همه ی واقعیت و حقیقت را بیان نکند و از راهکار کتمان حقیقت، همچنان به شما دروغ بگوید، به این نکته بایست توجه دوباره کنید که همگیتان صحنه ی خندیدن برخی از سران کشورها به هنگام سخنرانی عالی جناب ترامپ در صحن همگانی ملل متحد را دیده اید؛ اما آنچه که بی درنگ پس از آن از سوی همه ی نمایندگان کشورها در همان لحظه انجام شد، کف زدن برای ترامپ بود.

رسانه های زرد اما پر سر و صدا که به خوبی چنگال دروغگویی و مردم فریبیشان را در روان مخاطبانشان فرو کرده اند، این لحظه را پوشش ندادند. صحنه ای که باشندگان در پاسخ به واکنش ترامپ نشان دادند و برای او و متانت، شعور و ادراکش کف زدند و او را ستایش کردند.


آری دانلد ترامپ بر خود می بالد و به راستی بالیدنی هم هست.

اگر به زندگی او نگاه کرده باشید، متوجه می شوید که اگر کاستی و هتا نقطه ی سیاهی در کارنامه اش بود، تاکنون یا دادگاهی شده بود یا استیضاح. اما تنها چیزی که رسانه های قلابی چپ دمکرات علیه او می بافند، جز سیل دروغ و تهمت و توهین نیست.

در این ویدیو، شما می بینید که انگ نژاد پرست بودنی را که همین رسانه ها علیه وی زده اند، جز یک دروغ بزرگ برای یک مردم فریبی بزرگ نیست. او در دفتر خود در کاخ سپید، میزبان یکی از چهره های معروف آفریقایی آمریکایی است، فردی که نه تنها با وجود آنکه یک سیاه پوست است، اما از دانلد ترامپ ستایش می کند، بلکه او را در آغوش می گیرد و به او ابراز صمیمیت می کند. همه ی دروغ های حرامزادگان میرزابنویس و هوچی گر دروغ باف چپ جهانی، این بار چنان چون برف آب شد که نمی شود تو دهانی ایی از این بهتر و آبدارتر را نثار این دریوزگان بی مصرف زد.


به هر روی، برای ایران و ایرانیان آزادی خواه و میهن پرست، این یک فرصت زرین است که کسی در کاخ سپید در سر قدرت اجرایی آمریکا نشسته است که با خواست و اراده ی ملی ما در مسیر سرنگونی جمهوری اسلامی، هم آواست و دست به اقداماتی بی سابقه برای رویارویی با ولایت فقیه زده است. همه می دانیم که تلاش آمریکا اینست که جمهوری اسلامی تن به درخواست های جهانی و اصلاح خوی آدمخواری و وحشی گری خود بدهد. آمریکایی ها این را دگرش رفتار می خوانند، اما همه خوب می دانیم گرگی که در رفتارش بازنگری کند که دیگر زوزه نشکد و ندرد، دیگر گرگ نیست، بلکه از حیثیت گرگ وحشی ساقط شده و به یک سگ ملوس تبدیل می شود.

جمهوری اسلامی با جنازه اش سال هاست که قدرت پوشالی خود را به عنوان یک مترسک و لولوخورخوره حفظ کرده است. هنگامه ی آتش زدن این مترسک فرا رسیده است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د