رد شدن به محتوای اصلی

انهدام یک تیم تروریستی در کرمانشاه و لاشه سازی از چند پانکرد تجزیه طلب

یک تیم تروریستی تجزیه‌ ‏طلب از گروهک پانکرد و تجزیه طلب دمکرات کردستان که از مرز‌های باختری به درون کشور خزیده بود و در خانه ی تیمی مستقر شده بود، منهدم شد. از این تیم تروریست،ی چند تفنگ، نارنجک، تجهیزات جنگی و اسناد درون ‏‌گروهکی به دست آمده است. این اسناد بیانگر پشتیبانی کشورهای الله پرست و مرتجع عرب از اقدامات تروریستی علیه ایران و برنامه ی عملیاتی این تیم برای چندین اقدام تروریستی در استان کرمانشاه است.


گروهک تروریستی دمکرات به سرکردگی "مستفا هجری"، تاکنون بارها به منظور ایجاد ناامنی و ترور شهروندان و سربازان ایرانی، به خاک کشور یورش برده است.

واپسین غلط این گروهک تروریستی که هم زمان با تحرکات تجزیه طلبانه ی فرقه ی تروریستی کومله همراه بود، به کشته شدن چند سرباز ایرانی انجامید که در نتیجه ی عملیات انتقامی، ایران مقر این گروهک و ساختمان فرماندهی آن را با خاک یکسان کرد که در نتیجه ی آن، چندین تروریست پانکرد لاشه سازی شدند.


تروریست های الله پرست پانکرد، پس از این شکست مفتضحانه در امن ترین جای ممکنی که رویش حساب کرده بودند، بر لاشه های مردارشان نماز عربی اسلامی سرودند. همگی آنها به هنگام ادای نماز، دست هایشان را به یکدیگر فشرده و سرشان را به نشانه ی فرومایگی و بندگی الله عرب، به پایین انداخته بودند.

آنچه که بیش از این، این صحنه ی مشمئز کننده را زینت می داد، پرچم کزایی و جعلی اقلیم خودسر کوردلستان بود که بر روی هر لاشه پیچانده شده بود.

پانکردها هنوز باور نکرده اند که به محض نشان دادن دم از زیر سوراخی که در آن خزیده اند، شدیدترین و کشنده ترین واکنش ایران را دریافت خواهند کرد. از اینرو، به تخم و خایه دارانشان !! سفارش می شود که مرد باشند و در راستای گه هایی که خورده اند، غلطی هم بکنند، زیرا ایران در انتظار بهانه است تا دشمنانش را لاشه سازی کند. موشک های ایرانی، کون پانکردان تجزیه طلب را پاره خواهند کرد.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د