رد شدن به محتوای اصلی

گیرم که می زنید، گیرن که می کشید، با ۳۶۰۰ اعدامی روحانی چه می کنید ؟!

بر اساس آماری که منتشر شده است، تنها در دوران نمایش ریاست جمهوری به سرکردگی آخوند روباه بنفش "حسن روحانی"، ۳۶۰۰ نفر در زندان های رژیم و یا در مراکز عام (بنا به گفته ی خمینی حرامزاده)، دار زده شده اند.

اعدام یک انتقام جامعه از بزهکاران است. اعدام موجود بزهکار را از جامعه حذف
فیزیکی و قانونی می کند، اما امنیت، دادگری و آسایش را حکومت باید پیش از اجرای
اعدام، برای مردم به ارمغان آورده باشد. جمهوری اسلامی دروغ می گوید
ضمن آنکه نمی توان منکر ددمنشی و خونخواری جمهوری اسلامی شد و هتمن باید این اعدام های گسترده و سازماندهی شده در جهت سرکوب را به پای رژیم خونریز الله نوشت، نکته ای را هم باید در دید داشت و آن اینکه در جمهوری اسلامی که ولایت فقیه را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از رژیم اسلامی، در قانون اساسی کزایی خود نشانده و در همان قانون اساسی، ولایت مطلقه ی فقیه را برتر از خود قانون اساسی دانسته است. این بدان معنی است که در جمهوری اسلامی، چیزی به عنوان "تفکیک قوا" بنا بر ادعای مسخره "محمد جواد کثیف" و دیگر اوباشان حکومتی، وجود ندارد.

این لاف در غربت بود که وزیر امور خارجه ی رژیم در آن نمایش برادری در اروپا زد. او با فراری رو به جلو، جنایت دیگرانی همچون سرکرده ی نجس الله پرستان جهان "بن سلمان" را جنایت می داند، اما جنایت های "محمد تازی" و "عمر حرامزاده" و "علی اُبنه آب طالبی" و دیگر آدمخواران اسلامی را جنایت نمی داند و از اینرو، خود را با وقاحت ویژه ی آخوندی، در جایگاه مظلوم و بر حق می نشاند.

جمهوری اسلامی در راستای مطامع جهان وتنی فراماسونری و اخوان المسلمینی ایجاد شده و حرکت می کند و از اینرو هر آنچه که جمهوری اسلامی از روز نخست تا به امروز انجام داده و مرتکب جنایت ها و خیانت ها و سرکوب ها وشکنجه ها شده است، همگی از دو آستین فراماسونری (انگل ستان، اسراییل، اروپا، روسیه، کشورهای عربی و آمریکا) و اسلام اهریمنی بیرون آمده است و این دو، سرهای مار رژیم ضحاک اسلامی در ایران اشغالیمان هستند.


من با آنکه دیدگاهم را درباره ی اعدام دگرش داده ام و پیشتر نیز در این باره روشنگری نموده ام، اما نمی توانم آن اعدام های دهشتناک و غیر قانونی و اسلامی و مکتبی و مصلحتی جمهوری اسلامی را درست بپندارم و بر آنها دست تایید گزارم.

اعدام در هازمان آشفته ای چون ایران و بلکه خاور میانه، امری است که به این زودی ها رخت نخواهد بست و لازمه ی اجرایی دارد، اما شرایطی که برای آن باید در دید داشت، دقیقن بر خلاف آن مواردی هستند که ولایت فقیه به آنها چنگ زده و در توجیه جنایات خود زیر نام اعدام، انجام می دهد.

خود جمهوری اسلامی تا مغز استخوان فاسد است و جنایت و تبهکاری ایی نیست که این رژیم آن را مرتکب نشده باشد.

در جریان گفتگوی شاهنشاه اعلا حضرت "محمد رضا پهلوی"، "دیوید فراست" می پرسد که سرکردگان جمهوری اسلامی خواهان بازگشت شاه به کشور برای اجرای حکم دادگاه و اعدام ایشان هستند؛ پاسخ من به شما حرامزادگان خمینی زاده ی جمهوری اسلامی، امروز همان پاسخی است که شاه میهن پرستمان به شما تخم های نجس محمدی و عربی و انگل ایسی و روسی داد: "شما که هستید که بخواهید ما را قضاوت کنید".


در روی دیگر سکه، تروریست هایی همچون مجاهدین و توده ای (کمونیست ها) و فداییان و دیگر ناخاله های ریزه میزه ی حزب پشت پستو باز نیز، در حالی خود را مخالف اعدام های جمهوری اسلامی به دیگران می نمایانند که تو گویی آنها با دستانی پاک و وجدانی آسوده و قلبی سرشار از مهر میهن و مردم، همه ی عمرشان را دست به اقدامات غیر خشونت آمیز زده اند !! هیچ نباید فراموش کرد که این شماها بودید که برای جمهوری اسلامی و خمینی حرامزاده ی تان، جنگ شهری به راه انداختید، پادگان و کلانتری و شهربانی اشغال کرده و به آتش کشیدید، با تجزیه طلبان ترکمن و کرد بر روی هم ریختید و با دشمنی که به ایران یورش آورده بود، هم کاسه شدید تا کردستان و خوزستان را تجزیه کنید.

اعدام خوب است، اما به شروطی که من اعلام کرده ام و هیچ موجودی که پیشینه ی تروریستی یا هتا اقدام به خشونت داشته است، کوچک ترین حقی برای گه زیادی خوردن و تظاهر ندارد. این نقاب سال هاست افتاده است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د