رد شدن به محتوای اصلی

فاحشه هاشمی، از کارکرد پدر تا کارنکرد یادگار پدر

این نخستین بار در جمهوری اسلامی است که دختر یکی از بنیانگزاران ولایت فقیه، سخن از فروپاشی محتوایی جمهوری اسلامی می گوید.

درآمدی بر "فائزه هاشمی": فائزه فاحشه است
نکته اش البته در "آنچه" که می گوید نیست، بلکه در "آنکس" که می گوید است. این سخن نه تنها از دل جمهوری اسلامی علیه خود رژیم بیرون می آید، بلکه از زبان دختر یکی از بنیانگزاران رژیم صورت می گیرد که به منظور تحقق حکومت اسلامی در ایران مشروطه ی پادشاهی، از دیرباز نه از ترور زنده یاد "کسروی تبریزی" پرهیز داشته و نه انتصاب "خامنه ای" به عنوان دیکتاتور دوم رژیم بنا بر خاطره ی کزایی آن عمام همام !!

نکته ی دیگری را هم که نباید از قلم انداخت اینست که این سخن از دهان فاحشه ی هاشمی تنها زمانی شنیده می شود که پدر آیت الله مردارش بیش از دو سالیست که به دست همان دیکتاتور منتصب خود راهی زیر آب و گور شده است !!

فاحشه ی هاشمی بار نخستش نیست که جنجال آفرینی می کند. در واقع، آنچه که او با بیشعوری آن را به کنایه به جمهوری اسلامی نسبت می دهد، امری است رخ داده که تک تک ایرانیان سال های سالست از آن خبر دارند، اما اگر در همه ی این سال ها آیت الله بی بی سی سراغ شما نرفته یا در برنامه های تلفنیش اهمیتی به این سنخ دیدگاه های مردمی درباره ی فروپاشی محتوایی رژیم نداده است، علتش دقیقن همانست که "چه کسی" آن را بر زبان می آورد و پیام این سخن همینجاست.

فاحشه هاشمی با نام مستعار فائزه:
من فروپاشی محتوا اعلام می کنم
از دیگر سو، فاحشه ی هاشمی در حالی از عبارت "فروپاشی محتوایی" استفاده کرده است که طیف بنیادگرای موسوم به اصولگرا، ترجیحن از عباراتی همچون "گسست خاموش" یا "فروپاشی نرم" یا همان "براندازی نرم" استفاده می کنند؛ عباراتی که تاکنون بارها از سوی رسانه های رژیم علیه مخالفان خود به کار برده شده اند.

آیت الله بی بی سی هم در این هنگامه ها خوب می داند به سراغ کدام تپاله ی مصدق الهی یا چپ اسلامی برود و با او به زرزر بنشیند. نهایت اینکه یکی از فاحشه های بدهیکل تکراری خود را روبروی دوربین می نشاند و با زبان پارسی به ایران خیانت و به جمهوری اسلامی خدمت می کند و برای این خدمت، آنچه را که همه ی مردم ایران در راستای مخالفت با هر آنچه جمهوری اسلامی تحمیل کرده است، انجام داده اند و با دست خود فرایند مخالفت مدنی یا براندازی نرم اجتماعی از درون را دهه هاست کلید زده اند، آن را به نام "شجاعت فاحشه ی هاشمی" در برابر "مخالفت منتقدان" خوانده و این براندازی نرم اپوزوسیون مردمی علیه جمهوری اسلامی را به نام عفونت یادگار سردار ویرانگر اسلام آیت الله مردار هاشمی رفسنجانی، مصادره می کند.

در بخش دیگری از یاوه سرایی فاحشه هاشمی، وی دولت دست نشانده ی آخوند روحانی را دولتی "فشل" می خواند که نخست باید به یک فرهنگنامه بازبرد کرد تا معنای آن را جست !!
فاحشه هاشمی (فائزه) انگل زاده ی آیت الله مردار هاشمی رفنسجانی
و نقد حکومت اوسینی امیر المومنین آیت الله العظما سید علی خامنه ای 
اینکه چرا او از واژه ی فشل به جای واژه ی "سست و تنبل" استفاده کرده است، امری است برای بر هم زدن تمرکز ذهن خوانندگان و شنوندگان تا سپس معنی واژه ای را که نمی دانند، از زبان مفسرانی بشنوند که در عین جااندازی ولایت فقیه، بخش اصولگرای رژیم را هدف بگیرند. بر خلاف بسیاری که سال هاست می اندیشند دولت دست نشانده ی آخوند روحانی، دولتی راست، ملی یا اسهال طلب است، بر این باورم که او دست نشانده ی مستقیم خامنه ای از ابراز نامزدی تا به امروز است و این مسیرهایی که جمهوری اسلامی از آنها تاکنون گزر کرده، بدون چنین شتر گاو پلنگی ممکن نمی بود !!

اما آیا تنبلی و سستی دولت منصوب روحانی در برآوردن خواسته های مردمی یا همان بازسازی اقتصاد فروپاشیده است یا آنکه وی نتوانسته یا دانسته نخواسته است تا بر سر پیمانی بماند که آیت الله مردار هم در آن سهم و اشتراک نظر و انتظاراتی داشته است ؟! البته که ثروت سراسر دزدی این خاندان ایرانخوار، آنها را از پول بی نیاز کرده، اما کوتاه شدن دست این خاندان اهریمنی از نفت ایران و سپس رسوایی رشوه دهی برادر نر توله ی فاحشه ی هاشمی به فرانسوی ها، قوزهای بالاقوزی هستند نصیب این نکبتیان شده است و این لجن پراکنی به صورت خودی های دیروز رژیم از سوی فاحشه هاشمی، یک سوپاپ فشار کون بیشتر نیست.

دعای کزایی آخوند ریایی برای انگل زاده ی دزدش:


یکی از سلطان های رانت خواری و چپاول نفت و گاز و خاک ایران، همان آیت الله مردار هاشمی رفنجسانیست و چون با اعدام موافقم، امیدوارم در فردای آزادی ایران همگی افراد این خانواده به جرم خیانت به کشور از دید اجتماعی و خیانت به کشور از دید تاریخی و برای چندین نسل، اعدام شوند و هر ناکس که به مانند او در این خیانت ها یا خیانت های مشابه، هم دست بوده، شریک جرم بوده یا به راه آنان رفته است نیز، یکسره اعدام شوند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د