رد شدن به محتوای اصلی
بررسی نمادهای ماسونی در شهر مشهد مقدس و غفلت مسئولین ونهادهای دولتی

به کارگیری هرم یک چشم ماسونی در معماری بازار هنر مشهد مقدس ، لازم به ذکر است چراغهای تعبیه شده در نوک هرم شبها روشن میشوند و دقیقا همان هرم ماسونی وچشم درخشان را میتوان در معماری بازار هنر مشهد مقدس مشاهده نمود !! لازم به ذکر است این ساختمان بعد از انقلاب طراحی و ساخته شده است و در حاشیه پارک کوه سنگی مشهد واقع است و با توجه به کثرت استفاده از این نماد ماسونی باید گفت بلاشک طراحان و مهندسین این بنا در مشهد ، هرم یک چشم فراماسونری را الگوی خود قرار داده اند تا بدینوسیله تاکید خود و اعتقاد به هرم یک چشم را به اثبات رسانده باشند ! در کل این بنا از ۱۸ هرم با مشخصات ذکر شده استفاده شده است شکل قرار گیری هرمها به ترتیب زیر است :
با مشاهده تصاویر و مطالب زیر خود به این نتیجه خواهید رسید که متاسفانه در میان مسئولین شهر مشهد هنوز هستند کسانی که در غفلت به سر میبرند و اجازه میدهند تا در شهر مقدسی مثل مشهد اینگونه از نمادهای شیطانی استفاده شود.

منطقه بازار هنر در پارک کوهسنگی مشهد در نقشه ماهواره ای



راستی عدد ۶۶۶ شما را به یاد چه چیزی می اندازد ؟! بامشاد ؟ یا !!!


چندی پیش مقام معظم رهبری در اجلاس نماز فرمودند : «نشانه‏هاى اسلامى بايد واضح و آشكار باشد؛ كما اينكه در مهندسى‏هاى ما بايد نشانه‏هاى اسلامى آشكار باشد. صهيونيستها هر نقطه‏ى دنيا كه خواستند يك ساختمانى بسازند، آن علامت نحس ستاره‏ى داوود را سعى كردند يكجورى رويش تثبيت كنند. كار سياسى‏شان اينجورى است. ما مسلمانها نشانه‏هاى اسلامى و مهندسى اسلامى را بايد در همه‏ى كارهايمان، از جمله در باب مهندسى بايستى مراعات كنيم.»



 
 
دلار و شرح علائم و نشانه های ماسونی در طراحی آن



به هرم یک چشم دلار یا همان چشم جهان بین که مجتمع قضایی رژیم صهیونیستی نیز به همین شکل ساخته شده است و آرم دولتی ایالات متحده آمریکا است توجه کنید چشمی که اطراف آن نورانی است و قسمت غربی آن تیره می‌باشد. هر چند که هیچ توضیح رسمی برای سایه‌ها وجود ندارد، بعضی‌ها مفهوم آن را این طور تفسیر کرده‌اند که در آن زمان کشور آمریکا تازه استقلال یافته بود و هنوز شروع به بررسی قسمت غربی نکرده و نیز تصمیمی هم در مورد این که در قبال تمدن‌های غربی چه باید کرد، نگرفته بودند.قسمت بالایی هرم به صورت کلاه جدا شده است. بدین معنی که کشور آمریکا هنوز تکامل نیافته است. وضعیت ناتمام هرم کاملا آگاهانه طراحی شده بود و چارلز تامپسون در اظهارنظر خود به مجلس درباره نمادشناسی مهر اعلام کرد که هرم دال بر قدرت و طول زمانی آن است.


روی سنگ قسمت کلاه مانند هرم یک چشم کامل می‌بینید که یک نماد قدیمی الهادی و منتسب به فراعنه مصر و آیین شیطانی کابالا است واز نظر تفکر آمریکایی و فراماسونری نشان دهنده الوهیت می‌باشد.گروه فرانکلین می‌خواستند که مهر منعکس کننده مشیت الهی باشد و در این راستا بلاتکلیفی بچه‌های اسرائیلی را به نمایش بگذارد.به عقیده جوزف کمبل ،اسطوره شناس معروف، هنگامی که در سطوح پایین هرم قرار دارید،می‌توانید این سو یا آن سو باشید.اما هنگامی که به راس می‌رسید همه نقاط به یکدیگر می‌رسند و اینجاست که چشم خداوند گار صهیونیستها گشوده می‌شود.


در بالای هرم یک عبارت لاتین وجود دارد.NNUIT COEPTIS، که به این معنی است: خدا همیشه و در همه جا یاور ماست.» درست برخلاف عقیده منطقی و درست که میگوید خدا همیشه پشتیبان حق است .این عقیده فرانکلین بود که یک نفر به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد اما چند نفر با کمک خدا قادر به انجام هر کاری هستند.جوزف کمبل می‌گوید این نوشته یعنی :” او به اقدامات یا فعالیت های ما خندیده است.”به این معنی که دنیای جدیدی که ما ساخته ایم ،بر اساس آفرینش اصلی خداوند بنا شده و بازتاب خرد خداوند و خشنودی او از ماست.عبارت لاتین پایین هرم(NOVUS ORDO SECLORUM) به این معنی است: “یک حکم جدید برای دنیا”یا “نظم جدید جهان” همان عقیده ای که باعث تشکیل مجموعه سازمان ملل و ارگانهای وابسته به آن از قبیل شورای امنیت شد و در راه دفاع از حقوق آمریکا و اسرائیل از هیچ تلاشی فروگزار ننمود


اگر به پشت هرم نگاه کنیم،یک بیابان خواهیم دید.اگر به جلو نگاه کنیم،گیاهانی در حال رشد دیده می‌شوند.بیابان نماد آشوب در اروپا و جنگ های متوالی است که آمریکا خود را از آن بیرون کشیده و به آینده ای درخشان می‌اندیشد.بر روی پایین ترین ردیف هرم، سال ۱۷۷۶ به اعداد رومی نوشته شده است. اگر ارقام این شماره را با هم جمع کنید به عدد ۲۱ می‌رسید که سن عقل است.به این معنی که در سال ۱۷۷۶ که به نوعی سن عقل را تداعی می‌کند، سیزده ایالت استقلال خود را اعلام کردند


برادران و خواهران عزیز مسلمان؛ این وبلاگ از جمله صدها سایت و وبلاگی است که تلاش دارد تا به تبیین فعالیت ها و اقدامات شیطانی گروهی از دشمنان حضرت ولی عصر (عج) بپردازد. این گروه که نام فراماسونری را بر خود برگزیده است، در زمره ی فریبکارترین و خطرناکترین دشمنان دین اسلام قرار دارد و با تمامی امکانات خود، سعی در مقابله با اسلام و مسلمین دارد و تلاش می نماید تا به جای برقراری حکومت عدل الهی، حکومت جهانی شیطانی را در اورشلیم (بیت المقدس) تاسیس نماید.
متاسفانه این گروه شیطانی، به قدری مکارانه عمل نموده است که تا سال های اخیر، خود را در قالب یک گروه صنفی خیرخواه معرفی می نموده است، اما با تلاش ها و افشاگری های محققین، از بسیاری از اهداف خطرناک این گروه، پرده برداشته شده است.نکته ی بسیار عجیب این که گروه مذکور، هم از نظر خصوصیات و هم از نظر اعمال، شباهت باورنکردنی با دجال روایات اسلامی دارد و حتی در این میان، نماد « یک چشم » را نیز برای خود برگزیده است که این مسأله خود اهمیت شناخت این فرقه را بیش از پیش نمایان می سازد.دامنه ی اعمال شیطانی این گروه تا بدانجاست که رد پای آن در بسیاری از فتنه های بزرگ عالم، از جمله فتنه ی معبد سلیمان، نبرد کذایی آرماگدون، پیشگو یی های نوستراداموس، فیلم 300 و ... دیده می شود که این مسئله با شواهد فراوانی که در این مقاله نیز به آن ها پرداخته شده است، تأیید می گردد. متاسفانه این فرقه تلاش دارد تا حکومت جهانی شیطانی خود را تا سال ۲۰۱۰ بنیان نهد و به اهداف آخرالزمانی خود جامه ی عمل بپوشاند.مطالبی که تقدیم حضورتان می گردد، تلاش دارد تا با استفاده از اسناد، عکس ها و فیلم های بی شمار، انطباق احتمالی فراماسونری را بر دجال نشان دهد و پرده از ماهیت پلید این گروه و اهداف شیطانی آن بردارد.








 نمادهای فراعنه مصر و ماسونها در معماری مدرن آمریکا



امید است که این وبلاگ بتواند رسالت خود را به خوبی انجام دهد. لازم به ذکر است که در این وبلاگ به ترفند های فراماسونری در تشکیل حکومت جهانی شیطانی نیز پرداخته شده است که از جمله ی این ترفند ها می توان به پیشگویی های دروغین نوستراداموس، فیلم 300، نبرد کذایی آرماگدون و ... نیز پرداخته شده و ارتباط این مسایل با فراماسونری نیز با اسناد و دلایل معتبر بیان شده است. بنابراین خواهشمندیم که این بخش های آرشیو سایت را نیز مطالعه فرمایید. همانگونه که عرض کردم، کوشش فراماسونری بر این است که تا سال ۲۰۱۰، برنامه ی خود را به نتیجه برساند که این مسأله نشان می دهد که ما باید هر چه سریعتر به اطلاع رسانی بپردازیم. بدین ترتیب از همه ی عزیزان خواهشمندیم که در اطلاع رسانی به ما یاری رسانده و در نشر این مطالب، اهتمام ورزند.


به کارگیری نماد هرم در کنار گنبد در معماری مسجد حوض لقمان مشهد توسط شهرداری و هرم یک چشم ماسونی در معماری بازار هنر مشهد مقدس ، لازم به ذکر است چراغهای تعبیه شده در نوک هرمهای بازار هنر مشهد شبها روشن میشوند و دقیقا همان هرم ماسونی وچشم درخشان را میتوان در معماری بازار هنر مشهد مقدس مشاهده نمود !!



بنابراین از بزرگواران درخواست می کنیم که در صورت مفید یافتن این مطالب، دیگران را به خواندن آن دعوت کنند و یا مطالب را با حفظ امانت کپی نموده و در وبلاگ یا وبسایت قرار دهند. در پایان این ، از بزرگواری همه ی عزیزان تشکر کرده و توفیق روزافزون را برایشان آرزومندیم. امید است که این مقاله، مورد توجه و عنایت حضرت حق و حضرت ولی عصر (عج) قرار بگیرد. « ان شاالله ظهور نزدیک است و با زمینه سازی نزدیکتر هم می شود. » توجه نمایید که آرم دولتی آمریکا و جریان مخوف و مخفی فراماسونری که برروی اسکناسهای دلار نیز چاپ شده است چشم جهان بین یا هرم یک چشم است که دقیقا مشابه روایات و احادیث موجود در باره دجال آخرالزمان است و پرچم حزب دموکرات آمریکا منقش به یک الاق یا حیوان انکرالاصوات و کودن یا همان خر است (ان انکرالاصوات لصوت الحمار)با توجه به این موضوع مطالب این سایت را مطالعه نمایید و در صورت مفید دانستن مطالب ما را در نشر آن یاری نمایید.



معماری هتل ماسونی لوکسور در آمریکا







به بسیاری از مطالب و نماد ها باید با دید جدیدی نگاه کنیم... در فیلمهای زیادی این نماد ها و سایر نمادهای شیطانی فراماسونری قابل مشاهده است(به خصوص نماد بافومت که در قالب اشکال متفاوت با کمی دقت قابل تشخیص است).همچنین در برنامه ای راجع به یک هتل در ایالت لاس وگاس،به موارد شگفت انگیزی برخوردم که برای شما ذکر میکنم :::Hotel Luxor:::این هتل به شکل یک هرم عظیم ساخته شده است و جلوی آن نیز یک ستون ابلیسک یا آبسلیک نصب شده است. نکته ی قابل توجه در مورد همان مثلث نور افشان است که دقیقا به همان شکلی که در تصاویر نماد فراماسونری موجود است ،نوک این هرم چنین مثلثی با نور افشانی فوق العاده وجود دارد که نور آن به سمت آسمان حرکت کرده که بیانگر همان عقیده جهان بین بودن این چشم است! وجود چنین مثلثی در راس هرم این نظر که این تنها یک هتل به شکل اهرام ثلاثه است را رد می کند.



طبق نظر کارشناسان ، طراح این نما به طور قطع سوء نیت خود را در به کارگیری آرم بانک مربوطه با مشخصات ذکر شده در نوک مثلث که حاوی نقشه کشور عزیز ایران میباشد اعمال نموده است و مطمئنا از اهداف گروه فراماسونری مطلع بوده است و گرنه اینچنین آشکارا این طرح را برای نمای بیرونی این ساختمان که کاربری مالی و پولی نیز دارد استفاده نمینمود .







همچنین در تصویر زیر میتوانید نماد آبلیسک که یک نماد معروف ماسونی است را در سایت بانک تجارت !!! مشاهده نمایید. لازم به ذکر است این آبلیسک توسط اتحادیه پول اروپایی (یورو مانی) به بانک تجارت اهدا شده است !! و بانک تجارت نیز در کلکسیون افتخارات خود از این تندیس یاد کرده است.

نماد آبلیسک که یک نماد معروف ماسونی است را در سایت بانک تجارت !!! مشاهده نمایید:






ابليسک Obelisk، که در فراماسونري و نحله‌هاي رازآميز و شيطاني سخت مورد تکريم است، نماد مقدس پاگانيسم در مصر باستان است و مظهر آلت تناسلي مذکر به معناي حلول يا دخول شيطان در کالبد انسان يا تسليم روح خود به شيطان و اخذ نيرو از او؛ آن‌گونه که در نمايشنامه «دکتر فائوستوس» کريستوفر مارلو** يا «فائوست» گوته به تصوير کشيده شده و در سال‌هاي اخير به وفور در فيلم‌هاي سينمايي، به شکل حلول مستقيم شيطان در جسم انسان يا باروري انسان از شيطان يا موجودات
 فضايي، ترويج مي‌شود.




نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د